5.Bölüm

356 25 7
                                    

Petunia Evans tarafından:
Aradan 15 dakika geçmesine rağmen bana 1 saat geçmiş gibi geliyordu.Şu saçma sapan kafe de ucubeleri süzüp duruyordum gerçekten bu iğrençti.Bu ucubelerle aynı mekanda bulunmak bile mide bulandırıcıydı ben böyle düşüncelere dalmışken arkamdan bir ses geldi;
"Aaaa bak burada kim varmış"
arkamı döndüm bu cırtlak sesin kimden geldiğini öğrenmek için siyah kıvırcık saçlı olan siyahlara bürünmüş bir kızdı ucube olduğu o kadar belliydi ki.Yanında da beyaz saçlı sırıtıp duran bir oğlan vardı.Tanıyormuydum?
Yoo.Hayır.
E bunlar niye burda o zaman?
"Tanışıyor muyuz?"dedim yinede.
Kız önce beni süzdü sonra da iğrenmiş olduğunu çok belli eden ses tonuyla
"Hiç sanmıyorum"dedi ve ardından
"Yolunu mu kaybettin küçük muggle senin burada ne işin var?"dedi.
"Yolumu felan kaybetmedim aynı zamanda muggleın ne demek olduğu hakkında bir fikrim yok! Şimdi yanlız kalmak istiyorum izin verirseniz sizi pis ucubeler!!"
Tamam,biliyorum söylememeliydim hatta niye söyledim bilmiyorum bir anda gelen saçma bir okadarda delice olan cesaret.İşte şimdi napıcaksın Petunia buyur yine kendi başını derde sokmayı becerdin ya!!Hayır bunu geçtim bunlar kesin büyü yapmayı biliyor burda beni öldürseler annemlerin haberi olmaz keşke büyü yapabilseydim o zaman kendimi korurdum ya da yanımda Ucube Çocuk olsaydı..
"SEN BİZE UCUBE NASIL DERSİN HEMDE BİR MUGGLE OLARAK!!"
Dedi tahmin ettiğimden kat kat fazla sinirlenmişti cafedeki herkez onun bağırması sayesinde bizi izliyordu ve korktuğum önce bana baktı,sinsice gülümsedi sonrada cebinden düzgün bir ağaç dalı gibi birşey çıkardı benim boynuma doğru tuttu "HADİ SÖYLESENE SENİ AŞAĞILIK MUGGLE!! BİRDAHA DESENE UCUBE DESENE!!"Tam anlamıyla korkudan ölebilirdim.. Ve garip tarafıda etraftaki kimse beni kurtarmaya çalışmıyordu onlarında bu kızdan veya ailesinden korktuğunu düşündüm gözlerindende bu gayet iyi anlaşılıyordu zaten.
Yandaki çocuk pis pis sırıtmasına devam ederken Kız elindeki dal parçasını salladı ve tam anlıyamadığım birkaç kelime söyledi ve kendimi havada ters
dönmüş şekilde buldum çığlık atmak,yardım istemek istiyordum ama yapamıyorum dilim tutulmuştu sanki.Gözlerim dolmaya başladı ve bende gözlerimin dolduğu belli olmasın diye gözlerimi yumdum tam o sırada kapının gıcırdama sesi geldi içimden umarım babamdır diye geçirdim ve gözlerimi yavaşca açtım babam değildi.. Tıpkı beni havaya kaldıran kız gibi simsiyah ve kıvır kıvır saçları olan bir oğlan ve peşinden oldukça yakışıklı elinde bir gazete tutan gözlüklü bir oğlan geldi ve beni kaldıran kızın yanına geldiler.
"Bella burada ne yapıyorsunuz sizin Hogwarts için kitap alıyor olmanız gerekme-" derken beni farketti ve onun havaya baktığını gören gözlüklü çocukda beni gördü.
"Bella bu?"dedi eliyle beni işaret ederek sözünü bitiremeden adının Bella olduğunu az önce öğrendiğim kız lafa atladı;
"Yolunu kaybetmiş bir MUGGLE"dedi sesi o kadar cırtlaktı ki aklıma onun sesini duydukça küçükken izlediğim bir çizgi filmdeki cadı geliyordu ve onun o cırtlak gülüşü neyse Bella lafına devam etti "Dilide fazla uzun iyi bir dersi hakkettiğini düşündüm ama eğer herkezin önünde muggle olmaktan utandığını,kendinden iğrendiğini ve büyücülüğün kutsal olduğunu söylerse ve tabi bana yalvarırsa onu indireceğim."Bu sefer gerçekten arada kalmıştım ya bu kız bana burada saçma sapan büyüler yapıcak ve beni oyuncak haline getirecek yada iğrendiğim,ucube olarak gördüğüm büyücülüğe iltifatlar edeceğim ve tabi bir avuç ucubenin önünde kendimi rezil edeceğim.
Hangisi doğru?
Ne yapacağım?
Sonunda kararımı vermiştim canım tabiki herşeyden önemliydi..Gururumdan bile hem burada bir avuç ucubeye rezil olmuşum ne olucak ki? Onların kaçını bir daha göreceğim? Kaçıyla konuşacağım? Tam konuşmak için ağzımı açmıştım ki gözlerimin kapalı olduğunu farkettim reflex olarak kapatmıştım herhalde Bella konuşurken ve açmamıştımda ve yavaşca gözlerimi açtım Bella arkasında diğer 3 çocuk ile beraber bana bakıyordu
"Kararını verdin sanırım?"dedi Bella iğrenç bir gülümsemeyle
"E-evet"dedim kahretsin ki sesim titremişti ve korktuğum çok belli oluyordu Bella korktuğumu anlayınca iğrenç gülümsemesi daha da yüzüne yayıldı ve tam o sırada
"Bella bence bu yanlış"dedi gözlüklü çocuk (BENCEDE YANLIŞ) diye bağırmak istiyordum ama tabiki canıma susamadım bu yüzden sustum.Bella arkasını dönüp gözlüklü çocuğa baktı ve sonra onun yanına yavaşca gitti,arkasına geçti ve kulağına herkezin duyabileceği bi şekilde fısıldadı "Yanlış olan çok şey yaptın James.. Şimdi bana bundan korktuğunu söyleme"dedi ve yeniden eski yerine geçti ama James sinirlenmişti bir yumruğunu öyle bir sıkıyordu ki damarları belli oluyordu ve dişlerinin arasından;
"BANA SAKIN KORKAK DEME SENİ...."seni deyip kafeden çıktı cümlesini bitirmedi ve çıkarken kapıyı çarptı ve arkasından kıvırcık saçlı oğlanda gitti..
"Amacım onları göndermekti zaten yoksa bu işe engel olucaklardı Ahh!! Saf James ve kuzenim bunlar ne zaman akıllanıcaklar.."dedi üzülmüş gibi dudağını büzerek sonra bana dönüp;
"Vazgeçtim canım sıkıldı biraz seninle oynayabilirim sanırım"dedi.Ve elindeki asasını kaldırdı tam o sırada kapı gıcırtısı duyuldu bu sefer gözlerimi kapatmamıştım,korkudan onu bile unutmuştum ve direk oraya baktım benimle birlikte dikkati dağılan Bella ve yanındaki çocukda arkaya baktı ve sonra tüm kafe oradaki kişi babam değildi,annem değildi,Lily bile değildi aslında bana tek yardım edebilecek kişiydi sanırım o..
Severus...

Lily Evans 1 (Hogwarts)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin