20.Bölüm

97 10 0
                                    

Aras akşam yemeğini bizimle yiyip burada kalacaktı. Ve sonunda akşam olmuştu mutfağa girip güzel yemekler yaptıktan sonra masayıda bir güzel ayarladım. Kapı çalmıştı. Bartu yukarıda üzerini değiştiriyordu. Kapıya yavaşca yaklaşıp kim olduğuna baktıktan sonra kapıyı açtım.

- Hoşgeldin aras

+ Hoşbulduk küçük hanım

Dedi. Gülümseyerek ve salona geçti. Bartuda aşşağıya indikten sonra yemeğimizi afiyetle yedik

+ Ellerine sağlık güzelim

- Afiyet olsun aşkm

Boğazında birşey kalmışcasına öksürdü aras

+ Olanı var olmayanı var

Hep beraber gülerken kapı çaldı. Bartu kapıya gitti ve kapıyı açtı.

+ Pelin'in burada oturduğunu öğrendim

Hemen koşarak kapıya gittiğimde duyduğum genç bir kız sesiydi. Gördüğüm kız ise en yakın arkadşım ılgın.

+ Pelin seni çok aradım ama ulaşamadım umut burada oturduğunu söyledi.

Dedi ve boynuma sarıldı. Bende aynı şekilde karşılık verdim.

- İçeri gelsene

İçeri girip salonda oturduk ılgın'ın gözlerinin arasta olduğunu fark edince kıkırdadım.

- Bugün burada kal istersen

Dedim ılgına

+ Tabi neden olmasın

- eee o zaman ben film ayarlıyorum sizde mutfaktan abur cubur ayarlayın aras ve ılgın.

Aras evi tam olarak bildiğinden yanında onuda göndermiştim. Ilgın beyaz tenli,mavi gözlü,sarışın, saçları kıvrımlarla beline uzanan güzel bir kızdı. Bıraktığında biraz bakımsızdı ama şuan oldukça bakımlı. Filmi ayarladıktan sonra bartuyla yerimizi aldık sarmaş dolaş izleyecektik. Aras ile ılgın da ikili koltukta oturacaktı. Geldiklerinde bir mısır tabağı bize verip birde kendilerine aldılar. Filmin sonlarına doğru saat 22:40 sularıydı.

+ Şişe çevirmece zamanı

Diye bağırdı ılgın. Hemen yerde yerlerimizi alıp şişemizi ayarladık. Ve oyuna başlamıştık şişeyi çevirdiğimizde ılgın soruyor ben cevaplıyordum.

+ Doğruluk mu ? Cesaretlik mi ?

- Doğruluk

+ En son ne zaman kiminle öpüştün?

- Öğlen bartuyla

Dedim gülümseyerek. Şimdide Bartu ve arasa gelmişti.

+ Doğruluk mu ? Cesaretlik mi ?

Bir duygusal,Bir duygusuz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin