Bölüm: 9
İlk gecelerinde, önceden yaptıkları gibi yine kapılarının arkasına sandalye koymuşlardı ve beraber uyumuşlardı. Sabah birisinin kapıyı açmaya çalışmasıyla uyandıklarında ise kapıyı açmaya çalışan kişinin yeni çalışanlardan olduklarını biliyorlardı. Jeongguk'un saraydaki çalışanları da tabii ki de Choi Hanesi'ne gelmişti ama onlardan önce yeni çalışanlar onları uyandırmıştı. Ve sebebi ise Choi Hanesi'nde sabah erken kalkıldığı, kahvaltıdan hemen sonra işe başlanılmasıydı.
Kahvaltı, tüm aile ve Choi Hanesine bağlı diğer önemli hanelerin lord ve leydileriyle yapılmıştı. Tabii yeni yüzler, prensin yanında oturan ve hiçbir leydi veya lordu umursamadan kahvaltı yapan omegaya anlam verememişlerdi ama kimse prensi sorgulayamamıştı da.
Kahvaltıdan sonra ilk işleri, halkın şikayetlerini dinlemek olmuştu. Chunsam ve hanedanda çalışan diğer önemli yardımcılar ile birlikte Jeongguk uzun bir masanın ortasında oturuyordu. Taehyung'u da yanına oturtmak istese de Chunsam ve diğerleri izin vermemişti çünkü masada bir omegaya yer olmadığını, herkesin kendi işine odaklanmalarını söylemişlerdi. Tabii ki de bu Jeongguk'u sinirlendirmişti ama Taehyung sorun olmadığını alfaya belirtmiş ve şikayetler sırasında hep Jeongguk ile Chunsam'ın aralarında, arkalarında ayakta durmuştu. Bir eli kılıcında, bir eli bıçağındaydı. Gözleri etrafı inceliyor, şikayeti olan çiftçileri dinlerken de hem davranışlarına hem de ilettikleri şikayetlere dikkat ediyordu.
Bulundukları oda şikayet kabul odasıydı ve oldukça genişti. Hane evinin giriş katındaydı ama kalenin sol tarafta olanındaydı. Taehyung'un durduğu yerin sol tarafındaki duvarda beş adet açık pencere bulunuyordu ve içerisi aşırı derece sıcaktı. Duvarlar açık krem rengindeydi ve duvarlarda renk renk çiçekler ya da renkli resimler vardı. Sanki yeni boyunmış gibi güzel, canlı bir odaydı ama yine de bir kasveti vardı.
Şikayetlerden üçüncüsü, yaşlı bir beta erkeğe aitti. Tahıl tarlasındaki hasatları zamanında toplayamadığı için tarlasının yarısı kadar tahılın bozulduğundan bahsetmiş, yardım için hayvan ve insan istemişti. Önceden çalışan beta askerler cadı avına gittiği için ölmüştü ve şimdi yardım edecek hiç kimse kalmamıştı yanında.
Jeongguk iç geçirdi çünkü bundan önce gelen iki çiftçi de aynı şeyleri söylemişti. "Cadı avına gittiklerini kral biliyor muydu?"
"Zaten Kralımız etrafımızdaki cadıları avlamaları için onları göreve çağırdı."dedi çiftçi.
"En son olan görev haftalar öncesindeydi. Şimdi mi şikayet ediyorsun?!"diye Chunsam yaşlı adama kızınca Jeongguk kaşlarını çattı. Beta adam başını utançla eğerken, "Bana hep adam göndereceğini söylediğiniz halde hiç kimse yardıma gelmediği için Prensimden yardım istemeye geldim, Lord Chunsam-ssi."dediğinde ise Chunsam elini masaya vurdu.
"Adamlarımız kalmadığı için gönderemiyoruz, seni aç gözlü herif!"
"Chunsam-ssi."diyerek Jeongguk konuştu. "Sakin olun."
"Prensim-"
Jeongguk onu duymamış gibi yaparak Choi Hanesinin ve ona bağlı olan hanelerin her bilgisini not almış olan beta Hyewong ve beta Hannam'a döndü. İkisi de burunlarının üstünde küçük gözlükleri, kahverengi ince kıyafetleriyle prensin sağında oturuyorlardı ve gerektiğinde konuşarak fikirlerini söylüyorlardı. "Leesung-ssi'nin belgelere göre tarlalarında kaç hayvan var?"
"Leesung-ssi'nin en son bildirdiğine göre bir at, dört öküz, on tane de tavuğu var."dedi Hyewong önündeki kitabın arka sayfalarına bakarken.
"Askerler?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shameless | taekook
FanfictionFantastik bir dünyada, dört krallığın hüküm sürdüğü kıtalarda ve savaşın etraflarını sardığı hayatlarında her şeye rağmen birbirlerinde aşkı bulan Jeongguk ve Taehyung'un hikayesi. * omegaverse royalty au