Magiczne uczelnie/szkoły - Wysyła się dzieci w wieku 12 lat i trwa 6 lat. Po zakończeniu można wstąpić w szeregi wieży magów lub służyć królowi albo zostać profesorem lub żyć normalnie z rodziną i przyjaciółmi.
Magia - Mają oni tylko niektóre osoby. Jest to dziedziczne albo czasami przypadkowe. Można uczyć się magii czterech żywiołów i magii światła i mroku.
Bogowie - Sześć bogów podarowało ludziom wiedzę o magii. Także istnieją inni bogowie, którzy nie interesowali się człowieczeństwem.
•Ignis - bogini ognia - Arogancka i znienawidzona przez ludzi. Czczenie jej jest zabronione i karane karą śmierci.
•Aqua - bogini wody - Uwielbiana przez innych. Młodsza siostra boga pogody.
•Terra - bogini ziemi - Zimna i lodowata. Żona boga wiatru.
•Air - bóg wiatru - Śmieszy i uwielbia robić psikusy.
•Lux - bóg światła - Uroczy i słodki. Brat bliźniak bogini ciemność.
•Tenebris - bogini ciemności - Silna i potężna w walce. Przy braciszku jest słodka.
•Tempus - bóg czasu - Uwielbiający zagadki. Ma niejasną relacje z boginią ognia.
•Fatum - bóg przeznaczenia - Mężny i oschły. Nienawidzi boga czasu.
•Tempestas - bóg pogody - Najmłodszy bóg i niedoceniany.
•Vita - bóg życia - Szalony, lubiący adrenalinę. Najstarszy z bogów.
•Mors - bóg śmierci. Przeciwieństwo swojego brata. Młodszy brat boga życia.Wojna wyznawców Ignis - Zaczęła się 20 lat temu i skończyła się po 5 latach. Toczyła się między kultem bogini Ignis. Zakończyła się zwycięstwem królestwa Fragum.
Najwyższy magowie - Najpotężniejsi magowie w królestwie.
Wieża magów - Można robić badania i służyć królowi jako wojownicy w czasie wojny.
Król - Ekani Livay. Młody król rządzi królestwem Fragum. Nie ma narazie królowej i dzieci. Jest magiem wody i utalentowanym wojownikiem.
Stolica - Mundi.
Inne królestwa - Są jeszcze 4 inne. Królestwo Fragum jest w stosunkach pokojowych z innymi królestwami.
Kontynent - Dużo zieleni. Ma dostęp do oceanu. Na terenie Fragum znajduję się dużo szkół i uczelni magicznych i wojowniczych. Ma dobrą gospodarkę i siłę militarną.
———————————————————————
294 słów
CZYTASZ
Kwiat ognia
FantasyŻyła kilka tysiące lat temu. Została uśpiona na wieczny sen przez swoje dzieci. Bogini ognia Ignis stworzyła magię ognia i podarowała wiedzę o niej swoim dzieciom. Rozkazała, żeby ją czcić. Ludziom to się nie podobało i po kilkaset lat udało się pok...