3.Bölüm

291 26 13
                                    

Dazai'nin ağızından

Bu gün uzun zaman sonra ilk defa yine onu gördüm,Chuuya'yı hiç değişmemişti ve yine her zamanki gibi ona baktığımda gerçekten bir şeyler hissedebiliyordum.

Ben Osamu Dazai olarak kendimi insanlığımı yitirmiş olarak tanımlardım (gerçi hiç gerçekten yaşadığımı hissetmemiştim ki.)Mutlu olduğumu,üzgün olduğumu...hiçbir duyguyu hissetmiyordum.

Benim için iyi veya kötününde bir farkı yok aslında.Sahi en anlayamadığım iyi ve kötünün farkı olabilir her iki tarafta kendi çıkarları veya bir sebep doğrultusunda haraket eder bunun ayrımını nasıl yapabilirsin ki?

Konumuza dönecek olursak hiçbir duyguyu hissetmediğimi sanardım.Chuuya ile tanışana kadar...

Chuuya'nın yanında,onunla konuştuğumda gerçekten bir şeyler hissedebiliyordum bu bazen kalbimin hızlıca atmasına bazen sıkışmasını sağiayan hislerdi.Kimi zaman beni içten bir şekilde gülmeye iten şeylerdi.İşte sanıyorum ki bunlar duygulardı.

Bu duygu olarak adlandırdığım şeyi bir şekilde daha yaşamıştım.Odasaku öldüğünde.Kalbimi sıkıştırıyor, bana keşke dedirtiyordu o duygu.Aynı zamanda bu şey gözlerimi sulandırıp burnumun ucunu yakıyolardı.Pişmanlıkla karışmış üzüntüydü (?) sanırım.

Odasaku bana iyi bir şeyler yapmamı,insanlara yardım etmemi söylemişti.Acaba bu yanımda Chuuya olmadanda bana bir şeyler hissetmemi sağlayabilir mi diye düşünmüştüm.

Konu duygu ve hisler olduğunda olabilecek en tecrübesiz ve anlamayan kişi olabilirim herhalde.

Bildiğim(sanırım) bir kaç duygu ve his var
acıma duygusu,(bir kaç kez Chuuya'nın bana acıdığını hissettmiştim ve gerçekten sinir bozucuydu.Kendine acımak da bunu da Odasaku öldükten yakın bir süre sonra hissetmiştim seni düşünmeye zorluyor ve bu da oldukça sinir bozucu.)Mutluluk,(Bir kaç kez hissetmişliğim var sanırım)Üzüntü,Pişmanlık.

Bu gün sanırım yine üzüntü ve pişmanlık karışımı bir şey hissetmiştim Chuuya'yı gördüğümde.Muhtemelen izinliydi ama şöyle bir sorun var ki Chuuya inadına asla izin almaz.Kolu bacağı kopsa yine gider izin almaz.(İşkolik diyebiliriz.)Yani gerçekten bir şey olmuş olsa gerek.Gerçi şimdi düşününce göz altları biraz mordu. Daha çok önceden hiç uyuyamamışta gece çok uyumuş gibiydi.

Peki neden uyumamıştı.AMAAAN NEYSE O CÜCENİN NİYE UYUMADIĞI NEDEN UMRUMDA Kİ?

________________________________
Tekrardan selam! Şimdi işin zor kısmı bundan sonrasını nasıl yapacağımda.Çünkü inanın ne yapacağımı bende bilmiyorum.Aklımda hiç bir şey yok değil ama fikirler o kadarda güzel değil.Ama emin olabilirsiniz ki elimden gelenin en iyisini yapacağım.Kendinize iyi bakın!

O Başkaydı (soukoku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin