Part 15(Egzamin na Chumina)

11 0 0
                                    

In which the hogake are the junnins of their youth, he is the first sensei 7,8,9,10, 11, and even Anko (whom Naruko dislikes, he still hates kakashi and Anko). 


Good morning, hogake-sam, why did you support us. First, ask sensei to deceive me after the chumina exams are in two weeks to see if his gennin pupils are.

Sorry to disturb hogake-sam, but why do we need naruko, after all, she's a gennin.

Narrated by Asuma Eh, whom you call gennins, Asuma is better than you. Added Naruko for the new Asumy, scaring him, and she beautiful beautiful, charismatic smile on her face for her mother when she was angry. 

Naruko what are you going here and walking about more than me, please hogake. Asuma Eh, I guess we can't chronically naruko anymore This is my and the third best anbu, so I sent her to the academy, I had to be there to guard the brothers and others went out from the evil that I directed the enemy, we staggered to go to the academy as actually a student in her class brothers but she is snarier than her brothers born. 

In March she is 16 years old and not 12 years old as everyone thought at the age of 5 she was already in the academy, age 6 years gennin, age 7 chuminem, age 8.12 years was yunnine, 13, 14 years was anbu, as an anbu he did a good job .Serving Hogake, leaving everyone in a prominent place and with mouth. Tell you something, we have a spy or other enemy in the village, so ask naruko to temporarily leave the position of anbu kaptan and enroll in the academy. Naruko, be so good and tell me what you learned about this spy or enemy. "Ask Hogake .

Cóż, hogake-sam, wszyscy wiemy, że Uchiha Saruto wyjechała z dowódcą kilka lat temu, ale prowadziła po nim śledztwo przede wszystkim: 1. zabiła kilka kobiet uchiha i była w ciąży, i zabrała ze sobą dzieci po 2. zabiła jedną kobietę z naszej wioski. Na zewnątrz ciała zabitej kobiety nie znaleziono, ale krążą pogłoski o Saruto w wiosce Sand, że jeden z ludzi widział, jak zabiera ciało bez duszy.                                                                                                                                                                                                                                                 

Ale naruko nie da się zabrać duszy kobiety ani mężczyzny, bo nie mam takiej nijusy. Powiedziała przerywając Anko, która była przerażona, gdyby się dowiedzieli, że to ona. Zagrozi Naruko, że zabierze jej braci i przyszłego ucznia Menme.                                                                                                                                                                                                                          

Proszę anko, ale skuteczne jest użycie zalecanej techniki, a ta technika jest taka: poprowadź duszę, ona zabierze duszę innego człowieka, ale jeśli ten, który zabrał jego duszę, był chory, to choroba przeszła na niego.

Pomyśl Naruko, więc wracaj do Anbu, a reszta Yunninów wraca na pola treningowe przed ich rozpoczęciem, a egzamin zacznie się za 2 tygodnie, więc radzę życzyć ci, abyś zaczął trenować; Przekazali Hogake Yunninom, którzy powoli wchodzili już z wieżą. A naruko stań się dzieckiem z tobą o powrocie na anbu że jesteś jednym z najlepszych ludzi swojego pokolenia zdałeś egzamin chumina w wieku 6 lat a byłeś yunninem w wieku 7 lat więc pobiłeś rekord twojego ojac fugaku, twój ojciec był chuminem w wieku pięciu lat, a ty w wieku sześciu lat. Wysłał Hogake'a do Naruko. Wiesz, co się dzieje. — zapytał Hogake Naruko. Nie hogake-sam, nie rozumiem. Odpowiedziała naruko, zdezorientowana odpowiedzią hogake'a, ale zbadała, o czym mówię. Naruko mam na twoją prośbę będziesz na egzaminie na chumina jako drugi instruktor razem z anko proszę puść ją samą ale nie mam do niej zaufania więc pójdziesz z nią jak drugi instruktor egzaminacyjny ale to nie jest prośba odstatnia pragnienia. Skorzystaj z treningu mojego syna, Menme, on ma w sobie drugą połowę Kuubiego, a Kushina go nie trenuje, tylko swoją córeczkę, możesz to dla mnie zrobić. Poprosił hogake'a, by nie prosił naruko o zbyt wiele, by nie ufał swojej żonie i anko. Zrobiłem to, hogake-sam, też nie ufam anko i kushinie, więc proszę, nie proszę, mogę to zrobić dla ciebie, hogake-sam i dla władzy. She naruko: Zrobiłem to, hogake-sam, też nie ufam anko i kushinie, więc proszę nie, proszę, mogę to zrobić dla ciebie, hogake-sam i dla władzy. She naruko: zrobiłam to hogake-sam też nie ufam anko i kushinie, więc proszę nie, proszę, mogę to zrobić dla ciebie, hogake-sam i dla władzy. Powiedziała Naruko.

Dziękuję naruko za życzliwość dla przywódcy i klanu, zawsze ci ufałem. Możesz wyjść z naruko

Hai hogake-sam, miłego tygodnia. Powiedziała do Naruko z uśmiechem.

Więc miłego tygodnia naruko uchiha, to kolejny wujek hashiramo.                                  










Naruko UchihaWhere stories live. Discover now