BÖLÜM 2 : TANIŞIM

35 11 74
                                    

-KIZ GRUBU:
Kızlar okulda ki ders bitiminden sonra sonunda sınıftan çıkmışlar.

Asya:
-Kızlar bugün bir yerlere mi gitsek?

Elfida:
-Asya ne oldu senin başına taş falan mı düştü.Demek ki ayrılık acısı az sürmemiş.

Asya:
Hangi aşkın acısı?(demiş umursamazmış gibi davranarak.)

Elfida:
-Doğru,sen acıyı içinde yaşarsın,bizim sormamız ayıp olur.

Asya:
-Eğer acıyı ben yaşıyorsam bırakın da acı birazcık beni yaşasın.

Yanlarına bir anda dersten çıkan Lara geldi.

Lara:
-Kızlar bugün basket oynamaya Gündoğan Lisesi'nin oradaki sahaya mı gitsek ne dersiniz?

Dila:
-Bu fikir senin aklına nerden geldi? Ayrıca benim kitap almaya gitmem lazım gelemem.

Pelin:
-Gelmeyeni iguanalar kovalasın.

Dila:
-İguana deme iguanalara karşı bir fobim var.

Pelin:
-Öyleyse geliyorsun.Bak söz çıkışta istediğin kitabı ben ısmarlarım.

Lara:
-Evet Dila,bahtımın kapanmasına engel olamassın.(dedi gülerek.)

Elfida:
-Ne bahtıymış kızım yine saçma bişey yapıp erkek takip etmicez dime?

Lara:
-Gündoğan Lisesi'nden bir çocuk buldum.Çok yakışıklıydı hoşuma gitti fotoğrafları.Paylaşımları yani storylerine göre okul çıkışında bu basketbol sahasına geliyorlarmış.Bizde gitsek bir sorun olmaz bence...
Elfida:
-Kızım sorun zaten senin lakabın olması lazım.

Lara:
-Peki geliyor musunuz ya onu söyleyin.

Dila:
-Pelin iguanalarla birlikte beni bir odaya kapatmasın diye gelmek zorundayım.

Pelin:
-Dila bu kadar belli etmeseydin gelmek istediğini.(dedi gülerek.)

Asya:
-Kızlar ben gelemem...

Lara:
-Nedenmiş o benim bahtımın kapalı olmasını mı istiyorsun.

Asya:
-Kızlar eskiden çıktığım o çocuk
varya.Oğuz...O o okula gidiyordu.

Lara:
-Kızım ne olucak o okuldaysa.Basket oynayan çocukların grubunda değildir.Hem ne güzel işte kıskandırmış olursun.
(Asya,Lara'nın dediği şeyi mantıklı bulmuştu hem Oğuz da ondan sonra birçok kişiyle çıkmıştı ve kıskandırma fikri mantıklı gelmişti.)

Elfida:
-Hem oynasa nolur Asya eniştemizi hiç görmemiştik.(dedi gülerek,o sırada Asya sırtına bir tane geçirdi.)

Elfida:
-Kız yavaş olsana eniştenin sinirini git enişteden çıkar ya.

Asya:
-Elfida bir kere o sizin enişteniz falan değil çoktan ayrıldık.Birde zaten bana hiç basket oynadığından bahsetmedi.

Lara:
-Tamam işte herkes hem fikir gidiyoruz.

Elfida:
-Gidiyoruz,bekle bizi Gündoğdu lisesi orada Lara Güven rüzgarı esecek.(diye bağırıp Lara'nın sırtına atladı.Lara bir anda taşıyamayınca Elfida yere kapaklandı.)

Elfida:
-Kızım yavaş olsana.Ayağım burkuldu senin yüzünden.

Lara:
-Rüzgarım esmeye başlamış anlaşılan.(dedi gülerek.Sonra Dila,Elfida'yı yerden kaldırdı.Elfida yürümeye başladı ayağı az hasar almıştı.)

Elfida:
Neyse anladık Lara sen rüzgar değil kasırga gibi esiyormuşsun.İnşallah dolmuşta öyle eser.

Okul dolmuşla 15 dakikada gidilebiliyordu.Bizde okulun yanındaki sahaya gidecektik.O yüzden hemen koyulduk dolmuşa binmeye dolmuş ne kadar dolu olsada yapacak bişey yoktu.Laranın bahtı kapanamazdı yani o öyle diyordu.Lara otobüste bile story çekmişti.Asya ilk defa mutlu görünüyordu.Ayrılıktan sonra hep bir tarafı buruk gibiydi ve bu bizi üzüyordu.Acaba aklında hangi intikam alma fikirleri yatıyordu.O sırada bir anda Lara çığlık atmaya başladı.

SİHİRBAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin