Sofia
Când Connor a venit acasă aseară, dormeam deja profund, iar când m-am trezit dimineața, el nu mai era, cel mai probabil era la serviciu.
Oftez , mi-e dor deja de prezența lui. Am înțeles că munca este importantă, dar mi-e dor să ies cu el.
Totul este atât de ciudat în ultima vreme, nu mă gândesc decât la ce face Connor, unde se află, dacă a mâncat, dacă munca era prea grea pentru el.
Toate gândurile mele se învârteau în jurul lui și inima mă durea în fiecare minut în care nu puteam fi cu el. Doar compania lui mă făcea fericită.
Poate că mă îndrăgosteam de Connor, iar vechea eu ar fi râs la acele cuvinte, dar acum, acum chiar credeam și nu mă deranja.
Mă pregătesc pentru această zi, mănânc micul dejun și merg la bibliotecă ca de obicei. Mi-a fost greu să mă concentrez pe cartea mea, având în vedere că Matteo asculta muzica. El și alți bărbați despre care presupuneam că se antrenau în sala de antrenament, care era destul de departe de bibliotecă, dar muzica încă se auzea clar.
Gem de enervare când muzica devine și mai tare, trântind cartea închizând-o în timp ce mă năpustesc spre sala de antrenament. Cum este posibil să asculti acea muzică care infectează urechea atât de multe ore?
Deschid ușa tare, regretând decizia mea în timp ce toți bărbații fără tricouri se opresc din ceea ce fac și se uită la mine.
Îmi dreg glasul, intrând încet în timp ce mă apropii de Matteo, care nici măcar nu se antrena, el schimba doar melodiile de parcă ar fi fost un fel de DJ groaznic.
"- Ar putea fi mai tare? Spun, încercând să vorbesc peste muzică, dar nu reușesc când Matteo își arată urechea, clătinând din cap și din gura că nu mă aude.
Matteo reduce puțin muzica, înainte de a venii spre mine, cu gura până la urechea mea, ca să pot auzi peste muzică. "- Nu ar trebui să fii aici, Connor o să mă omoare". Matteo strigă și mă îndepărtez de el, știind că mi-a țipat la ureche să mă enerveze intenționat.
" - Perfect, mulțumesc că m-ai anunțat. O să-i trimit un mesaj unde sunt ca să pot vedea live." Zâmbesc răzbunător. Văd frica fulgerând în ochii lui când îmi apucă telefonul înainte să pot trimite un mesaj.
"- Bine, ce vrei?" Spune el.
"- Trebuie să fie atât de tare?"
"- Este distractiv doar dacă e tare." Matteo se bosumflă, micșorând muzica.
" - In cele din urma." Aud un bărbat gemând de uşurare când muzica nu mai sună de parcă ar fi fost pe cale să arunce difuzorul în aer.
"- Știi când se va întoarce Connor?" întreb eu, uitându-mă înapoi la Matteo.
Abia atunci am observat că era și el fără tricou, la fel ca orice alt tip de aici. Eram doar înconjurată de bărbați dezbrăcați , nu e de mirare că Matteo a spus că va fi ucis dacă Connor ar afla.
"- De ce? Îți lipsește pula?" El râde și mă înroșesc când observ că vocea lui era suficient de tare pentru ca toată lumea să o audă.
"- Matteo nu mai fi atât de ciudat". Îi șoptesc țipând săgetându-l cu ochii.
"- Mai devreme interoga un sârb, probabil este mort acum. Ar trebui să se întoarcă curând." Matteo ridică din umeri de parcă ar fii normal.
"- Ce bine de știut..." Spun sarcastică în timp ce mă duce spre uşă.
"- Pleacă de aici înainte să vină Connor, nu va fi prea fericit să te vadă într-o cameră plină de bărbați ." spune Matteo încercând să mă grăbească afară.
CITEȘTI
The Mafia's Princess
RomanceSofia Novikov, fiica cea mică a liderului mafiei ruse, a fost ținută departe de ochii publicului toată viața. Insă sora ei Anastasia Novikov a fost însă mereu în centrul atenției. Cu silueta și personalitatea ei perfectă, toată lumea o adoră. Era ui...