( Для справки: дії відбуваються поза сюжетом фф )
Натаніель проклинав увесь світ, за те що погодився взяти за профільний предмет історію, як йому рекомендував Кевін.
І ось Нат сидить четверту годину, в спробах зрозуміти в якій послідовності виставити дати, щоб не отримати по голові від викладача історії. Десятий номер і так багато лекцій пропустив, повинний хоча б з'явитися на останній в тижні.
Не витримавши рудий написав Кевіну, що зайде через декілька хвилин до чорноволосого.
***
-Аарон, як можна бути таким злим?! – нив Ніколас, коли Аарон забрав останній шматок сиру.
-Потрібно швидше рухатись. – перевів свій погляд блондин на кузена. –Бігай більше, а то Натаніелю буду жалітися. – останнє, що сказав п'ятий номер і покинув кухню.
-Остав двері відкритими, Нат зараз зайде! – крикнув Кевін перш ніж Аарон вийшов у коридор.
І справді, Аарон і Нат встигли пересіктись в коридор обмінявшись декількома фразами. Вже через декілька хвилин Нат був у кімнати і консультувався з братом.
Ендрю в кімнаті не було, тож Веснінськи вирішив відправитись на його пошуки після закінчення консультації. До слова, Кевін закінчив тільки півтори години.
Єдине, що зробив Нат – це заніс свої речі в власну кімнату, і вийшов на парковку. Хоч і був четвер, і вже темніло, але гуртожиток був фактично пустий, як і парковка перед ним.
Власне, голкіпера Нат помітив на даху, коли йшов до своєї машини за сигаретами. Ендрю сидів на краю, спокійно курив та спостерігав за нападаючим.
***
Руду голову Ендрю помітив майже зразу, як він вийшов. Його важко не помітити, хоч і був він вдягнений у простий одяг.
Ендрю пересікся поглядом з Натом, коли другий підняв голову обходячи машину. Відсалютовавши, як це колись робив сам Ендрю, Веснінськи сів в машину щось дістав, і відправився до входу у гуртожиток.
85%
Власне, ходив Веснінськи непомітно. Без жодних звуків, наче хотів налякати Ендрю, але рудий просто так звик. І блондин розумів чому, життя у гнізді було не солодким, і там карали за зайві звуки.
Невідомо, як саме Натаніель відкрив двері на дах, Ендрю ж їх замикав. Але знаючи Ната, рудий просто зламав замок.
-Назви мені хоча б одну причину, не скидати тебе звідси. – видихаючи дим промовив Міньярд.
-Я потягну тебе з собою. – так легко, пожавши плечима відповів Натаніель.
Зараз з Ендрю сидів не Натаніель Веснінськи, а Ніл Джостен. Просто Ніл, який можливо, колись стане справжньою особою.
Але зараз це було не важливо. Хлопці просто сидіти, курили. В такій дорогоцінній тиші, їм було комфортно наодинцi один з одним, просто ось так проводячи час.
Але це було не довго, до тих пір, поки в голові Ендрю не з'явилось питання.
-Хто твої батьки? – на секунду Ніл замер.
Рудий просто дивився в небокрай, і думав над питанням. Ендрю готовий чекати хоч годин, хоч рік, аби отримати відповідь. Але стільки чекати не прийдеться, вже у наступну хвилину десятий номер продовжив спокійно курити.
-Батько працював на Кенго Моріяму, доставляв йому потрібних людей, ховав тіла. По дрібницям. – хлопець запнувся, і цього вистачило щоб Ендрю зрозумів, Ніл намагається сформувати щось в голові. –А мати.. матір просто попалась батькові під руку, втекла від своїх «набожних» батьків і вийшла заміж за батька. – закінчив рудий, потушивши цигарку.
Натаніель думав, чи йти назад у кімнату, чи продовжити сидіти з Ендрю. Але спокій взяв верх, і Нат вибрав остатись на даху.
Поки десятий думав, Ендрю пильно слідкував за Натом. Щоб зрозуміти, що рудий щось не домовляє, але це він оставить на майбутнє. Зараз він хоче відпочити і повернутись на спортивний корт, щоб виконати свою частину угоди.
В решті решт, правда ніколи не буде безкоштовною.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
Короткий рассказНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.