Capitolul III

32 2 1
                                    

Am continuat sa ne sarutam incontinu, buzele noastre nu vroiau sa se desprinda, ne sarutam pasional, apasat, era atat de placut mainile mele ii cuprindeau corpul, ne am sarutat timp de jumatate de ora fara sa ne dezlipim buzele. Se facuse ora trei iar ea trebuia sa se intoarca acasa ne am ridicat ne am imbrațișat strans, si am iesit sa o cautam pe Cristina, sunt vecine si merg impreuna acasa. Ne am luat ramas bun am imbratisatoo foarte strans nu vroiam sa ii dau drumul, o sarutasem de cateva ori, o salutasem pe cristina si s au urcat in taxi. Eu am mai stat jumatate de ora timp in care nu imi puteam lua gandul de la ea nici un moment. Am mers acasa m am schimbat am facut un duș si m am pus in pat timp de cateva minute m am gandit la seara asta, a fost cea mai frumoasa seara din cate traisem pana acum, adormisem cu gandul la ea. M am trezit era ora 12 si ceva m am ridicat am mers sa mi beau cafeaua, iam trimis mesaj de buna dimineata si o inimioara, ea la fel, am inceput sa vorbim, pe masura ce conversam aflam tot mai multe despre ea ma minunam deoarece mi se potrivea perfect. Era prima zi si ramasesem uimit de cate lucruri aveam in comun am vorbit toata ziua si spre seara iam spus cat de mult o ador si stiam ca sunt sentimente reciproce, deja o iubeam dar nu puteam sa ii spun nu vroiam sa creada ca e ca si oricare relatie dupa doua ore "te iubesc", mi a spus ca ii era frica de ce sa intamplat in acea seara sa nu fie doar o "aventura". Se facuse seara si era tarziu ne am trimis mesaje de noapte buna multi pupici inimioare, dar nu aveam curajul sa i spun ca o iubesc, dar in schimb si o facut ea curaj si mi o spus, m am simtit asa bine, iam spus si eu, m am simtit impacat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 28, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povestea noastra <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum