Hej! Jag heter Katie West. Jag har mörkbrunt hår och ljusa blå ögon. Jag är 10 år gammal och går till en skola som heter Wisdom Valley. Det är en skola och ett hem för fosterbarn. Jag har inga föräldrar, mamma dog och vi är inte säker på var pappa kan vara.
Jag har en bror och en syster som är tvillingar. Min bror heter Luka West och min syster heter Lyra West. De är 8 år gamla och väldigt söta.
De betyder väldigt mycket för mig, eftersom de är den enda familj som jag har. I skolan går allting bra och jag umgås med andra. Jag har två kompisar som jag brukade hänga med mer än de andra. Den ena heter Rosanna, men som vi brukar kalla för Rose och en som heter Alex.
I skolan så är alla ganska snälla förutom rektorn till skolan, som heter Charlotte Hensley. Alla är rädda för henne, även jag. Hon är jätte elak och sträng och blir arg jätte snabbt, därför vill nästan ingen i skolan bryta mot reglerna för att då skulle de få kvarsittning med henne. Hon har också en dotter som betyder jättemycket för henne, men hennes dotter bryter mot regler men för aldrig straff för att hon är Charlottes dotter.
Skolan är en bra skola, den är delad i två delar, en del där alla vi bor i, den andra där vi lär oss saker. Vi kallar dem olika delar för Wisdom, där vi lär oss och Valley, där vårt rum är placerat i, tillsammans blir det Wisdom Valley.
Allting är normalt förutom en dörr i vår skola. Alla undrar vad som ligger bakom dörren, men saken är att vi inte får öppna den. Några av lärarna får inte öppna det heller.
Den ligger i trädgården av Valley indelningen och alla lärare och personal säger alltid till att någon elev inte ska öppna den.
Speciellt Charlotte, en gång så hade någon försökt att öppna den men Charlotte fick syn på honom. Han fick 3 timmars kvarsittning på rad i en hel vecka.
Det för mig verkligen undra om vad som ligger bakom den där dörren?
.:*゜..:。:.::.*゜:.。:..:*゜..:。:.::.*゜:.。:..:*゜..:。:.::.*゜:.。:..:*゜..:。:.::.*゜:.。:..:*゜..:。:.::.*゜:.。:..:*゜..:。:.::.*゜:.。:.