4.11 Ölümün Önüne Atılan Kurbanlar ✤

232 18 14
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 09.04.2023  (23:40)

Bölüm Şarkısı: Within Temptation - The Purge

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Venira

Adaçayı  kokusunu içime çekerken kendimi rahat bırakmaya çalışıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adaçayı  kokusunu içime çekerken kendimi rahat bırakmaya çalışıyordum.  Odaklanırsam başarabilirdim. Bağdaş kurup oturmuş, ellerim açıktı.  Oluşturduğumuz çemberde mumlar yanıyordu. Kaveh'in gözlerini kapat  Venira demesiyle kapattım. Tanrım, odaklanmakta neden zorlanıyordum?  Anlamıyordum. Oysa bu daha önceleri yaptığım bir şeydi. Ölü ruhları  çağırıp konuşabiliyordum. Kolaylıkla yapabildiğim bir şeyde bu denli  zorlanabileceğimi düşünmezdim. Bir kez daha odakladım kendimi. Gelmesini  istediğim kişiyi düşündüm.

Bu sefer başarmıştım. Ruhum kendi  bedenimden kopmuştu. Parlak bir gökyüzünün olduğu uçsuz bucaksız bir  çayıra gelmiştim. Gelincikler dans edercesine rüzgarda salınıyorlardı.  Çevreme bakındım, göremedim. Seslenmemle buradayım sesi gelmişti. Dönüp  baktığımda onu gördüm. Kızıl elbisesi beyaz tenini sarıyordu. Kızıl  saçları açıktı, deniz gözleri bendeydi. Sakin duruyordu. Cacande! Onunla  kopalı yıllar olmuştu. Başına gelenleri öğrendikten sonra ne diyeceğimi  bilememiştim. Kül'ün Oğlu anlatmıştı. Hoş, yıllar önce Chaezan'a dair  bir resim gördüğümü hatırlıyordum ama bu olayın bu kadar derin olduğuna  ihtimal vermemiştim. Şimdiyse benim çağırmamla gelmişti.

Ona  gülümsedim. Ne olursa olsun Reme'de benim için iyi bir arkadaş, iyi bir  öğretmen olmuştu. Kendimi geliştirmeme yardım etmişti. Yavaşça ona  yaklaştım. Sakince "Konuşma isteğimi kabul ettiğin için teşekkür  ederim." dedim.

Cacande "Yıllar oldu, Venira. Sen yaşadın, bense bilinmeyen bir yerde çürüyorum. Hayat çok garip değil mi?"

"Asıl garip olan aradığın kişilerden biriyle yakın bir arkadaşlık kurmandı. Ona birçok büyü öğretmendi. Bak, buradayım."

"Kaderi  değiştirilmişlerden birisin. Bunu şu an öğrensem ne olur, öğrenmesem ne  olur Venira? Olan oldu, biten bitti. Yaşamım benim ellerimden kayıp  gitti."

Cacande'nin karşısındaydım. Bana hissiz bir ifadeyle  bakıyordu. Bana zarar vereceği kanısında değildim. Sadece tüm bu olanlar  artık onu ilgilendirmiyordu."Yanlış bir insana kapıldın. Bu konuda  kendimizi suçlayamayız. Yanlış insanlara bir şeyler hissedebiliriz."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin