bölüm yirmi yedi

8 0 0
                                    

Daha fazla düşünmeden aniden koştu ve kapıyı itip içeriye daldı.
Müdür bey yerdeydi. Athena ise onun üstünde, kıravatından tutmuş kendine çekiyordu ve tam boynuna testere dayamıstı..
Albedo:"ÇEKİL BABAMIN ÜZERİNDEN!" Aniden bir kart çıkardı ve kartı ezdi. Sonrasında baltayı hemen fırlattı, baltayi tam fırlattığı an baltayı engellemek için kanadını kullandı, balta kanada saplandı ve Albedo Athena farkedene kadar oraya vardı. Athenanın suratına sert bir tekme indirdi ve babasının üstünden düşürdü Athenayi.
Albedo:"PEDER KOŞ!" müdür bey aniden kalktı ve kosmaya başladı, koşarken gözleri parladı. Athena'nın kanatları sivrileşti ve Albedoya salladı kanadının birisini, sonrasında kanadından bir bıçak fırladı ve müdür bey'in kolunu sıyırdı, tam bıçak ona saplanacakken kaçmıştı. Albedo'nun ise karnı ve göğüsü çizilmisti. Athena albedoyu masaya fırlattı ve birsürü bıçak attı müdüre,tamodadan çıkacakken içeri geri girip sağ tarafa doğru kaçısti bıçaklardan kaçmak icin. Athena hızlıca uçup müdür bey'i tuttu ve kanadını kullanarak gögüsünü boydan boya kesti. Albedonun gözleri küçücük oldu... kan kusarak ayağa kalktı. Ve athenanın yanına gelip kafasını duvara vurdu. Müdür bey aşağı doğru düştü ve etrafa kan saçıldı. Kanattan bir bıçak çıktı ve müdür bey'in kalbine girdi bıcak, kanatlarıyla albedoyu sardı sonrasında. Albedonun her yeri delik deşik oldu ve kanatlar onu yere itti. En çok kolları ve sırtı delik deşik olmuştu. Athena gülümseyerek testeresini kaptı ve odadan fırladı.
Albedo ve babası orada öldü.

müthiş krallık k'ita silinen sahneler.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin