Bl.13

2.3K 139 39
                                    

Arabayla terkedilmiş fabrikanın biraz ilerisinde kalan gecekondu mahallelerinden birisine gelmişlerdi. Çocuğun tarif ettiği yer tam olarak burasıydı. Çıkmaz bir sokak. Etrafına göz gezdiren Görkem "Demek Göt İsmail'in saklandığı fare deliği burası!" diyerek sıktı dişlerini arabayı durdururken.

Çocuğa "Nerede gördün İsmail'i?" diye sordu. Bu sırada elini birisinin omzuna atan İsmail'i, tenekelerden derme çatma yapılmış, bazı yerleri naylonla kaplanmış barakadan çıkarken gördü Adem.

"Bakın orada!" der demez kapıyı açıp peşinden koşmaya başladı. Görkem ve Polat "Bizi bekle!" diye bağırdılar arkasından. Adem'i gören İsmail ve yanındaki çocuk mezarlık duvardan atlayıp kaçmaya başladılar.

Görkem arabayı çalıştırıp geri geri gitmeye başladı. Amacı diğer yoldan dolaşıp onların önüne çıkmaktı. Bu sırada İsmail ve yanındaki çocuğu anayolun köşesinde beyaz arabasıyla Harun bekliyordu. Mezarlığı boylu boyunca geçen İsmail ve çocuk bir kez daha mezarlık duvarından atlayıp anayola çıktı. Arkalarından Adem koşup duvardan atladı. Peşlerini bırakmaya niyeti yoktu.

Görkem, İsmail ve çocuğun beyaz arabaya bindiğini gördü. "Hasiktir bu adam da nereden çıktı?" diye söylendi direksiyona vurarak. Ardından Adem'in yanında durup onu aldıktan sonra beyaz arabanın peşine düştüler birlikte.

"Bu İsmail yine neyin peşinde? Uyuşturucu için o çocuğu mu kullanıyor yine şerefsiz göt!" dedi Adem nefes nefese.

Yanlarında gelen fabrikada kalan evsiz çocuk "Sinan ibnesi para için yine vurduracak birisini bulmuştur!" dedi sinirle.

Görkem "Belki de uyuşturucu karşılığı çocuğa da, o herifle birlikte olması için şantaj yapmıştır!" derken gözünü beyaz arabadan bir an olsun bile ayırmıyordu.

Polat "Abi bu ibnelere niye şantaj yapıyor ki? Zaten onlar dünden meraklı. İsmail boşuna yoruyor kendini amına koyayım!" dedi.

"Saçmalama Polat! İki de bir de de ibne deyip durma çocuklara. Asıl yavşaklık Göt İsmail'in yaptığı. Başkasıyla zorla birlikte olması için çocukları, ailelerine söylemekle tehtid etmek asıl ibnelik! Onları korkutup şantaj yapmak asıl şerefsizlik! Bunu hesabını soracağım o kansız ibneden!" dedi Görkem öfkeyle.

Adem "Yani şimdi o çocuğu da mı şantajla o adamla birlikte olmasını sağlıyor bu piç! Nasıl bir vicdan bu amına koyayım!" dedi şaşkın bir şekilde.

Araba bir köprü altında durmuştu. İndikten sonra Harun ona cebinden çıkardığı uyuşturucu poşetini verip "Hemen kaybol buradan!" dediği sırada Görkem ve arkadaşları geldiler.

Onları gören İsmail hızla otobana çıkan yola tırmanmaya başladı merdivenlerden. Görkem "Lan Göt İsmail! Kaçma lan amına koyacam senin!" diye bağırarak merdivenlere koştu. Peşinden de Polat.

Otobanın üzerinde arabalar son sürat vızır vızır geçerken koşmaya devam ediyordu İsmail yol kenarında. Ama Görkem onun kadar hızlıydı ve adeta soluğunu ensesinde hissediyordu. Sonunda ondan kurtulmak için arabaların arasına atlayıp yolun karşısına geçmeye karar verdi.

Görkem "Dur lan napıyorsun? Ezileceksin şimdi!" demeye kalmadan son sürat gelen bir kamyon tüm şiddetiyle çarparak İsmail'i altına aldı.

Görkem ve Polat nefeslerini tutup gözlerini korkuyla kapatmışlardı o anda. Frene basan kamyon metrelerce uzakta anca durabilmişti. Görkem "Hadi gidelim buradan!" dedi korkuyla yutkunarak.

"Telefondaki görüntüler ne olacak?"

Arkadaşına bakan Görkem "Artık onların bir önemi kalmadı" diyerek sıktı dudaklarını.

ÇINARIN GÖLGESİ //BxB//Final Yaptı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin