(SINAVLAR YÜZÜNDEN GEÇ KALDIM,İNTERNET HAKKIM BİTTİ AFFINIZA SIĞINIYORUM.)
İkimizde bu koro karşısında birbirimize sarılıp gülmeye başladık. Herkese Teşekkür edip yerimize oturduk. Herkes bize ayyy çok yakışıyorlar diye bakarken yanaklarımın kırmızı oluşuna engel olamıyordum. Ellerimi bir an olsun bırakmıyordu. Evet biz daha yeniydik ama o benim hep ulaşamadığım bir hedefti artık o benimdi. Dersler ve okul mükemmeldi artık. Akşam eve bırakıcaktım yürüyorduk sahilden. Bir çiçekçi sevgilinde pek Güzel alsana ona bir gül onunda yüzündeki gülümseyi görünce aldım. Utanmalarına kurban olurum onun ya. Bembeyaz cildi ve sarı saçları altın kızım benim.:) onu eve bırakıp eve geldim. Kinse yoktu sandiviçimi hazırlayıp yedim. Ders çalışmam gerekti. Derslerin başına oturdum. Minelde dus alıcaktı en son. Herşeyimi bitirip mesaj attım. Aşkıım diye.efendim yakışıklım dedi. Agızını yüzünü yediğim ♥ Artık 1 ay dolmustu zaman cok hızlı gecıyordu. Saatlere meydan okuyup 04.04 te uykunun kollarına bıraktık ıkımızı. Sabah minel okula gelmıcek annesıyle hastaneye gıdıcektı. Tek başıma okulda sıkıntıdan patladım diyebilirim. Akşam oldu kendımı hemen eve atıp mineli aradım. Ama açmadı en az 20 kere aradım diyebilirim. Onu beklerken uzanmaya karar verdım. Ama uyuyakalmısımkı saat 10du. Hala ne aramış ne sormustu. Okula gıttım. Gelmedi tekrar. Arkdasım mustafa kanka sana bisey demem gerek diye yanıma geldi. Söyle kardeşim dedıgımde yüzünün şekli degısmıstı. Mineli Dün biriyle görmüşler demesiyle hee yok ya yanlıstır dedım Sanki refleks olarak. Başım döndü ve sınırlerım tepeme geldi resmen. Minel gelmişti. Hemen gelip boynuma sarıldı. Öptüm naber felan Diye konuşurken mustafada minele selam verıp uzaklastı. Inanmamıs olsamda ıcımde şüphe kaldı. Minele caktırmadan o günü Güzel gecırdık. Aksam oldu onu eve bırakıp kapısında beklemeue başladım belkı tekrar cıkar gıbısındenki yanılmadım. Saat 7di okuldan bı saat sonra cıkıp caddeden aşağı ılerledıgını fark edince pesıne düştüm. şüphe ınsanı öldürürdü Çünkü ve bı sokak döndüğünü fark edınce bende oraya girdim ve dondum kaldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'AŞIKTI O'(Askıda)
Romance.Bir erkeğin ve bir kızın imkansız sanılan aşk'ı. (Gerçek bir olay )