Gay Sex Part II

1.7K 25 20
                                    

(sambung dari part I)

"Oh that.. ok sayang, abang tunggu..." dengan itu, Sham keluar dari bilik air dan baring atas katil menonton TV... 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Timmy berada dalam bilik air cuba ingat balik video yang dia menonton dari internet, cara bagaimana nak membasuh lubang jubo dengan bersih. Tak ada orang suka najis atau bau najis, menjijikan, unless for those people who have scat fetish or scatophilia. Nasib baik bilik air hotel tersebut dilengkapi dengan bidet tandas, jadi senang untuk Timmy membasuh lubangnya. Timmy masukkan air sehingga terasa kejang dalam perut, kemudian melepaskan kotoran dari dubur, dia mengulangi proses itu beberapa kali sampai air yang keluar dari duburnya nampak bersih dan tiada tahi.

Usai basuh lubang, Timmy gosok giginya, tiba-tiba terdengar Sham mengetuk pintu bilik air.

"Sayang, are you done?"

"Almost bang.."

Timmy membuka pintu bilik air, Sham berdiri di luar, tersenyum, tanpa menunggu Timmy merespon, Sham mendukung Timmy dari bilik air sambil berjalan perlahan-lahan menuju ke katil, seolah-olah sedang membawa pengantin baru. Timmy rasa senang hati dan gembira kerana dilayan seperti seorang puteri. Dengan hati-hati, Sham membaringkan Timmy di atas katil, kedua-duanya kini berada di atas ranjang tanpa seurat benang.

Sham mula dengan mencium bibir Timmy, dia menjulurkan lidahnya ke dalam mulut Timmy, Timmy sambut dengan menghisap lidah kasar Sham dengan penuh nafsu, mereka berperang lidah, mengongsi air liur masing-masing, Timmy terus hanyut dalam cumbuan kekasihnya.

Tangan Sham semakin galak, digenggam punggung Timmy berkali-kali, Timmy membalas dengan meneroka tubuh sasa Sham, tangannya mengusap-usap belakang Sham yang bidang. Tangan Sham pula menjalar ke dada Timmy, jarinya mula menggentel-gentel kepala puting Timmy yang kini keras seperti batu kelikir, sesekali mencubit puting yang sensitif, mengakibatkan Timmy merengek dalam mulut Sham, cumbuan mereka tak terputus-putus.

Sham sambung cium dagu dan leher Timmy, membuatkan Timmy mendesah nikmat, bibir dan lidah Sham bersilih ganti antara kucup dan jilat di leher Timmy, cuba membuat beberapa love bites, namun dihalang oleh Timmy.

"Abang... jangan.. nanti orang nampak..." pesan Timmy.

"Sorry sayang... I can't help it.. abang geram..." kata Sham meminta maaf. (While some people find love bites pleasurable or a turn-on, others may not enjoy them or may feel embarrassed or uncomfortable about having visible marks on their skin.) Sham thinks he should respect people's privacy, especially the person he loves.

Tangan Timmy sekarang turun ke bawah, mencapai batang Sham yang tegang dan tebal, hangat dalam tangannya, jarinya menggosok di bahagian kepala batang, basah, basah dengan air mazi. Lagi galak Timmy bermain dengan kepala batang Sham, lagi tak keruan Sham dengan kucupannya, Sham menurunkan kepalanya ke dada Timmy, mulutnya sambung menyonyot-nyoyot di kepala puting sebelah kanan, badan Timmy menggeliat menahan kesedapan, manakala jari Sham turut menguli-uli puting di sebelah kiri.

"Ahhhh...." hanya desahan nikmat yang terbit dari mulut Timmy, tangannya masih tak melepaskan batang Sham, semakin kuat genggamannya. Seperti menerima isyarat, Sham turun ke bawah kelangkang Timmy, dia mengusap-usap betis Timmy dengan lembut, dengan mengangkat kedua-dua kaki Timmy ke langit supaya Timmy terkangkang. Timmy agak malu dengan posisi tersebut, dia sekarang mengangkang di depan Sham, kakinya terbuka luas, lubang jubonya terdedah. Sham dapat melihat lubang Timmy mengembang kuncup, batangnya berdenyut-denyut tak sabar nak menutuh lubang teruna Timmy.

"Abang.. please be gentle, this is my first time.." pinta Timmy agak rimas apabila sudah teragak-agak Sham nak buat benda itu.

"I know sayang... just relax..." pesan Sham dengan lembut.

Abam RagbiWhere stories live. Discover now