יצאנו החוצה והתיישבנו על הדשא במעגל, הבנות שאלו אותי קצת שאלות על מה קרה היום עם טום וסיפרתי להן את האמת חוץ מאת הרגע שהייתי דבוקה לקיר והוא היה ממש מולי, הן חושבות שזה קצת מוזר כשנרדמנו יחד ועוד מחובקים ואני מסכימה איתן.
אני כן שמה לב שמאז טום מסתכל עליי הרבה יותר אבל אני לא יכולה לשקר שמאז היום התקרבנו יותר, אם זה פיזית ואם זה כחברים.
לאחר חצי שעה של דיבורים עם הדיקס של בן הבנות החליטו שנעשה ״אמת או חובה״ , לקח להן זמן לשכנע את הבנים אבל בסוף הן הצליחו.
אני חייבת להגיד שאני שרופה על הבנות האלה והן מרשימות אותי ביופיין, אנה היא בלונדינית עם עיניים ירוקות, גופה מעוצב באופן מרשים ממש כמו גופן של היילי ורוני. היילי ג'ינג'ית עם עיניים כחולות ורוני בעלת שיער שחור עם עיניים שחרחרות. הן מעלפות.
״יאללה בואו נסובב את הבקבוק!״ רוני קראה וסובבה את בקבוק הקולה שקנתה במסעדה,
הבקבוק נעצר על רוני ובן, ״נו רוני אמת או חובה?״ שאל בן ושפשף את ידיו,
״חובה כמובן״ ענתה, ״חובה עלייך לשלוח הודעה לאקס שלך שאת מתגעגעת עם לב אדום״ קרץ וכולם הרימו לו.
״אכזרי אתה״ גיחכתי וטום הסתכל עליי,
״אני מת״ טום השיב כנראה לאמירתי ועדיין הסתכל עליי.לפני המשחק נשבענו שכל חובה עושים וכל אמת עונים הכי אמיתי כך שרוני נאלצה לשלוח הודעה לאקס שלה.
הבקבוק נעצר על ליאם, ״אז... ליאם, אמת או חובה?״ היילי שאלה את ליאם וקרצה לו,
״אמת״ ענה,
״פחדןןןןן״ הבנות ענו בבוז ואני שתקתי.
״אוקיי אז נכון שהיינו בבית של רוני אוננתי בשירותים שלה?״ היילי שאלה ועיניי נפערו, מה זאת השאלה הזאת?
״וואי התקלת״ הוא צחק
ראיתי שגם טום וליאם צחקו, או יותר נכון נקרעו מצחוק.
״טוב... אני מודה.״ הוא לחש וכולנו צחקנו, זה פשוט ממש הצחיק אותי איך שהוא ניהיה אדום.הבקבוק הסתובב ונעצר על טום ואנה, תחושת קנאה צרבה בביטני וכעס בלתי מוסבר התגבר בתוכי.
למה אני מקנאה לעזאזל?
״אמת או חובה אנה?״ שאל אותה וחייך חיוך צדדי, למזלי היא לא שאלה אותו.
״חובה.״ ענתה והרימו לה כולם חוץ ממני ומטום.
היא הסתכלה עליי עם מבט של ״מה קרה״ אבל התעלמתי,
״חובה עלייך לספר על המקום הכי הזוי שעשית בו סקס״ הוא הורה והסתכל עליי והרגשתי מובכת כלכך.אני היחידה שבתולה ושלא התנשקה בחבורה הזאת ואף אחד לא יודע את זה חוץ מאנה, זה כנראה בגלל שאני פשוט מכוערת ואותי אף
פעם לא רוצים, ממש כמו שיונתן לא שם עליי כבר יותר משלוש שנים.״במגלשה של גן שעשועים״ היא ענתה וכולם צחקו, רק אני הייתי עם פרצוף חמוץ כי זה כזה מגעיל, לא התאפקתי ואמרתי מה שאני חושבת,
״למה במקום כזה? זה כזה מגעיל איפה הכבוד?״ אמרתי בשיא הרצינות אך לאחר שניה התחרטתי כשראיתי שכל החבורה מסתכלת עליי והייתי בטוחה שאנה תרצח אותי,
אבל כולם הקלילו את האווירה וצחקו והסכימו איתי למרות שאני יודעת שאנה נעלבה.
היא הסתכלה לי בעיניים וסימנתי לה שאני מצטערת, מבטה הראה שהיא מקבלת את ההתנצלות והיא סימנה לי עם העיניים אם זה קשור לטום כי היא מכירה אותי הכי מכולם, הנהנתי לה וטום הסתכל באותו הזמן על שתינו, מקווה שהוא לא מבין.
YOU ARE READING
STARGIRL
Romantizmחשבתם לעצמכם מה יקרה אם תלכו לידיד שלכם בשביל לבצע עבודה אבל תמצאו את עצמכם במיטה רדומים עם אותו אחד במצב ״כפיות״? חשבתם מה יקרה לאחר מכן? חשבתם שתתאהבו בו? חשבתם שכל הניצוצות הפראיים שלא ידעתם שקיימים עמוק בתוככם יבקעו החוצה כמו פרפר המשתחרר מהג...