İşte o an sırtımdan buçaklanmış gibiydim . Neler oluyordu Alex bana bunu nasıl yapardı ? Ben ...
Gözlerimi kocaman açmış Alvin'e bakıyordum . " Şimdi anladın mı neden sizinle savaştığımızı? " diye bağırdı .
Ben ne diyeceğimi bilemedim bu savaş benim en güvendiğim dostlarımdan birisinin sayesinde olmuştu . Alex yüzünden bizim krallığımızda çok fazla yaralı vardı diğer krallıkta ise çok fazla ölü .Alvin'e sadece " ben özür dilerim bunu bilmiyordum . " diyebildim . Arkama döndüm ve hızlı adımlarla şatodan uzaklaştım Alex ve Şiva'nın beni beklediği yere gittim .
Alex bana " Gwen iyi gözükmüyorsun iyi misin ? " dediğinde sanki kalbim parçalara ayrılmış gibiydi.
Ona birkaç saniye daha bakıp kahkaha attım ve ona " iyi miyim ? Sence iyi olabilir miyim?! Bide soruyorsun . "
dedim . O ise sanki hiç birşey olmamış gibi bakıyordu . Derin bir nefes aldım daha çok şey söylerdim ama onun için nefesimi fazla harcadığımı farkettim ve şatoya doğru yürüdüm Şiva'ya elim ile işaret ettim o da arkamdan geliyordu .Alex ben giderken arkamdan "Gwen ! Neler oluyor ? " diye bağırdı . Ama o bu sorunun cevabını biliyordu .
Şatoya varmıştım . Şiva'yı odasına götürecektim fakat yanımda kalmasını istedim . Odama çıktım üstümü değiştirip
uyudum . Sabah kahvaltı etmek için yemek salonuna gittiğimde çalışanlardan birisi bana " Efendim Alex bey sizi görmek istiyordu fakat izniniz olmadan girmesine izin vermedim içeri alalım mı ? " dedi . Bende " ona bey demene gerek yok ve hayır şatoya asla girmicek ." diye yanıt verdim . Çalışanlar şaşkın yüz ifadeleri ile birbirlerine bakıyorlardı .Biraz dışarıda dolaşmak istedim ve dışarıya çıktım Alex kapıdaydı . Sünirli bir şekilde " Şatoma yaklaşma Alex git buradan ! " diye bağırdım . Alex ise "Gwen ne oluyor anlatmıyorsun ?" dedi
" Karşı krallığı tehdit etmenden mi başlasam yoksa savaşmamızın nedeni senin yaptığın aptallık olduğundan mı haa ben en iyisi senin yüzünden ölen masum insanlardan başlayim " dedim .
" Gwen ben özür dilerim. " dedi ama dinlemek istemiyordum .Daha fazla uzatmadan oradan uzaklaşmak için nehre doğru yürüdüm ama şatodan çok uzaklaşmadan Alex'in sesini duydum bana sesleniyordu . " Eğer birbirimize bağırıp daha sonrada arkamızı dönüp gidiceksek bende şunu eklemek istiyorum . dedi ve " saçma sapan kişinin aşık olduğun çocuğu kötülemesine izin mi verdin GWEN ! " diyerek cümlesini tamamladı . Ben duyduklarıma inanamadım beni böyle mi tanımıştı ona aşık olduğumu düşünmüş .
" Sen beni ne sandın önüne gelen erkeğe aşık oluyor felan mı ? Tekrardan teşekkürler ALEX ! " dedim ve oradan uzaklaştım .
Nehire gittiğimde huzur buluyordum . Ama şuan o huzuru bulamamıştım . Çimenlere oturdum . Kendimi rahatlatmak için bağırdım ve daha çok bağırdım ve kendime bağırarak " NEDEN HER ŞEY BENİ BULUYOR ? " diye sordum . Arkamdan tanıdık bir ses geldi " Yanlış zaman da mı geldim ? " dedi tanıdık ses .
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
UMARUM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR BU ARALAR AKTİF OLUP KİTAP YAZAMIYORUM MALUM SINAVLAR BAŞLADI UMARIM HERKESIN SINAVI İYİ GEÇİYORDUR BU ARADA BİR KAÇ YERDE YAZIM HATALARI OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN BİRDE BU BÖLÜM 435 KELİME SÜRDÜ BİR ⭐ VERSENİZ HİÇ FENA OLMAZ GÖRÜŞÜRÜZZ 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallıklara Karşı
Phiêu lưuDÜNYADA BİRÇOK KRALLIK VARDI AMA BUNLAR 2YE AYRILIRDI SAVAŞÇILAR VE KRALLAR / KRALİÇELER GWEN EN GÜÇLÜ SAVAŞÇILARDAN BİRİSİYDİ ALVİN İSE SAVAŞIN S HARFİNİ BİLE SEVMEYEN GÜÇLÜ BİR PRENSTİ