Medya: Ayaz
Her yer karanlık. Ellerim küçük kardeşim Tuna'nın üzerinde ve her yer kan içinde... Derken uyandım ve kendimi huzur dolu evimde, odamda buldum. Bir aydır aynı rüyayı görüyordum ve ailemiz yanımızda olmadığından dolayı kardeşim için çok endişeleniyordum.
Annem ve babam kötü vampirler olan antipirler tarafından geçen sene öldürüldü. Sadece ben ve kardeşim kalmıştık. Nasıl diye sorarsanız biz şans eseri alışverişteydik ve antipirler kan bulmak için vampir ve insan ile vampir karışımı olan inkapirleri katlediyorlardı. Benim ailem muhafız eğitimi almadan akademiden kaçmışlardı. Çünkü babam bir vampirdi. Annem ise inkapir. İki türün birbiri ile yakınlaşması yasaktı ama onlar aşkları için eğitimlerini tamamlamadan kaçmışlardı. Antipirler onların eğitimsiz olduklarını biliyorlardı. Bundan dolayı onları gizlice eve girerek öldürmüşlerdi. Biz ailemizin kaçtığı akademiye giyorduk yaz tatili için izmire gelmiştik ve ilk iş kardeşimle alışverişe çıkmıştık. Alışverişten eve dönünce anne ve babamızın yerde yatan cansız ve solgun bedenleri ile karşılaştık. O günden sonra kardeşim Tuna'yı ne pahasına olsun koruyacağıma söz verdim.
Akademi tatile girince ailemizden kalan evimize geldik. Ailemiz bize sonsuza kadar harcaya bileceğimiz miktarda para bırakmıştı. Anlayacağınız baya bi zengindik. Akademin popüler çocuklarıydık aynı zamanda. Bu yaz çok farklı olmuştu ve biz aşık olmuştuk. Kime diye sorarsanız. Ben Ayaz'a, Tuna ise Azra'ya. Azra çok güzel bi kızdı bizim türümüzden değildi o vampirdi. Esmer mavi gözlü, vücut hatları gayet seksi olan bi kızdı. Ayaz'da onun abisiydi. Benimle yaşıttı. İkimizde 17 yaşındaydık. Benden uzundu. O mavi bense zümrüt yeşili gözlere sahiptim. Sarışın ve dağınık felaket derecede muhteşem saçlara sahipti. Benim saçlarım uzun düz ve kızıldı. Ayaz'ın vücududa saçları kadar muhteşemdi. Benim vücudum diğer inkapirlerin aksine daha seksi ve daha dikkat çekiciydi çünkü benim ailem farklıydı. Benim ailem diğer inkapirler gibi değildi babam vampir annem inkapirdi.