ZT 36

407 6 1
                                    

2 GÜN SONRA ;

gözüme vuran lanet olası ışık beni bir kez daha uyandırırken hırsla kalkıp perdeyi kapatıp tekrar yatağıma yatarak gözlerimi kapattım. erken uyanmaktan nefret ediyordum, özellikle lanet olası güneşin gözüme vurmasından , diğer tarafa zorla dönüp tekrar uyumayı denesemde olmuyordu çünkü uyanmıştım.

az önce yattığım yataktan doğrulup çıplak bedenime yorganı sardıktan sonra masanın üstündeki sigaramı alıp balkona çıkmıştım. güneş ışınları kendisini gösterirken , sigaramdan bir dal ağzıma alıp çakmakla yakmıştım. derince dumanı içime çekerken bir o taraftan da dertli şekilde dumanı dışarıya üflüyordum.

2 gün önce hayatım o kadarda bir çıkmaza girmiştiki en son merihle konuştuktan sonra dahada garipleşmişti. durduğum bu otelde sanki artık insanlar benimle görüşmek istemez olmuştu, çalışanlar yüzüme bakmaz ve toplasan 2 3 kelime ettikleri bile olmuştu.

alp desen 2 gündür ortalarda görünmüyordu onunla bu konuyu konuşmam gerekiyordu ama otele gelmiyordu bile. ne kadar telefondan arasamda bakmıyordu, aslında bu gibi durumlara şaşırmamıştım çünkü alp her zaman aynı şeyleri yapardı.

giderdi ve uzun bir süre ortadan kaybolurdu, yakın zamanda dönecektir tabi o gelmeden merih beni bulmazsa.

sigaramdan son kez içime çekince izmariti küllüğe bastırdıktan sonra odaya girip balkonnun kapısını kapattım.

banyoya girip güzelce bir duş aldıktan sonra havluyu bedenime sarıp çıkmıştım. dolabımın önünde durup elime aldığım iç çamaşırı hızlıca giyindikten sonra tayt ve kazak alarak elime onları da hızlıca giyinmiş ve saçlarımı da hızlıca yaptıktan sonra odama son kez bakıp çıkmıştım.

adımlarımı kafeterya ya adımlarken yanımdan geçen bir kaç kadının yanımdan kaçarak gitmesi tuhafıma gitmeye devam ediyordu. acaba böyle olmasını alp falanmı istemişti o yüzdenmi bakmayıp konuşmuyorlardı benimle.

'sonunda buldum seni gamze '
' ne oldu betül '

üstünde resmen jartiyerle dolanan betüle gözlerimi devirerek bakmıştım. 2 gündür benimle iki cümle zar zor kurmuştu şimdi ise kesin bir işi düşmüştü.

' gidip hazırlan '
' sebep'
' bu akşam çok özel bir müşterin var her şeyin sorunsuz olmasını istedi. '
' tamamda daha akşama var '
' hayır şimdi hazırlanmalısın ancak hazırlanırsın '
' ama kahvaltı'
' ben odana yollarım hadi hadi '

betül kolumdan çekiştirerek beni tekrar zorla odama geri sokmuştu, neyin hazırlığıydı bu , bu kadar önemlimiydi bu adam, ve asıl soru burda benden güzel kadınlar varken neden beni seçmişti.

' bu adam bu kadar önemlimi '
' önemli ve onu bu gece tatmin edecek şeyler yapmalısın , şikayet istemiyorum anladınmı '
' evlimi?'
' napıcaksın..önemli diyorum sana istediğini vermezsek hepimizin cesedi çıkar diyorum '
' evlimi betül '

derin bir nefes alırken bıkkınca betüle bakıyordum, zor bir soru sormamıştım sadece huyumu biliyordu hepsi bu. ama bu kaşmer kadın soruma cevap vermek yerine dolabımdaki jartiyerlere ve geceliklere göz atıyordu.

sigaramdan tekrar bir dal yakınca oturduğum koltukta geri yaslanıp betülün yaptıklarını izlemeye başladım. bu tür işlerle kendisi ilgilenirdi, normal müşteriler olunca kendimiz hazırlanırdık ama özel müşterilerimiz olunca yediğimiz yemeğe kadar kendisi ilgilenirdi.

' makyaj ve saçın için bir kaç arkadaş gelecek sorun çıkarma '
' ne zaman sorun çıkardığımı gördün '
' her zaman '

gözlerimi devirdikten sonra kapım tıklanmış ve kapıyı hızlı adımlarla betül açmıştı, gelen mutfakta çalışan osman bey di. eline kahvaltı tabağını verdikten sonra betül önüme koymuştu.

ZEHR-i TUTKU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin