sizce kimin dedesi varmis tahminleri alalim 🤟🤟🤟
~ 🐢 ~"çekip gitmek ne velet misin Hyunjin?" hepimiz toplanmış bizim olayı konuşuyorduk.
bazıları beni bazılarında onu haklı bulmuşlardı. Seungmin ve Chris hoca da bir açıklama yapmamıştı daha. Hyunjin biliyor gibiydi.
sahi Seung'un keyfi yerindeydi çünkü o odada ondan önce yapmadım ya bir 'oh olsun' çekiyordu, şerefsiz.
"heyy! Seungmin ile Chris hocam? siz neden öpüşüyordunuz ya?" herkes birden dikkatini bana verirken piçce sırıttım.
"Feli-"
"öğretmenle öğrenci arasında olur öyle şeyler" bunlar harbi maldı...
birde diğerleri buna inandı. Jeongin yoktu gerçi diğerleri arasına girmiyordu ama olsa inanırdı. hatta ilk inanan olurdu.
"bana bak samet! bana yalan söylemeeee!" Jisung öne atıldığında Minho onu belinden tutmuş ve tekrar bacağına oturtmuştu. acaba bunların ilişkisini bayan Young biliyor muydu?
lan bayan Young!
o beni aramıştı. kezban kızı için. rica ediyorum kızı lezleşsin. acil!!"her neyse siktirin gidin Felix sen benimle geliyorsun."
"anlattım tane tane kızım bak benden var bir tane?" bu Jeongin şizofrendi cidden.
Jisung'u onaylanmıştım çünkü cidden onunla yalnız bir şekilde konuşmaya ihtiyacım vardı.
"peki yürü." Hyunjin'e sorma ihtiyacı duymamıştım.
diğerlerini de arkada bırakıp Jisung'la gitmiştik. Minho ne kadar bizi bırakmakta ısrar etsede kabul etmemiştik.
cidden onunla yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.
"kalbim çok kırık Jisungie~ boğazımdaki düğüm ne kadar su içsem de çözülmüyor kendimi çok kötü hissediyorum" birden beni kendine çekip sarıldığında kendimi evde gibi hissetmiştim.
Jisung benim dünüm yarınım her yanımdı. onun dışında onunla arkadaştan çok kardeş ya da kayıp birbirini tamamlayan ruh kardeşi falandık.
sadece Jisung beni gerektiği zaman ciddi biri olabildiğimi bilirdi. üzgünsem bile mutlu gözükmemem gerektiğini söylerdi bana. doğam gereği bunu yapamıyordum. her zaman mutlu davranıyordum. ama ne zaman öyle oldum ki?
derinlere girmek istemiyorum fazla uzun sürer.
Jisung ile koridorun sonunda ki odaya gittiğimiz de bensiz ne kadar düzenli olduğunu gördüm.
"bir saniye bayan Young beni çağırıyormuş Felix bekle" bu kadından artık korkuyordum.
Jisung gittiğinde kendimce sanki odayı bilmiyormuş gibi incelemeye başladım.
güzeldi ya.
çok geçmeden Jisung döndüğünde yüzündeki şaşkınlığı okuyabiliyordum.
"noldu?"
"pekala sana benim hakkımda iki haber vereceğim biri iyi diğeri kötü hangisinden başlayayım?"
"iyi"
"peki, birinci haber dedem varmış lan- neyse, kötü haber ise dedem üç gün önce ölmüş ve ölmeden önce avukatına bir vasiyet bırakıp kayıp torunuma miras bıraktım diyip gitmiş. o kişide benmişim zengin oldum yani"
"öyleymiş tamam" ne tepki verebilirdim ki?
-
aldatılmısım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
FanfictionFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]