Mami, tohle je Dominik

269 14 0
                                    

Viděla jsem na Nikovi že je nervózní. Proto jsem ho chytla za ruku „klid bude to v pohodě” usmála jsem se na něho. Odemčela jsem dveře a vyzula jsem se stejně jako Nik. „mami? Josefe?” zavolala jsem. Mamka přišla na chodbu „čau” řekla a zvedla obočí když viděla Dominika „těší mě jsem Dominik” napřáhl k ní ruku „Hana” ruku přijala a nakonec se usmála. Na chodbu přišel Josef. Nesnáším ho... „ehm, těší mě jsem  Dominik” taky k němu napřáhl ruku. On ji však nepřijmul „takže ty si budeš vodit feťáky?” zeptal se mě ostře „Dominik není žádnej feťák. Soudíš ho jenom kvůli tomu jak vypadá?! Ani ho neznáš!” vřela ve mě krev. Nebudu se s ním dál bavit. Vzala jsem Dominika za ruku a odvlekla ho do mého starého pokoje.
„omlouvám se za něho” řekla jsem hned jak jsem zavřela dveře „není to tvoje chyba” pohladil mě po vlasech

-

„Dominiku?” zeptala jsem se když jsme leželi na posteli „ano?” chtěla jsem se ho zeptat jestli někdy chce dítě ale bála jsem se „chtěla jsem se jen zeptat jestli by jsi někdy chtěl dítě” klepal se mi hlas „určitě, ale teď rozhodně ne” pousmál se.
Chtěla bych dítě, ale zase bych měla spoustu povinností a nemohla bych si toho života užít naplno. Navíc si myslím že by to Dominikovi zkazilo kariéru.
Někdo zaklepal na dveře a to mě probralo z mého přemýšlení o potomkovi. „dále” řekla jsem víc nahlas aby osoba za dveřmi slyšela. Otevřeli se dveře a v nich máma „Elli je mi líto ale budete muset jet. Josef je naštvaný a chce aby jste opustili náš dům” smutně se na mě podívala „to nevadí mami je to v pořádku. Přijedeme kdyžtak až bude Josef na pracovní cestě” usmála jsem se na ni. Máma nás vyprovodila až ke vchodu „tak se mějte, a ty Dominiku ji hlídej. Aby ti neutekla” zasmála se a obejmula ho. Nečekala jsem že bude mít máma s Dominikem tak dobrý vztah. Dominik byl nejprve zaskočený, ale potom bylo vidět že se uvolnil a nakonec obejmul mámu na zpět. „tak ahoj” křičela jsem na mámu z okýnka auta kde jsme s Dominikem seděli a chystali jsme se odjet.

-

„tak jak se ti to líbilo?” řekla jsem poněkud vyčerpaně v autě „bylo to fajn až na Josefa. Jinak tvoje máma je strašně super člověk” smál se od ucha k uchu „to jsem ráda že jste si sedli aspoň s mámou” usmála jsem se a chytla jeho ruku kterou měl na volantu.

Takže máme tu další část 🙈
Já budu doufat že se vám to líbí 🐬❤️
Budu ráda za každou hvězdu ⭐
Váš Toustík 👀❤️

Nikdy jsem tě nepřestala milovat /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat