Aşk denilen şey öle bi şeyki ;
Kötü mü ? İyi mi ? Bilinmez aşkın yanındaysa her şey kötü de gitse iyi olur kötülükler umrunda olmaz ama sevdiğin aşkın yanında deilse her şey iyide olsa gene kötü hissedersin kendini eğer uzaksa sana her şey iyi de gitse sonun da her şey kötü biticek gibi hissedersin. Onsuz olunca ondan uzak olunca nefes alman yemek yemen konuşman gülümsemen bile değişir etrafında ki her şey sıkıcı gelir.
Onsuz ailenden bile tat almayabilirsin ailenle vakit gecirmek çok bunaltabilir sanki herkez sana karşıymış gibi olur.
Aslında hepsi haklı aslında sen kendi kendine karşısın onsuz ken yok olmayı onla bereberken sonsuz olmayı istersin...
Onsuz olunca bazı günler yan etkileride olabilir mesala ; çok gülersin, çok konuşursun, çok yemek yersin, çok sinirlenirsin ama en çok da onu istersin en çok onu seversin en çok ona sarılmak istersin onun sana iyi geleceğini bilirsin.
Ona dokunmayı onu daha çok sevmeyi ve her seferinde daha da çok yakın olmayı istersin belki istemeden belki isteyerek tenine dokunmayı gözlerine bakmayı ellerini tutup öpmeyi özlersin doymak nedir bilmezsin doyamazsın ki ona ama insan sevdiğini öldürürmüş öle derler üzermiş yıpratırmış zarar verirmiş hem sevgisine hem kendine istemeden de olsa en boktan şeyleri yaparmış ve sonunda pişman olsa ne fayda bir kere kırdımı kalbini o kırıktan catlaktan su sızar tamir edebilirsin ama ustaca tamir etmek zor iş sevdiğini sev insan gibi sev tartışmak başka bişeyde sözlerinle öldürme elini tut sarıl gözlerine bak ve unutma hep EN SEVDİĞİN HEP SANA EN YAKIN OLANDIR.Peki; Aşk iyi mi ? kötü mü ?
Onsuz mu ? Onla bereber sonsuz mu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MORCİVERT
PoetryBeni bana bıraktığı an anlamıştım içimde büyüyen sevgimi.Yalnızdım ama bir yanım hep o'ydu. Yokluğunu kabullenmiştim belki de. Durdurak bilmeyen ben O'nu ,o olmadan bile seven yine bendim.Zaman o'nu benden hiç koparmadı her şey öylece geçip giderk...