FELİX'DEN
telefonumla ilgilenirken bir anda bilgisayar'ıma bildirim gelmişti. Merak edip yatağımdan kalkmış ve bilgisayar'ın karşısına oturup bildirme basmıştım. Tanımadığım biri bana bir video göndermişti. Video kapağında jeongin'i görünce direk üstüne basmıştım.
"anyeongggg~"
Jeongin'in komik girişi üzerine gülmüştüm. Çok tatlıydı bu çocuk.
"eee selam yok mu?"
Cevap beklediğinde bunun bir görüntülü konuşma olup olmadığını kontrol etmiştim. Sadece video olduğunu anlayınca tekrar gülmüştüm.
"sana da anyeog jeongin"
Hafifçe gülmüştü.
"naber lix. Seni şimdiden özledim"
"ı.n ile konuşmaya gideli 1 gün bile olmadı jeong"
Tekrar güldüğünde bana hak vermişti.
"doğru. Olmadı ama ben ı.n ile konuşmak için gelmedim buraya"
Gülüşüm donduğunda ne için gittiğini merak etmiştim.
"özür dilerim lix"
"ne?"
"özür dilerim. Böyle olsun istemedim"
Üzgün ve bir o kadar da titrek çıkan sesi ile ne demek istediğini anlamamıştım.
"ne diyorsun jeongin anlamıyorum"
"olmadı lix. Deneyemedim."
"jeong, bebeğim ne oluyor?"
"senin hislerin her zaman doğru çıkar lix"
Anlamıyordum. Beni kıramamak için lafı dolandırıyor bir türlü söylemek istediği şeyi söyleyemiyordu.
"lix ben dayanamadım ve... Anlarsın ya işte"
İntihar etmişti. Beni bırakmış mıydı?
"hayır jeongin. Hayır."
Paniklemiştim. Gidemezdi. Bırakamazdı beni.
"son kez seni çok sevdiğimi söylemek istedim. Biliyorsun yaşadığım şeyler benim için katlanılmazdı. Bana ağır geldi ve işte... Bilirsin ya ölmeyi seçtim işte"
Sürekli yutkunup derin nefesler alıyordu. Bu onun ağlamamak için çok sık yaptı hareketlerdendi.
"hayır jeongin şu an olmaz. Şu an gidemezsin. Tam da sana açılacağım zaman beni terk edemezsin"
"belli ediyordun lix"
Diyerek gülmüştü. Neyden bahsettiğini anlamamıştım fakat onun gittiği düşüncesi beni deli ediyordu. Gözyaşlarım durmuyordu.
"bana aşık olduğunu biliyordum. Belli ediyordun"
Diyerek tekrar gülmüştü. Ondan hoşlandığımı öğrenirse benden uzaklaşır diye düşünmüştüm hep. Ama o tam tersi bana daha çok fırsat sunmuştu. Ben ise bunu anlamamıştım bile.
"her şeyini anlayabiliyorum lix. Mesela şu an senden nasıl uzaklaşmadığımı düşünüyorsun."
Haklıydı. Beni en iyi o tanırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şerefsiz ikizim ı.n/jeongin
RandomKüçüklüklerinden beri yarış içerisinde olan ikiz kardeşler I.n ve jeongin kardeşler birbirlerinden nefret eder. Küçücük bir konuda bile kardeşiyle kendini yarıştıran ı.n'in evinde sorun çıkar ve jeongin yanına taşınmak zorunda kalır. Her ne kadar ı...