𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗲𝗱 𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗼 𝗺𝗿.𝗹𝗲𝗲 :- He is dangerous but I am so sweet na with cute face ....
𝗠𝗿.𝗹𝗲𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 :- Sweet ?? I remembered. Who was the one told everyone in college I wear the wig and don't have hair ....
𝗝𝗶𝗺𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗹𝗮𝘂𝗴𝗵𝗶𝗻𝗴 ...
𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗱 :- It's the fact you can't hide form everyone ...
𝗺𝗿.𝗹𝗲𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 :- And ...So what you did to my son who is blindly in love with you ??
𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 :- He' s a fool
𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗴𝗿𝗲𝗲𝗱...
𝗠𝗿.𝗹𝗲𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗲𝗱 𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗮𝗻𝗱,𝘀𝗮𝗶𝗱 :- How can I forget you? You glued the chair and made me sit on that and made me embarrassed in whole university... See you two being so sweet ...
𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗰𝘂𝘁𝗲 𝗽𝗼𝘂𝘁 :- I just helped your son taemin in some work and I don't know how he fell for me . It's not my fault ..
𝗦𝗲𝗲 𝗷𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗰𝘂𝘁𝗲 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗺𝗲𝘀𝗺𝗲𝗿𝗶𝘀𝗲𝗱 𝗯𝘆 𝗯𝗲𝗮𝘂𝘁𝘆...
𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 :- oh he's so cute ...he's puppy eyes , plump lips how it taste button nose I want to taste those lips ...jungkook become shock how he think of those thing he erase his thought of jimin but all time he think of his lips ... then suddenly mr.lee said and he come out of his dream land ..
𝗠𝗿.𝗹𝗲𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 :- Shut up! I know that, my son is really blind ...you both go from their ...
𝗧𝗵𝗲𝗻 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗷𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗷𝘂𝗺𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 ...
𝗧𝗮𝗲𝗺𝗶𝗻 𝗰𝗮𝗺𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗮𝗱 :- Jiminee is so sweet na!!
𝗠𝗿.𝗹𝗲𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝗲𝗱 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝗶𝗱 :- Sweet my foot ??
𝗧𝗮𝗲𝗺𝗶𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝗳𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗽𝗼𝘂𝘁 :- He's very sweet you always shout at him from,the start...
Both taemin and his dad also go their house
𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗰𝗮𝗻 𝗷𝗶𝗺𝗶𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 𝗯𝗲𝗰𝗼𝗺𝗲 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗿𝗶𝗽 𝗮𝘂𝗿 𝗳𝗮𝗹𝗹 𝗳𝗼𝗿 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗵𝗮𝘁𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 ....
𝗵𝗼𝗽𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗹𝗹 𝗹𝗶𝗸𝗲 , 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁 , 𝘀𝗵𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄 𝗺𝘆 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆...
𝗻𝗲𝘅𝘁 𝗽𝗮𝗿𝘁 𝘂𝗽𝗹𝗼𝗮𝗱 𝘀𝗼𝗼𝗻...
YOU ARE READING
𝙎𝙃𝙊𝙊𝙏𝙄𝙉𝙂 𝙎𝙏𝘼𝙍 (𝙅𝙄𝙆𝙊𝙊𝙆)✅
Truyện Ngắn𝐏𝐚𝐬𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐅𝐀𝐈𝐓𝐇, 𝐃𝐄𝐒𝐓𝐈𝐍𝐘, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐮𝐬 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 . 𝐌𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧 . 𝐁𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭. 𝐀...