Capitolul 53

290 25 0
                                    

Când am ajuns înapoi la vila s-a făcut seară.
Ne-am dus la cina și după ne-am dus în camere.
Odată ce ajungem in dormitor o iau pe Evie de talie și se întoarce spre mine.
- S-a întâmplat ceva?
Mă întreabă și dau din cap că nu.
O sărut și îmi răspunde și după mă duc la baie și ea merge in dressing.
S-a schimbat de haine și după ce am făcut un duș și eu,eram deja în pat.
S-a pus în pat și o trag atunci spre mine și cade deasupra mea.
Ne uitam unul la altul și după o sărut scurt și apoi o sărut pe gât.
-Lucas..nu vreau să o facem acum,nu mă simt bine.
Mă opresc și mă uit la ea.
- Bine și scuze pentru acum.
Mă sărută și spune:
- Nu ai de ce să îți pară rău.
- Te iubesc.
- Si eu te iubesc Lucas.

Din perspectiva lui Matthew:
Eram in dormitor și așteptam să iasă Haven din baie,trebuie să vorbim urgent.
Iese din baie și mă ridic din pat.
- Haven?
O întreb și ea se întoarce spre mine.
- Da
- Te-ai mai gândit la o locație sau rămâne la ce-a de acolo,pentru nuntă?!
- Am..da,m-am gândit.Daca am face nunta in Belgravia?
- Ar fii super ,doar că am crezut că vrei undeva pe o insulă.
- Sincer nu vreau,vreau in Belgravia,dacă ești și tu de acord.
- Sunt.
Ne sărutăm scurt și zâmbesc.

Din perspectiva lui Evie:
A doua zi:
Ne-am dus cu toți la micul dejun și vedem că Tessa și Archie nu sunt la masă.
- Ați vorbit cu Archie?
Întreabă Lucas și toți dau din cap că nu.
- Nici cu Tessa?
Întreabă In continuare și se gândește la ceva.
- Telefonul lui Archie cred că nici nu sună.
Spune Nicholas și Lucas se ridică de la masa.
- Unde mergi?
Întreabă Matthew iar Lucas ii răspunde din mers:
- Ceva nu e bine,nu sunt in casă,știam eu că s-a auzit ceva azi noapte.
Îl ajungem din urmă și Owen întreabă:
- Cum adică?
- Cum cineva ar fii intrat în casă și i-ar fii luat cu forța.
- Nu are cum,nu am auzit nimic.
Spune Nicholas și ajungem in dreptul camerei lor.
Lucas intra și nu sunt nicăieri,patul este nefăcut,dar mai dezordonat și doar un bilet pe pat.
Owen îl ia și îl citește:
"Nu înseamnă daca nu v-am putut despărți de ele ,nu pot să fac altceva sau să vă distrug regatul"
Il vedem pe Lucas îngândurat iar Nicholas îl întreabă:
- Spune ce gândești.
- Daca regatul vede că a dispărut ,se vor îngrijora,dar Pablo ii va lua locul.
- Iar cu Tessa ce vrea?
Întreabă Zoe și Owen își dă seama și spune:
- Vrea să îl distrugă pe Archie altfel și va continua cu toți,trebuie să se afle peste tot ce persoană ii Pablo până nu ii târziu..
- Trebuie să ne întoarcem înapoi în Belgravia după ce îi găsim pe Archie și Tessa.
Spune Lucas și el caută prin camera ,cum ar crede că Archie ar fii lăsat ceva urma.
Găsește într-un sertar un bilet în care scria;
"Simt că se va întâmpla ceva și că ne urmărește ceva iar daca dispărem să știți că am un gps la mine"
Lucas își scoate telefonul și îl caută pe Archie și îl găsește.
- Nu e departe.
Spune și iese din camera iar băieții merg in față iar ei ne-au spus să rămânem dar nu și-au dat seama că nu e sigur.
- Veți veni cu noi,dar veți rămâne în mașină.
Spune Nicholas și ne urcăm fiecare în mașina lor și Lucas era primul pentru că avea locația unde era Archie.
Nici măcar nu a zis nimic de când am pornit,de vreo 15 minute și mai avea încă atâtea minute până ajungeam.
Mă uitam pe geam și am crezut că ne putem petrece vacanța în liniște.
Simt o mână pe mâna mea și mă întorc spre el și spune:
- Ne vom întoarce în Belgravia și...
Nu îl las să termin și spun:
- Poate ar fii bine să mă întorc în Toronto,poate e mai sigur ,nu știe unde stau iar până afla durează.
- nu te pot lăsa să te întorci singura și ce vor zice cei din regat?
Îmi trag mână și spun:
- La naiba Lucas,nu îți dai seama de situație?Contează ce zic civilii?Vor zice că ne-am despărțit sau cum? Când mai cerut ți-am spus că nu sunt pregătită să fiu regina,să mă urmărească presa și toate chestiile astea!Am vrut să am o viață normală!
Sunt deja nervoasă iar el se întoarce spre mine confuz și mirat și ne uitam câteva secunde dar se întoarce cu fața spre drum.
Nu spune nimic și eu mă uitam pe geam.
Au mai trecut 15 minute și am ajuns și văd că au mai apărut câteva mașini negre de unde văd că erau bodyguarzi și îi văd pe Sam și William,care aveau pistoale in mana.
In fața noastră era o fabrică veche,ei intră acolo dar băieți erau în urmă și nu aveau niciun pistol,iar câțiva bodyguarzi au rămas afara sa ne protejeze.

Din perspectiva lui Lucas:
Când intrăm ii vedem pe Archie și Tessa dar Archie se certa cu Pablo ,dar acesta îi ținea un cuțit de amenințare lui.
Nu am făcut gălăgie pentru că ascultam după colț ce vorbeau.
- Nu îți dai seama in ce situație ești.
Spune Pablo spre el și Archie spune:
- Ți-am spus că nu renunț la regat ,la nimic!Ai regatul tau ,nu îți mai trebuie nimic.
- Ba da,Caty nu a reușit să îndepărteze fetele de voi dar alta modalitate nu am.
- Vrei să mă omori și apoi să fii urmărit de toți?Daca mă omori știi ce se întâmplă.
- Ce se întâmplă? Chiar vreau să știu!
- Iti promit că o să fii prins.
Ii dă un pumn și intrăm noi.
Am sunat și la poliție pentru că nu avem ce să facem noi.
- Vad că te-au găsit prietenii.Nu contează asta ,dar noi toți ducem un război împreună dar să vă spun și altceva,unul dintre voi se desparte de draga lui iubita sau soție și mi-o dai mie ,să fie regina la regatul meu și așa voi termina cu toți și nu ne dușmănim.
- Crezi că suntem proști?Dă-ți seama că ești un rege unei țării ,nu ești din mafie.
Spune Archie nervos spre el.
- Trebuie să fiu sa am lucruri de genul?Sau mi-o dai tu pe a ta? Gândește-te termini cu acest "război" al nostru între noi,între toți.
Nu ne putem apropia de ei până nu vine politia pentru că Pablo e nebun și nu știu ce ar putea face.
- Cred că te-ai tâmpit,mai bine mor și rămân dușman cu tine decât să fac acest lucru.
Spune Archie iar Pablo ii mai Dă un pumn și ne apropiem mai mult și după auzim sirenele de la poliție.
- Vă mai gândiți mult?
Se uită spre noi toți și se uită țintă spre mine și se apropie.
Sam și William sau dus prin spatele fabrici iar acum îi dezleagă pe Archie și Tessa și scoate afară.
- Crezi că dacă au fugit termin cu voi?
Spune și fuge și vreau să fug după el dar a dispărut deja.
Ieșim și a apărut poliția dar le-am spus că doar era o amenințare și nimeni nu era ostatic,asta a vrut Archie să spun,iar ei au plecat și am rămas noi.
- Sunteți bine?
Întreabă Nicholas când apar Archie și Tessa.
- Da.
Spune Archie
- Trebuie să plecăm cat de repede putem înapoi.
Spune Owen și eu spun:
- Trebuie să avem grijă,e periculos.
- Va fii totul bine când suntem cu toți înapoi în regat,trebuie să ne protejăm doar.
Spune Archie și ne urcăm în mașină,ii ducem noi.
- Esti bine Tessa?
Întreabă Evie și ea dă din cap că da.

***
Au trecut câteva ore de la incident și am ajuns in Belgravia.
Owen,Zoe ,Archie și Tessa au ajuns și ei înapoi în regate.
- Am auzit ce s-a întâmplat, ne-a anunțat Sam.
Spune tata când intrăm în palat.
- Va trebui să facem cumva să își de-a seama cu toți ce persoană ii Pablo.
Spune Matthew și noi mergem după in camere.

Din perspectiva lui Archie:
Eram in dormitor,am făcut un duș și a făcut și Tessa.
Eram în pat ,ma durea capul.
- Esti bine?
Mă întreabă și se așează lângă mine.
- Da!
Stăm câteva minute în tăcere și după spun:
- Nu aș fii vrut să ți se întâmple ceva.
- Nici eu ție Archie.
Stăm frunte în frunte și spun:
- Când se termina toată agitația și Consiliul îl dă pe Pablo jos de pe tron ce ar fii să ne gândim la viitorul nostru?
Se uită la mine și da din cap da și îi zâmbesc și ne sărutăm scurt.

***
Au trecut trei luni:

Regele din Belgravia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum