Song of Anime
He - Like ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice storms angels ice snow storms angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice snow angels storms angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow angels shock ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice ice snow angels ice snow angels ice snow ice angels ice snow snow angels shock ice snow angels ice snow angels ice shock ice snow angels ice snow angels ice snow ice snow angels ice snow shock ice snow snow blood or like equinoxes solstices angels ice snow angels ice snow shock ice snow snow angels ice snow snow.
She - Ice snow angels ice snow shock ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow blizzards ice snow angels ice snow angels ice order agree to disagree nostalgia agree to disagree bibles ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow churches snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice shock ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice shock ice snow fucking ice snow storms angels ice storms angels ice snow storms angels ice snow shock ice snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice shock ice snow snow agree to disagree bibles, churches, ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow shock ice snow ice snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice shock ice angels ice snow shock ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice shock ice angels ice ice.
St. Augustine - Ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow angels ice snow angels ice snow angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow angels shock ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow utter madness ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow angels ice fire fire angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels St. Job ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow shock ice snow storms angels joy ice snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow joy ice snow snow angels ice snow snow angels ice shock stars ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels apples apples apples apples ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice snow angels ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels dogs riding dragons ice snow apples ice snow St. Margaret, moonlight or like woods or like garlands or like moonlight or like Benincasa or like ice or angels or ice ice snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow angels ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice.
St. Ignatius - Ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow ice ice angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow angels ice snow ice snow ice snow angels ice ice snow candles ice snow angels ice snow ice angels ice snow angels ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow ice angels ice snow ice snow snow ice angels shock ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow ice ice snow angels ice snow angels stars ice snow snow snow angels ice ice snow snow ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice storms angels ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow patience angels ice ice snow snow angels ice ice snow patience ice ice snow patience ice ice.
St. Bonaventure - Ice snow angels ice shock ice snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow ice shock ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels snow snow ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels stars shock ice snow snow ice ice snow stars ice angels ice ice snow snow angels avalanches blizzards ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels shock ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow Clannad ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels shock ice shock ice ice snow storms angels ice ice storms storms angels ice snow shock ice ice snow snow angels ice ice.
St. Lumena - Ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice shock ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angel ice storms angels ice storms angels ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow shock ice miasma miasma miasma fucking ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice storms angel ice ice snow ice storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow ice snow angels ice snow angels ice snow snow ice ice angels ice snow snow angels ice snow ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice snow storms angels ice storms angels ice snow shock ice snow angels ice snow snow angels ice snow snow ice angels ice snow snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice shock ice ice.
St. Agnes - Ice snow angels ice snow snow angels ice snow storms angels ice snow storms angels ice snow snow ice angels ice angels ice snow snow angels ice ice snow angels ice snow storms shock ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow shock ice snow snow ice angels ice storms angels ice ice snow snow lava magma ice snow storms angels ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow apples apples, apple pie, apple, pies, snow snow angels ice snow angels ice snow angels ice ice snow snow angels ice snow snow ice ice angels ice ice snow angels apple pies, apple pies, apple pies, apple pies, snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow angels ice God ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice.
St. Peter - Like ice snow stars ice snow stars ice snow ice stars ice snow snow snow stars ice ice snow snow angels ice ice snow stars ice angels ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice snow snow St. Job ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice ice snow snow angels ice snow angels ice angels ice snow angels ice snow angels ice ice snow prodigality ice ice snow angels ice snow angels ice snow angels fucking ice snow storms angels ice ice snow stars ice ice angels ice ice angels ice ice angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snowstorms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow ice fairies angels ice snow crystals booms ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice npcs ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow angels ice snow crystals boom ice ice ice snow fire angels ice ice snow snow angels ice snow angels ice ice.
Anne Catherine - Ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice fire lava ice ice storms angels ice snow storms ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow St. Job ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels angels angels ice ice snow snow storms angels ice ice adamant lodestone adamant magnets ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice shock ice shock ice shock ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice clean ice snow snow angels ice ice.
Tertullian - Ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice heart ice heart shock heart ice hearts blueberries ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow blueberries ice snow angels ice ice love ice hearts ice hearts shock hearts ice hearts death ice ice snow snow angels ice St. Job ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice snows ice snow snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice hearts snow hearts ice ice hearts angels ice ice hearts ice ice hearts ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow ice snow angels ice ice snow stars ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow ice ice snow snow angels ice ice snow ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow.
St. Cecilia - Ice snow storms angels ice storms angels ice ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms ice ice ice storms angels ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice fire air water earth ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow ice ice storms ice storms ice angels ice snow angels ice shock ice snow shock ice snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow ice ice angels ice ice snow shock ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice hearts ice hearts shock hearts ice hearts ice hearts ice hearts ice hearts ice hearts ice hearts ice hearts angels ice shock ice snow hearts snow snow angels ice ice heart ice ice hearts ice ice heart heart angels ice shock ice snow snow ice ice snow snow ice ice shock ice ice lava ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice angels ice ice hearts angels ice ice hearts prodigality ice ice snow snow angels ice ice.
St. Jesus - """""Place us like seals on your hearts or like seals on your arm, for love's strong like death, its envy unyielding like graves. It burns like blazing fire or like mighty flames. Many waters can't quench it, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned... Come away our beloved or be like gazelles or like young stags on spice-laden mountains."""""" ice snow angels ice snow ice snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow angels shock ice snow angels ice snow FUCK BABYLON OF APOCALYPSE ice snow angels ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice.
St. Moses - Like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice snow storms ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice shock ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice shock ice shock ice ice shock ice ice ice shock ice ice snow angels ice snow storms angels ice storms angels ice ice storms shock ice ice storms angels death death death death death death death death death fucking death death death death death fucking death sympathy order empathy ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow snow angels shock shock ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice ice ice ice shock ice ice snow snow angels ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice.
St. Job - Ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow ice angels shock ice snow snow ice ice angels ice ice snow master of all ice snow snow angels ice ice snow gold or like silver or like bronze or like iron heavens or like brass earths or like ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms anime ice anime anime anime angels ice storms shock ice snow storms angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow storms ice ice snow angels ice snow snow ice ice snow snow ice ice ice ice ice snow snow ice ice snow ice snow ice ice snow snow ice ice snow snow ice ice snow angels ice snow shock ice ice snow ice snow ice ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow ice ice ice snow ice ice snow ice ice snow snow snow ice ice ice snow snow ice ice ice snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow storms angels ice ice snow stars angels ice ice snow snow storms storms angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow shock ice ice snow ice ice snow ice ice ice snow angels ice ice ice ice ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice snow shock ice ice.
She - Like ice snow storms angels ice ice snow angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow shock ice ice snow snow angels ice ice ice shock ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow angels ice angel ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice storms angels ice ice ice snow angels ice ice storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow shock ice snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow theaters tickets seats kissing holding hands popcorn icees nachos clapping cheering whistling applause lauding applauding angels ice snow kissing kissing kissing death death death death death death death death death ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow kissing love pupachinos hot baths dogs hot springs towels snouts weddings tuxes dresses ice snow storms angels ice storms death ice snow snow angels ice ice storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice persimmons apples snow spice spice ice snow angels blue berries ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice ice angels ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow shock ice ice snow snow ice ice snow ice ice shock ice ice snow ice ice snow shock ice ice snow tangerine mounds or like wheats or like circles or like lilies ice snow storms angels pawrents ice snow storms angels ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow snow angels ice angels ice ice angels ice ice angels ice olives or like solstices or like blood or like forests or like night's fall or like crowns or like candles or like ice ice angels ice storms ice ice snow snow storms angels ice tangerine orange juice persimmons blueberries rigged fucking hills ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice storms angels ice ice snow snow snow snow ice ice snow snow angels ice ice angels ice ice snow snow snow snow snow snow hair cuddle sleep ice snow angels ice snow dream ice ice snow snow angels ice ice ice black utter black fucking black black black black black black black black black black black black black white utter white fucking white white white white white white white white white white white white white white white white white white white white white white what's that say?
The end - the end.