7.Bölüm

747 22 0
                                    



✨✨Dedublüman-Yetemedim✨✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


✨✨Dedublüman-Yetemedim✨✨

İyi okumalar 😊


Gözlerindeki siniri o kadar iyi anlıyordum ki. Onu böyle görmek bile beni mutlu etmişti.

"Orhan bey buyrun oturun" Diyip sandalyeyi gösterdim, oturduğunu görünce bende yerime oturdum.

"Ne oluyor burada? Dalga mı geçiyorsunuz benimle siz" Dedi babam. Ellerimi masada birleştirip gülümsedim "bir şey olduğu yok, konuşulması gerken konular vardı. Biliyorsundur sevgili eşim yoğunu bakımda. Bende onun işlerini yürütmek zorundayım" Dedim ve tekrardan sırıttım. Kapı bir anda açıldı ve elinde kahve bardağıyla abim girmişti. Onu gördüğümde şaşırmıştım, çünkü 4 yıldır buralarda değildi. Ne oldu da geri dönmüştü? Düğünüme bile gelmemişti. Beni görünce elindeki kahve bardağı yere düşmüştü "E-elif" Demişti kekeleyerek.

"Mert yanıma gel, Elif hanımın konuşacakları var" Dedi gözlerini benden ayrımadan babam. Abim önce bana sonra babama baktı.

"Ne dönüyor burada? Biz buraya yönetim kurluyla toplantıya geldik. Elif'in ne işi var burada" Dedi sinirli bir şekilde.

"Mert bey, Tuna beyin yokluğunda şirketin ikinci ortağı olarak Elif hanım sizlerle görüşecek" Dedi Savaş araya girerek. Mert'in bu hoşuna gitmiş olmalı ki hemen babamın yanına oturdu. Sen gül başınıza neler getireceğim haberin yok.

"Evet dinliyoruz"

Önümdeki dosyayı açıp baktım, hiçbir şey  anlamıyordum. Dosyayı babama uzattıp konuşmaya başladım, bundan sonrası Savaşın anlattıklarını söylemekti.

"Önümüzde büyük bir ihale var, biz bu ihaleye girmeyi düşünüyoruz. Eğer siz de isterseniz 2 milyon dolara bir yatırım yapıp ihaleyi alalım. Ha eğer istemiyoruz derseniz biz her türlü alacağız. Çünkü çok değerli bir yer, eğer onu alırsak büyük oranda kar sağlamış olacağız" Dediğimde önündeki kağıtlara baktı. Baktıktan sonra abim de kağıtlara bakınmıştı.

"Bu ihaleyi biz olmadan da albilirsiniz, neden bizimle istiyorsunuz" Dedi babam. Çünkü seni çok seviyorum canım babacım.

"Yanlış bilmiyorsam zaten sizinle bir işte ortaklık içindeyiz. Hem aileler de birleşti, işlerimizi iki aile olarak büyütmek istiyorum. Ne kadar iş konuşsak da siz benim ailemsiniz"

"Doğru söylüyor, hem daha çok kâra çıkmak için bu ihale bir fırsat olabilir" Dedi abim. Başımı olumlu anlamda salladım.

"Bunu düşüneceğiz, şimdi iş konusu bittiyse beni kızımla yanlız bırakır mısınız? "

Masada duran kalemi elime alıp çevirmeye başladım. Bakışlar bana döndüğünde "konuşalım, toplantı bitmiştir" Diyip ayaklandım. Benimle birlikte herkes ayaklanmıştı.

Sıcak ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin