[Keinginan seorg ibu adalah utk mencintai kurniaan seorg cucu. Malah ini bkn hasrat seorg ibu MILF menjelang usia grandparenthood dengan anak tunggal yg bujang. Jika ibu MILF mahukan cucu sendiri, nampaknya dia harus melakukannya sendiri.]Ibuku walaupun umur hampir mencecah 50-an tetapi badannya seperti wanita umur 30-an; usianya masih boleh dpt kitaran haid (menstrual cycle), dibawah pakaian baju kurung adalah bdn ibu yg masih mantap dn ibarat penghalang menopause & aku pula; seorg anak muda tunggal berumur 20-an, masih bujang.
Malah ibuku kecewa dgn hidup bujang aku dn hanya melamun (daydream) mendodoi cucu dlm fikirannya. Aku sentiasa perhatikan perangai ibu berbeza apabila dtg haid, dia selalu mengadu padaku bilalah aku nk jumpa jodoh, masuk minang, kahwin & berkeluarga.
Pada masa inilah, ibu jd kuat seksual dgn bapa, setiap kali mereka bersetubuhan sampai klimaks, ibu mengilai dgn kata-kata;
Ibu--“Bang, nk cucu.“
Kadang-kala, aku nampak ibu membelai perutnya sambil bercakap sendiri;
Ibu--“Tunggu ya cu’, nanti ‘nek akan bawa kamu kedunia ini“.
Aku sendiri terdgr pun terasa zakar (penis) aku tegang tetiba.
Secara tidak disangka, bapa pula ada business trip ke luar negara utk beberapa minggu. Disinilah ibuku mengambil peluangnya, permakaian ibu semakin seksi dn menonjolkn payudaranya yg gebu, sampai naik nafsu aku ingin meramas sepuas-puasnya buah dada ibu.
Pada satu hari, ibu secara “tidak” sengaja keluar dr tandas dgn hanya memakai tuala shj dn tiba-tiba, tualanya jatuh ke lantai didepan aku, dn aku dpt nikmat melihat ibuku putih gebu bogel, dr paras payudara basah hingga ke pantat br cukur. Wanita berumur 50-an inilah ibuku yg siap membuat pusingan 360° sebelum mengangkat tualanya dgn perlahan.
Aku sudah sampai limit nafsu aku utk menahan fikiran seks dgn ibu & gambaran ibu full-naked sampai aku kuncikan diri dlm bilik berjam-jam melancapkan zakar aku sampai aku tenang. Selepas itu, aku terus berjumpa dgn ibu sbb ingin tahu kenapa ibu sgt seksual dgn aku terlampau.
Rupa-rupanya ibu dlm gairah seks panas & hasrat utk seorg cucu punca gairah terlampau ibu. Ibu mmg ingin merasa semula kenikmatan mengandung anak tetapi ibu tiada mempunyai hasrat utk mengandung benih kedua bapaku tetapi aku sendiri terkejut mendengar kata2 ibuku mahu mengandungkn anak pertamaku; cucu ibu sendiri.
Benih aku-Rahim ibu. Anak aku-Cucu ibu. Ia seperti mimpi kata2 ibu tetapi dlm hati, aku sebenarnya gembira seksual. Ibu berkata dgn ayat2 yg menikam hati aku;
Ibu--“Ibu makin tua tp engkau masih bujang. Sambil tunggu jodoh kau dtg, rahim ibu boleh tumpangkn ank pertama kau dulu. Cucu ini mmg anak kita berdua, biarkn bapa engkau percaya ia anaknya, ibu yg decided anak kedua ibu adalah cucu pertama ibu.“
Ibuku rela mengandung 9 bulan semata-mata utk melahirkn cucunya dgn mengorbankn hubungan kita sebagai ibu & anak. Dgn keazaman ibuku itu, aku tunaikan hasratnya dgn menunggu hari tertinggi dtg haid ibuku utk pensenyawaan (fertilization) telur ovum ibu dgn sperma aku.
Makin lama aku fikirkan ibuku mengandung anakku, makin keras dn tegang zakar aku.
Selepas hari itu, ibu akan menyerah badan putih gebu dia utk bersetubuh dgn aku pd hari ovulasi (ovulation) shj dn ibu akan bagi signal pd aku bila dtg harinya. Sejak itu, ibu hanya berpakaian separuh bogel, memakai baju kurung tanpa pakaian dlm utk menggoda hawa nafsu aku. Dan lebih untung sekali, aku bebas utk meramas dan menghisap kedua-dua buah dada yg padat & lembut bila-bila masa shj.