Початок

57 2 0
                                    

Сьогодні був тяжкий день під вечір нам дали справу яку негайно потрібно розкрити. Наступний ранок: я як зазвичай прийшов в офіс, зробив собі кави і вирішив почитати нову справу. В справі йшлося про інтернет вбивцю який шантажував хлопців віком до 18 років. Шантажував таким чином, що молоді хлопці покінчували життя самогубством. Я читав все далі і далі, занурювавшись у цю справу. Ця справа мене якимось чином дуже зацікавила.
На кухню заходе Ольга Косач:
Косач: Я бачу ти вже ознайомився з нашою новою справою.
Стас: так,але мене збентежує те що під вплив цього інтернет вбивці, входять тільки парубки і віком до 18 років.
Косач: ну напевно тому що, підлітками легше маніпулювати. Ну Стас не втрачай час іди працюй, тебе чекає твоя нова напарниця.
Стасік здивувався, але нічого не відповів.
Він зайшов до свого кабінету, і побачив доволі привабливу дівчину. Її волосся навигляд було ніжне, шовковисте, чорняве. Її очі нагадували мені океан змішаний з лісом. Але від моїх думок мене відволікли.
Т/І: Ну що так і будеш стояти, чи хочаби для початку привітаешся.
Стас:Ну знаешь не кожен день приходится бачити таку привабливу жінку у мене в кабінеті, та щей мою напарницю
Т/І: я бачу ти в нас майстер пікапу, я впевнена загравати до дівчат твоя основна ціль.
Стас: exactly але про це потім у нам є справа і мало часу. Я бачу ти вже познайомилась з нашою новою справою
І тут в кабінет заходе Маша Небесна, патологоанатом.

Маша: я вже провела розтин тіл, і виявила одну особливість яка їх об'єднує, у них всіх на лівій руці був знак пазлу, і скоріше за все вони вирізали лезом, на цьому все, всі вони покінчили життя самогубством

Після цього до кабінету зайшов Шаблій і приніс телефони жертв.
Шаблій: я приніс вам роботи, Стасік пробий що об'єднувало наших жертв.
Стасік: буде виконано
Шаблій: так і ще Косач через 30 хв чекає на оперативці.
Стасік почав пробивати телефони жертв, і чим вони займалися останні 2 дні до смерті, Т/І знімала відбитки з телефону.

30 хвилин пройшло

В кабінеті у косач:
Косач:друзі хочу вас познакомити з нашою новою співробітницьою Т/І, Т/Ф,яка буде заміняти Альбіну на період її хвороби.
Шаблій: Вона хоч розуміє чим ми займаємося?
Косач: доречі вона була одною із людей які розробляли антидот від короновірусу в Китаї. Тому попрошу поважати нашого нового співробітника.
Доречі що до Альбіни, вона захворіла пневмонією і її не буде місяці можливо більше.
Ярослав: А нам можна буде її відвідати?
Косач: ні вона попросила щоб ми її деякий час не турбували. Так що до справи?
Т/І: Стасік виявив що десь приблизно півроку вони всі спілкувалися з деякою людиною під ніком психопат
Стасік: жертви з ним переписувалися майже весь вільний час, і я помітив дещо незвичайне в описі його аккаунта було написано " я зроблю ваше життя краще".
Косач: стасік ти з'ясував хто це?
Стасік: я намагався, але в нього одноразова сімкарта і більше він ніде не зареєстрований.
Т/І: відбитки на телефоні належали тільки жертвам, і між собою вони не спілкувалися.
Косач: червона і Гайворон ви їдете опитувати батьків. Так все за роботу

Інтернет вбивця Where stories live. Discover now