-Mogłem o tym pomyśleć wcześniej, choć UA jest znane jako szkoła bohaterska mają jeszcze wydziały zarządzanie, ogólniak i inżynieria. - pomyślał Izuku.
-o tyle co zarządzanie i ogólniak nic mi nie pomogą to jest jeszcze inżynieria...
-Nie jestem jakimś mechanikiem ale zostało mi jeszcze pół roku na podszkolenie się.
Tym oto sposobem Izuku zaczął czytać o mechanice i robotyce.
========2 miesiące później=========
Ale ten deku mnie wkurza. - myślał bakugo.
-Nie tak dawno temu zaatakował go złoczyńca, ale na każde pytanie odpowiadał "nIE mOGę POwIedZiEĆ".
-Teraz ma wielką rano-bliznę na twarzy HHAHAHAHA. - powiedział w śmiechu jego kolega.
-I dobrze mu tak minie co najmniej parę miesięcy zanim się częściowo zagoi.
-O idzie, choć mu dokopać.
==Perspektywa deku==
-O huj a ci tu znowu do mnie idą. - pomyślał chłopak.
-I co tam jak idzie ci nauka "InŻyNIEri". - powiedział lekceważąco kolega bakugo.
-d-d-ddobrzę. - odpowiedział w strachu Zielonowłosy.
-Tak? ale nauka samoobrony ci coś nie wyszła - powiedział bakugo uderzając go w brzuch.
-Spokojnie. - odpowiedział pomimo bólu deku.
-Naucz się mówić. - powiedział zadając kolejny cios.
-Dryńńńńńńńńńńn - zadzwonił dzwonek.
-Dobra masz farta ale potem do tego wrócimy - powiedział bakugo.
-...
Izuku nie był wstanie pójść na lekcje ale spróbował wcząłgac się do toalety.
-Trochę tu odpocznę.
=====jakiś czas później=======
-Hej nic ci nie jest? -powiedział nieznany głos.
-Uch niee - odpowiedział zaspany Izuku.
-Cóż to dobrze, właśnie ostatnie kasy kończą lekcje więc cię obudziłam.
Izuku otworzył oczy i zauważył...
-Jesteś dziewczyną?!
-Nom.
-Co robisz w męskiej toalecie i...
-Ja um. Dobra nieważne ale co ty tu robisz i czemu jesteś... poparzony?
-Ummmm - przecież nie powiem jej że kacchan mnie tak urządził. - pomyślał Izuku
-Czekaj to ciebie zaatakował złoczyńca?.
-No tak - uff może uda mi się zmienić temat. - pomyślał chłopak
-A więc najprawdopodobniej te poparzenia to wina bakugo!
-Z kąt wiesz?? - zapytał zdziwiony
-Logika.
-W sumie ma sens. Ale zaraz zaraz nie zmieniaj tematu co robisz w męskim kiblu?
-Ja? Ja tylko cię zobaczyłam więc chciałam się spytać czy wszystko okej.
-A no dobra. Czekaj przecież jesteśmy w kabinie...
-ZOSTAWIŁEŚ OTWARTĄ .- powiedziała krzykliwe dziewczyna
-A jak tak to dobra.
Nie powiem mu że weszłam tu z ciekawości jak to wygląda, a kabinę otworzyłam sama... - pomyślała dziewczyna (PS deku doczołgał się do kabiny ale zapomniał jej nie zamknąć pomimo tego była przymknięta).
-Może z tąd wyjedziemy?- zaproponowała dziewczyna
-Dobry pomysł. - odparł deku - Ale jak ty właściwie masz na imię?
-Mei Hatsume miło poznać .- odpowiedziała radośnie dziewczyna
-Izuku Midoriya wzajemnie.
====== Mei i Izuku ucieli sobie małą pogawędkę aż w końcu nasunął się temat...
-A na jaki kierunek idziesz po szkole? - Powiedziała podekscytowana dziewczyna
-Na inżynierie. - odpowiedział deku
-COOOOOOOOOO?
-Ja wiem że inżynieria nie jest bardzo popularna ale...
-JA TEŻ NA NIĄ IDĘ!!!! - krzyknęła dziewczyna zwracając na siebie uwagę wszystkich wokół
-Ciszej może troszkę?
-Dobra hehe. ALE serio idziesz na inżynierie?
-No tak. - odpowiedział chłopak nie wiedząc w co się pakuję
-No to czas na rozmowę o wszystkich moich wynalazkach. - odpowiedziała zbyt podekscytowana Mei
-...
========2 godziny później=======
-Mamo wróciłem - Odpowiedział Izuku
-IZUKUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...
Chłopak zobaczył nie to wściekłą nie to zapłakaną matkę.
-O co chodzi?
-Myślałam że coś ci się stało skończyłeś lekcję 3 godziny temu!
-Gadałem z przyjaciółką i straciłem poczucie czasu.
-To ty masz dziewczynę? - odpowiedziała szczęśliwie jego mama.
-Co nie dopiero dziś ją poznałem. - odpowiedział zmieszany Izuku.
-No to czas żebyś mi wszystko opowiedział! - powiedziała podekscytowana i ciekawa Inko.
-Dobrze bobrze ale od czego by tu zacząć...
Info od Autora
No w końcu czuję że odwaliłem kawał dobrej roboty. Ten rozdział wyszedł mi zdecydowanie najlepiej z wszyskich. Mam nadzieję że się podobało, od teraz będe wrzucał nowe części co tydzień ale będą dłuższę :3.
Jeśli macie jakieś porady bądź pytania pisać w komentarzach :3.
CZYTASZ
Deku to ty masz siostrę?! Mha Au
FantasyHejcia stwierdziłem że zrobię au w którym izuku ma siostrę, jak iż niema chyba żadnej (albo jest parę ) takich książek po polsku, stwierdziłem że zrobię własną. Mam na dzieję że wam się spodoba :3. Więcej o samej książce dowiecie się z prologu :p