"(...).Hogy Toga nem fog értem aggódni..."
Melegem volt.. kitakaróztam. Lábaimmal rúgtam le magamról a takarót és egy nagy durranást hallottam. Hirtelen felnéztem és láttam, hogy a Gipsz a lábamról lejött és a lábam teljesen jól nézett ki. Nem hittem volna, hogy tényleg ilyen gyorsan meggyógyul a lábam.. a hálóm gyorsan le olvasztottam és az ajtót kinyitottam. Elmentem gyorsan letusoltam és hajat is mostam. Megszárítottam a hajam és kifésültem. Egy fekete zoknit, egy lila melegítőt és egy kék pulcsit vettem fel. Bedezodoroztam magam mielőtt felvettem volna a pulcsim. Viszont most pólót nem húztam fel. Az ami tegnap rajtam volt az ment a mosásba. Lementem a konyhába és a pultra felülve ittam a hűtőből kivett üdítőt. Megéheztem már egy három-négy nap után így csináltam egy kis spagettit amit nagyon gyorsan meg is ettem. Könnyeim nyelve ettem a spagettit. Nagyon finomra sikerült.. vagyis.. úgy éreztem 4 nap éhezés után. A nap nagy része nyugodtan telt. A laptopom bekapcsolása után felhívtam a főnököm. 1 órán át keresztül telefonáltunk Zoomon keresztül. Mindent átbeszéltünk. Annyiban maradtunk, hogy otthon nem maradhattam. Így arra jutottunk, hogy ő maga jön értem majd autóval. Miután beszéltünk a laptopon az üzeneteim vizsgáltam. Csak munkából kerestek. Anyámék nem is kerestek. Nem lepődtem meg. Mióta dolgozok nem is keresnek már. Gyorsan kifizettem a számláimat interneten keresztül, majd a kártyámat tiltottam és egy újat kérvényeztem. Egy telefont amit néztem egy ideje megrendeltem. Hozzá új SIM kártyát is vettem. Miután ezeket megtettem nyugodtan feküdtem ki a nappaliban lévő kanapémon. Amint ki feküdtem be is aludtam. Mikor felébredtem már este lehetett. Kimentem a konyhába, feltűrtem a pulcsim ujját és elkezdtem mosogatni. Miközben mosogattam a képességemmel behoztam a kicsi hangszóróm és a laptopom. Össze csatlakoztattam őket és nyomtam egy random össze állítást. Nagy részben kedvenc számaim játszódtak így azokra a zenékre félig táncoltam. Mikor végeztem a mosogatással és kezet töröltem hirtelen valami hátra rántott és a hátam beleütközött a konyhapultba. Fájdalmamban felnyögtem. Nyögésem ajkak fogták fel. Ijedten néztem a személyre aki épp ajkaimra tapadva csókolt. Próbáltam el tolni magamtól az illetőt de erőben fölényesebb volt. Szenvedélyesen csókolt mégis agresszív volt. Erőlködtem ellene, hátha elenged de hiába. Mikor elvált tőlem levegő hiány miatt láttam türkizen virító szemeit. Szemei végigmértek. Tudtam, hogy Dabi fog közre. Bal kezével kicsit jobban megemelte az állam és újra csókolni kezdett. Próbáltam elválni a csókból. Szabad kezemmel sikerült eltolnom magamtól.
-D..Dabi, mit keresel itt??
-Téged..?
-De.. hogyan találtál meg..?
-Elég volt Togát megkérdeznem, hogy hol talált téged.. De ez most legyen mindegy...Magához szorított. Hallottam ahogy hevesen ver a szíve. Nem tudtam mit csináljak. Össze vagyok zavarodva. Eltávolodott kicsit tőlem, majd a nyakamba harapott. Eltoltam magamtól és kicsit mérgesebben néztem rá. Ő lepetten nézett rám majd ő is valahogyan próbálta imitálni azt ahogyan nézek.
-Amúgy meg! Te mit keresel itt? Itt élsz?
-Képzeld. Igen.
-hm, érdekes.
-Neked legyen mindegy, hogy hol lakom most láttad mehetsz is!Elkezdtem kitolni a konyhából, viszont ahogy elkezdtem tolni megfordult és a hűtőhöz szegezett. Szerencsémre nem gyűjtök mágneseket.
-Nem nagyon szeretnék menni.
-Mégis miért nem?
-Mert hozzád jöttem.Csak némán elnéztem. Kezeimet elengedte és kezei közé fogta az arcomat és megint megcsókolt. Gyengédebben csókolt. És érzékibben. Nyelvével behatolt a számba. Lepetten néztem rá. Nem volt részem ilyen csókba. Nem csókolóztam még így legalábbis. Nehezen tudtam tartani vele az iramot, mert mikor már valamennyire tudtam vele tartani azt a tempót amit ő diktált, egyből elvált tőlem és újra elkezdett csókolni. Mikor ezt sokadjára játszotta el eltoltam magamtól.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Lila Rózsa
Fiksi PenggemarEz a történet Kantana Hiroyukiról szól. a Főhősünk egy napon találkozik Toga Himikoval aki elviszi magával a Gonoszok Ligájához. (Persze miután kiütötte a drága Protagonistánkat. b( ̄▽ ̄)d ) Mivel Kantana nem rendes hős csak Civil, és nincs semmilyen...