38.i me baro

363 4 0
                                    

Jdeme na koncert do Hradce. Celkem se i těším. Tady tuhle fotku mi pořídil Domča když jsme stali na benzince. Teď ji jdu přidat na Instagram příběh.

"A jsme tady zeno moje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"A jsme tady zeno moje." Dal mi ruku na stehno. "Konečně. Pro mě je to jako věcnost." Zasmála jsem se. "Tak to se těš do Košic. Tam to bude delší." Zasmál se a políbil mě.

Sedíme v backstagu. Neboli všichni se baví jen já sedím v rohu na dost nepohodlný stoličce. Popíjím z vodky a na nohách mám počítač. Řeším nějaký věci ohledně studia. Chci si ho trosku předělat a koupit tam něco nového. Taky bych už potřebovala někoho kdo mi ve studiu pomůže takže jsem napsala na svůj Instagram příběh. Pak jsem tedy koukala nějaký nábytek a odepisovala na zprávy jak ohledně termínu tak i jiných. Například na zprávy ohledně mého vztahu s Dominikem. A proč sedím sama? Elizabeth, Bára, Natka a Sandra se spolu baví a smějí. Mě tam nikdo Nezval tak se jen proste nevnucuji. Radši řeším robotu aspoň to budu mít co nejdřív hotové. "Co děláš?" Přišel ke mě Kuba. "Něco do roboty." Zvedla jsem na nej hlavu. "Jebe ti? Proč se nebavíš s holkami?" Zeptal se. "Koukni se na ne. Vypadají ze mě tam chtějí?" Ukázala jsem tam. "Ale no tak. Sak k nim normálně jdi a oni se s tebou budou bavit." Přesunul si stoličku. "Jakube ne. Když budou zavolají mě. Opovazis se jim něco říct Jakube zabiju tě. Stejně je skvělý ze mužů udělat věci do práce teď." Kývla jsem rameni. "No tak zeno nebuď na sebe tak zla." Políbil me do vlasů. "Můžeš jít ještě k nám. Půjdeme za chvíli na stage a Dominik bude moc rad když budeš s námi." Usmál se. Odložila jsem počítač a vzala si flašku vodky. Šla jsem už nahoru za Radkem. "Co ze nejsi s holkami?" Zeptal se. "Už i ty? Nechtějí mě tam proste s hotovo." Napila jsem se. "To je jedno. Stejně jsem rad ze jsi tady." Obejmul mě. Za chvíli vyšli kluci na horu. Domča mě přišel políbit a pak šel poskakovat. Tomáš se mě zeptal na to stejný jako Radek s Jakubem. Když jsem viděla na Instagramu jak se holky baví. Do smíchu mi nebylo. Nikdy jsem jim nic neudělala a Bára se mnou byla v pohodě. Nechápu co se stalo. Taky Elizabeth se se mnou normálně bavila i natalie. Proste všechny holky. Nechápu to. Nakonec jsem šla dolu ze stage a vzala si svoji tašku kde jsem měla počítač a odešla. "Kam jdeš?" Vyběhla ven Bára. "Pryč." Řekla jsem a nasadila si sluchátka. Došla jsem do našeho hotelu kde jsem pak zaplula do pokoje který sdílím s mojim přítelem. Hodila jsem sprchu a v posteli otevřela počítač. Našla jsem si zprávu od nějaký holky ohledně práce. Byla to pohledné drobná blondýnka. Napsala jsem ji ze se můžeme někdy v týdnu potkat. Měla dvacet tři let. Pak jsem šla zpátky hledat nábytek. Našla jsem toho dost co se mi líbilo. Takže jsem to všechno objednala. Ještě otevřela mail kde jsem taky měla pár žádosti o termín. Pak mě ale vyrušila zprava. Od bary.

Barunka: co se stalo ze jsi odešla?
Já: nic
Barunka: ale no já vím ze to nic nebylo
Já: jdi se bavit a ser na to Jo?
Barunka: vadi ti ze jsme se s tebou nebavili?
Já: Báro říkám ti nech to tak
Barunka: takže Jo, mrzí me to ale když holky nechtěli
Já: Báro fakt kurva ser na to
Barunka: ženo ale já se s tebou nechci hádat ani nic víš ze tě mám rada omlouvám se

Na to jsem ji už neodepsala a odložila ztišeny telefon na stoleček. K němu i počítač. Ještě jsem chvíli koukala ven z balkonu a pak zaspala. Vzbudili mě až hlasy v pokoji. "Dominiku nemohla bych zůstat tady spát já? Trochu jsme se nepohodly a mě to mrzí." Slyšela jsem baru. "No jasný já půjdu k Jakubovi." Bouchal s nějakými věcmi. "Tobě to nevadí zlato?" Zeptala se asi Jakuba. "Nevadí. Hlavně ze budete b pořádku. Moc ji to mrzelo." Dal ji pusu. Pak se rozloučili. Mě ještě Dominik políbil a poprali nám dobrou noc. Za chvíli se vedle mě prohla matrace. Lehla si tam Bára. "Fakt mě to mrzí Amy." Zašeptala a Pohladila mě po zádech. "I mě Báro." Otočila jsem se k ni. "Ty nejspíš?" Zeptala se. "Vypadám snad na to?" Posadila jsem se. "Fakt se omlouvám Amy." Pohladila mě po rameni. "Nemáš se za co omlouvat." Usmála jsem se. Chvíli jsme spolu ještě mluvili a pak si pustili hříšní tanec.

-

"Dobrý ráno." Přišli jsme s Bárou do jídelny kde už seděli všichni. "Ahoj lasko." Přešel ke mě Domča a Obejmul mě. Pro to mem taky políbil. Bára se Posadila ku kubovi. Já k ni a vedle mě Dominik. "Vy co jste dělali ze jste tak ospalé? Zeptal se Kuba. "Do noci jsme spolu mluvili." Zasmála jsem se a Bára si položila hlavu na moje rameno. "A vy teď jako spolu něco mate?" Zeptala se Elizabeth. "Ne proboha jen to ne." Řekli jsme najednou a začali se smát. "Já mám svoji holku a nikomu ji nedám." Stáhl si mě k sobě Domča a políbil. "Já totéž." Zasmál se Kuba.

Miluješ ho!/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat