Valentina's P.O.V.
Γεια σε όλους! Είμαι η ValentinaBond και αυτή είναι η ιστορία μου! Είμαι 21 ετών είμαι στο ύψος 1,59cm! Γεννήθηκα στις 02-02-1994! Είμαι ξανθιά με γαλανά μάτια. Γεννήθηκα στο Λονδίνο όπου και μένω. Τα παιδικά μου χρόνια πέρασαν ευχάριστα αλλά πολλές φορές ελπίζω μια μέρα να ξαναγινόμουν παιδί. Στο σχολείο ήμουν καλή μαθήτρια με πολύ καλούς βαθμούς. Φίλες δεν είχα πολλές αλλά αυτές που είχα ήταν και είναι αληθινές, δηλαδή έτσι πίστευα μέχρι που με «μαχαίρωσαν» πισώπλατα. Σχέσεις δεν τρελαινόμουν να κάνω τότε γιατί τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει κατά πολύ. Στο λύκειο κάποια αγόρια ήθελαν να παίξουν μαζί μου αλλά εγώ έπαιξα ένα παιχνίδι σαν το δικό τους πολύ διαφορετικό όμως. Τα τελευταία 2 χρόνια δουλεύω ως μυστική πράκτορας που με ώθησε ο πατέρας μου, JamesBond και είμαι πολύ ενθουσιασμένη που ακολουθώ τα όνειρα μου αν και αυτά πολλές φορές είναι επικίνδυνα αλλά δεν φοβάμαι επειδή ξέρω πως ο μπαμπάς μου θα είναι πάντα στο πλευρό μου. Την μητέρα μου δεν την γνώρισα ποτέ. Ο πατέρας μου δεν μου λέει και τα καλύτερα λόγια για αυτήν. Ότι δηλαδή με γέννησε και με παράτησε, βέβαια όποτε του ζητάω να μου πει περισσότερα για αυτήν αλλάζει κατευθείαν θέμα. Σπούδασα σε αστυνομική σχολή κι εκεί γνώρισα τις καλύτερες μου φίλες την: Diana, Amanda, Mia, και Olivia. Η Oliviaγεννήθηκε στις 25-09-1994 και είναι ψιλή στο 1,65cm περίπου και είναι με καστανά μάτια και σκούρα καστανά μαλλιά με ανοιχτόχρωμες αφέλειες. Γεννήθηκε στο Λονδίνο. Είναι όμορφη! Στο σχολείο ήταν καλή μαθήτρια και είχε πολλές φίλες. Η Miaείναι ψιλή περίπου 1,57cm. Είναι γεννημένη στις 13-05-1994 στο Λονδίνο. Ήταν και είναι ικανοποιημένη με τους βαθμούς που έπαιρνε. Τα μάτια της έχουν μια γαλανή απόχρωση και τα μαλλιά της είναι καστανά. Η Amandaείναι και αυτή ξανθιά με γαλανά μάτια. Είναι 1,61cm και γεννήθηκε στις 18-12-1994 στο Λονδίνο. Δεν της άρεζε το σχολείο παρόλα αυτά ήταν πολύ καλή. Τέλος έχουμε την Diana. HDiana έχει ανοιχτό καστανό χρώμα μαλλιών και καταγάλανα μάτια. Γεννήθηκε στις 08-01-1994 στο Λονδίνο και αυτή!!!! Η Dianaείναι η ψηλότερη της παρέας με ύψος 1,75cm. Όλες δουλεύουμε παρέα και έχουμε κάνει και την καλύτερη ομάδα σε ολόκληρη τη μυστική υπηρεσία. Οι μπαμπάδες μας είναι πολύ περήφανοι για μας. Τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον γιατί πριν από λίγους μήνες εμφανίστηκαν 5 κακοποιοί πολύ ικανοί . Δεν καταφέραμε να τους ανακαλύψουμε ακόμη ούτε τα πρόσωπά τους δεν ξέρουμε. Βέβαια ούτε αυτοί ξέρουν τα δικά μας. Αυτό είναι καλό. Οι καλοκαιρινές διακοπές τελειώνουν και πρέπει να επιστρέψουμε σπίτι. Ήμασταν διακοπές στη Χαβάη για 2 μήνες. Σε μία εβδομάδα γυρνάμε σπίτι αλλά οι διακοπές τελειώνουν σε 1 μήνα. Οπότε όταν επιστρέψουμε θα είμαστε για καφέ και τα σχετικά στα σίγουρα.
YOU ARE READING
I'm in love with my enemy! (Harry Styles Fanfiction)
Mystery / ThrillerValentina: Μα ποιος νομίζεις πως είσαι?? Harry: Ο χειρότερός σου εφιάλτης!!! Ο πιο τρομακτικός άνθρωπος στον κόσμο!! Ο καλύτερος κακοποιός της σημερινής εποχής!!!! Όμως καλύτερα να πηγαίνω!!! Θα τα ξαναπούμε μωρό!!!!! Valentina: Μα πως...... Έφυγε...