Setelah mendaftar masuk di resepsionis hotel, Sham membawa Timmy berjalan menuju ke lif. Ketika berduaan dalam lif, Sham memegang tangan Timmy, they're smiling to each other.
"Abang.. how much is the cost? I'll pay you later.." Kata Timmy. Dia tak ingin Sham membelanjakan duitnya sendiri untuk bilik hotel yang ditempah.
"It's okay cupcake, abang mampu.." Sham menggenggam erat tangan kurus Timmy.
"Sayang.. are you feeling nervous?" Tanya Sham selepas memerhatikan tingkah laku gelisah dan tidak tenang Timmy, jelas bahawa dia mengalami kebimbangan.
"Quite... this is my first time.." kata Timmy dengan perasaan gugup.
"Don't worry, it's my first time too.." reassured Sham.
"There is always a first time for everything sayang... abang nak pastikan kita enjoy sama-sama nanti.. let's explore together and take it at our own pace.." Jelas Sham.
"It's important that we both feel comfortable and ready before we proceed." tambah Sham lagi sambil memandang wajah kekasihnya. Bagi Sham, Timmy nampak begitu comel apabila dia tersipu-sipu malu.
"Alright abang..." Timmy setuju dengan kata-kata Sham. Sham also believes that mutual respect, consent, and comfort are crucial when it comes to engaging in sexual activity.
Tiba di luar bilik hotel, Timmy meminta Sham untuk mengetuk pintu 3 kali sebelum masuk ke dalam.
"Why do we need to knock?" Soal Sham kebingungan.
"I just followed my sister, dia kata kalau dalam ade sesuatu, sekurang-kurangnya dorang tak terkejut.." Jelas Timmy while using air quotes on the word 'sesuatu'.
"I didn't know that you're superstitious.." Kata Sham sambil tersenyum nakal.
"Tak susah kan bang?" Balas Timmy.
"Ye sayang, sure it isn't hard.." Sham ketuk pintu 3 kali sebelum masuk. (In some cultures and beliefs, knocking three times is considered to bring good luck or ward off evil spirits.)
Walaupun bilik hotel itu tidak terlalu mahal, ia kelihatan selesa dengan pelbagai kemudahan asas, serta kebersihan dan kekemasan yang terjaga.
"Besar jugak kan bilik ni yang..." kata Sham terus berjalan menuju ke bilik air. Ketika Sham sedang memerhati bilik air, Timmy memeluk Sham dari belakang.
"Abang, is this a dream?" tanya Timmy dengan rasa tidak percaya.
"No sayang, this is not a dream.." jawab Sham memegang tangan Timmy yang melilit di pinggang tebalnya. Tiba-tiba, sebak melanda Timmy yang tidak dapat mempercayai bahawa ini benar-benar berlaku, dia betul-betul jatuh cinta dengan Sham. Sebelum ni, hanya dalam mimpi Timmy menggantikan posisi kak Ros sebagai kekasih Sham. Kini ia telah menjadi kenyataan.
Sham memalingkan badannya memandang Timmy, kelihatan berlinang air mata Timmy, Sham cepat-cepat mengusap dengan jarinya. Dia menatap wajah Timmy dengan jarak dekat, bola matanya pekat bersinar, kulit yang halus, mukanya comel, bibirnya mongel, memang nampak menarik dan berseri walaupun menangis, Sham rasanya dirinya terpukau sekejap.
"Dah dah sayang.. jangan nangis.." Sham cuba menenangkan Timmy sambil memeluk Timmy. Setelah Timmy berhenti menangis, Sham mengucup bibir Timmy dengan penuh kasih sayang.
"Jom mandi sama-sama sayang..." Sham mula dengan membuka baju, tengok gaya, susuk tubuhnya betul-betul menyerupai beruang, rambut hitam digunting pendek cuma nipis di bahagian tepi (crew cut), bulu keningnya lebat, muka berjambang dari pipi ke dagu, dijaga kemas dan rapi. Badan Sham sasa berisi, dada bulat tegap dan berbulu di tengah-tengah, bahu bidang dan lengan kekar berotot dari main ragbi, pinggang mungkin dalam 37 inci, paha dan betis besar pejal. Timmy terkaku disitu, dilihat tubuh sasa Sham yang menonjol, liur demi liur ditelan tengok bentuk badan kekasihnya yang gagah penuh dengan aura jantan. Dark skin color complexion, the layer of fat on Sham's muscles makes him look beefy, bulky and masculine, what a perfect muscle BEAR!
YOU ARE READING
Abam Ragbi
General FictionTimmy, seorang closeted gay memulakan pengajiannya di sebuah universiti, he met his crush, Sham atau nama samaran Bong. Seorang pemain ragbi, juga merupakan ketua pasukan ragbi di universiti. Dengan pertolongan kawan karibnya Elmy, adakah Timmy aka...