Evet...İğrenç bir okul günüydü.Yeni uyanmıştım.Artık 1 yıldan fazladır taşındığım bu mahallede çok kötü günler yaşamıştım.Herkesten nefret ediyordum.Allahtan abim okuldaydı ve ben derse girince o dersten çıkıyordu.
Ayağa kalkıp lavaboya geçtim.Elimi yüzümü yıkayıp kuruladım ve çay koydum.Okul formamı giyinip çay içtim.Günlük rutinlerim işte.Aynanın karşısına geçtim genelde yüzüme hiç bir kozmetik ürün kullanmam.Koyu kahverengi ve dalgalı saçlarımı taradım.Öğretmenler ne kadar saçlarınızı toplayın dese de ben genelde toplamam.Çay içtim,kahvaltı yapmayı sevmem onun için çantamı alıp çıktım.Okulla aramda çok kısa bir mesafe var.Telefondan bir şarkı açtım ve okula doğru ilerlemeye başladım...
Zil çalınca ders başladı.Normal bir ders günüydü sıkıcıydı.Bizim kızlar dışında.Biz dört kişiydik.Emma,Jenna,Kate ve ben Mandy.Emma ve Kate daha yakındı ben ve Jenna daha yakındık ama biz bir gruptuk.Hiç birimizin sevgilisi yoktu Emma hariç....Ah Emma...Çok flörtözdü hiç sevgilisiz kalmazdı.İçimizde en neşelide oydu ama ben bir başkaydım.Herkesi güldüren,yeri gelince ablalık yapan,her dertlerine derman olan bendim.
Ders günü bitmişti genelde derslerde ortayımdır ama sevmem.Eve geldim ve yine evde hiç kimse yoktu.Üstümü değiştirdim.Çok acıkmıştım,yemeğin altını yaktım.Yemek yedikten sonra evi toplamaya karar verdim.Pencereni açtım ve sevdiğim şarkılardan birini açtım.Evi toplamağa başladım.Az sonra pencerenin karşısından geçerken sokakta iki erkek gördüm.Birini tanıyordum abimin salak arkadaşlarındandı ama diğeri....Onu hiç görmemiştim ama çok eğlenceliydi.Şarkının sesine sokakta dans ediyordu.Çok gülmüştüm ama sinirlendim pencereni kapadım.Biraz sonra zaten gittiler ama ben unutamıyordum.Kızlara anlattım olanları onlar da çok güldüler.
Onu bulmaya karar verdim ve işe koyuldum.Abim eve geldi ağzından söz aldım.Hemen yanına koştum;
"Sen gelmeden önce sokakta iki erkek vardı biri mal arkadaşındı diğerini hiç tanımadım hiç görmemiştimde."
Abim hemen söyledi kim olduğunu.İsmi Alex'miş.Yakınlarda yaşıyormuş çok garip önceden hiç görmemiştim onu.İsmiyle instagramda bir arama yazdım en üstte hemen çıktı.Zaten önceden Alex'in yanında olan salak dediğimle instagramda takipleşiyorduk.Abimin telefonundan kısa süre içinde Alex'in telefon numarasını,fotoğrafını falanda bulmuştum.Bunu neden yaptığımı bilmiyordum zaten ne o beni ne de ben onu tanımıyordum.Ahh....Benim salak kafam...
O günden sonra bir iki defa daha onu görmeye başladım.Onu hiç tanımasam da onun hakkında bu kadar arama yapmam hiç normal gelmiyordu. Kızlara Bunun hakkında bir şey söylemeye karar verdim ve birkaç gün böyle devam etti.....