【ALVIN】
Akşamın geç saatleriydi ve işten yeni çıkmış, kanepemde mışıl mışıl uyuyan Antonio'nun yanına gelmiştim. İşte o zaman ona evimin anahtarını verdiğimi hatırladım ve dürüst olmak gerekirse buna pişman oldum. Çünkü çoğu zaman en gelişigüzel zamanlarda ortaya çıkıyordu, özellikle de kendime biraz zaman ayırmak istediğimde. Ancak, o benim en iyi arkadaşımdı ve davetsiz gelip kanepemde uyumak istiyorsa, bunu yapmasına izin vereceğime dair şüphe etmeseniz iyi olurdu.
Onu uyandırmamak için sessiz kalmaya çalıştım. Tam gömleğimin düğmelerini çözüyordum ki birisi kapıyı çaldı - neyse ki çok gürültülü değildi ama çok da sessiz sayılmazdı. Antonio'ya hızlıca bir göz attım ve sesin onu uyandırmadığına emin olunca kapıya gidip sürgüyü açtım.
"Ah, sen?" dedim, komşumu görünce başımı eğerek. "Burada ne yapıyorsun?"
"Sana bunları vermeye geldim," diye açıkladı elinde tuttuğu tepsiyi bana doğru uzatarak. "Zili birkaç kez çalmayı denedim ama çalışmadı, sanırım bozulmuş."
Fırından yeni çıkmış kekleri görünce nefesim kesildi ve avuçlarımdan vücudumun her yerine yayılan acıyla irkilmeden önce tepsiyi ondan almaya çalıştım. Acı içinde elime üflemeye başladım, o da mahcup olmuştu. "Özür dilerim. Sıcak olduğunu bilmiyordum-"
Hayal kırıklığına uğramış bir şekilde içini çekti. "Benim hatam. İzin verirsen onları içeri koyayım."
"Ah, olur tabii." dedim, geçmesi için birkaç adım geriledim. Tepsiyi yakındaki masaya koydu ve fırın eldivenlerini çıkarıp yanıma gelip ince parmaklarını nazikçe bileğime doladı. Elimi yüzüne doğru kaldırdı ve diğer elinin başparmağını avucumun üzerinde hafifçe gezdirdi. Bir kez üfledi - sonra ikinci kez, her ikisi de tüm vücudumda iyi ve kötü olarak kıvılcımlar çakmasına neden oldu.
İyiydi çünkü içimde bir kıpırtı hissettirdi. Belki de bunu, uzun süredir biriyle birlikte olmadığım ve her küçük fiziksel temasın artık beni eritme noktasına getirdiği için söylüyordum - ya da belki de daha önce kimse bana karşı bu kadar nazik davranmadığı içindi. Gözlerindeki endişe, beni sözsüz bırakmaya yetmişti.
Kötüydü çünkü bu beni garip bir şekilde zavallı hissettirdi. Daha iki haftadır bu adamın önünde pek çok kez kendimi aptal yerine koymuştum ve ona borcumu düzgün bir şekilde ödeyememiştim bile. Burada saçmalıklarıma katlanıyor, gecenin üçünde hamamböceklerini öldürmeme yardım ediyor, bana kek pişiriyordu ve benim tek yaptığım onun uyku düzenini alt üst ederek stresini artırmaktı.
Kalın kaşları endişeyle çatılmıştı ve büzdüğü dudaklarıyla şefkatli bir tavırla elime üflerken yüz hatlarını dikkatle inceledim. Gözlerinin altındaki torbaların daha da koyulaşmaya başladığını fark ettim ve "Son zamanlarda yeterince uyumuyor musun?" diye sormadan edemedim.
"Gecenin üçünde beni uyandırmalarınla mı?" diye şaka yaptı, gözleri kısa bir an için benimkilerle buluştu. "Neden soruyorsun?"
"Alınma ama biraz şey görünüyorsun..." diye söze başladım, sonra hesap sorar gibi konuşmaya başladığım için kendime bir tane çarpasım geldi. "Yani, uyuyamamış gibisin. Benim yüzümden mi?"
Elimi bıraktı ve geri çekildi, yüzünde yarım bir gülümsemeyle bana bakarak, "Hayır, senin yüzünden değil." dedi.
"Tamam..." başımı salladım ve konuyu kapatmaya karar verdim. "Bu arada, adın Lucien, değil mi?"
"Lucien Auclair." diye onayladı, başını bana doğru eğerek. "Peki sizin adınız nedir, Bay Limonotu?"
"Bu konuyu kapatır mısın artık?" Yüzüme yerleşen gülümsemeye engel olamayarak kıkırdadım. "Ben Alvin Russo."
"Alvin? Alvin ve Sincaplar'daki gibi mi?" Küçük bir kahkaha attı ama ölümcül bakışımı fark edince kollarını teslim olurcasına kaldırdı. "Hey, sadece dalga geçiyorum. Aslında adını gerçekten beğendim."
"Teşekkür ederim." diye kıkırdadım. "Ben de senin ismini beğendim. Lucien... Sana gerçekten çok yakışıyor."
Bir şey söylemek için ağzını açtı ama gözleri, patlamak üzere olan aktif bir yanardağ gibi horlayarak Antonio'ya takıldı ve dudaklarını büzerek bana baktı. "Artık gitsem iyi olur. Sevgilini uyandırmak istemem."
"Ne-" diye söze başladım ama o çoktan yanımdan geçmişti ve olduğu yerde durmadan evine doğru ilerliyordu. Arkasını döndü ve birkaç adım geri geldi. Sesi bir fısıltıdan biraz daha yüksekti. "Bu arada tadı nasıl, bana da anlat." dedi.
"Tadı nasıl mı?" Konuşurken az daha tükürüğümde boğuluyordum.
"Kekleri diyorum seni dâhi." diye kıkırdadı, alnıma hafifçe vurdu. "Artık gerçekten gidiyorum."
Bir kez daha arkasını döndü ama parmaklarımı bileğine doladım. Şaşkınlıkla arkasını döndü ve boğazımı temizledim. "Bu arada o benim sevgilim değil. Hem ayrıca onun bir ilişkisi var, biz sadece arkadaşız."
Neden ona kendimi açıklama ihtiyacı hissettim bilmiyorum. Ne düşündüğü neden umurumda olsun ki? Antonio'nun sevgilim olduğunu düşünmesine izin vermenin bir zararı yok, değil mi? O zaman neden ona aramızda hiçbir şey olmadığını söylemek zorundaymışım gibi hissettim?
"Ah..." dedi. "O zaman onun adına sevindim?"
Bu cümle bir yorumdan çok, bir soru gibiydi. Yüzündeki şaşkınlığı seçebiliyordum. Muhtemelen bunu ona neden söylediğimi de merak ediyordu.
"Şey, sevgilisinin bundan hoşlanacağını sanmıyorum. Yani beni öyle düşünmen-"
"Tamam, anladım." dedi sırıtarak ve alnıma bir kez daha vurdu. "Sakin ol."
Ve bununla birlikte arkasını döndü ve gitti, kendimi tam bir aptal gibi hissetmeme neden oldu. Onun önünde kendimi bir kez daha rezil etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pest Control 🕷
Novela Juvenil❝Saat gecenin 3'ü, ne istiyorsun?❞ ❝Odamda hamam böceği var benim için öldürür müsün?❞ 〤 Alvin 24 yaşında olmasına rağmen böceklerden çok korkan biridir. Bu nedenle, bir gece dairesinde hamamböcekleri gördüğünde daha önce hiç konuşmadığı, çekici yan...