Grendeller

43 7 1
                                    

Merhabaaa💃🏻!!

Buraya okumaya başladığın tarihi bırakırsan çok sevinirim.

Keyifli okumalarr.✨

Desgorbia Krallığı,buzul bir krallıktır.Arinya ise bu krallığın güzel prensesidir.Prenses,henüz 16 yaşındadır ve gücünü tam kazanamamıştır.Bu yüzden Kral Ferrisantre,kızını korumak adına 16 yıl boyunca saraydan çıkmasına izin vermemiştir.Prenses başta bu durumu kabullense de artık başka diyarları merakına yenik düşüp babasıyla bu durumu görüşmeye karar vermiştir.

Babasının odasına doğru ilerleyen Arinya sarayın hiç olmadığı kadar kalabalık olduğunu fark etmiştir ve bunun nedenini merak etmektedir.Uzun bir koridor yolculuğunun ardından nihayet kralın odasına ulaşabilmiştir.

"Kral içeride mi?"

"Maalesef Prenses,kral toplantı salonunda ve uzun bir sürede orada kalacağını bildirdi."dedi kapıdaki askerlerden biri.

"Siz de bugün bir değişiklik fark ettiniz mi Şövalye Asrung ve Şövalye Miliwör?"

"Ne gibi Prenses?"Dedi Asrung.Gözlerini yerden kaldırmayarak.

"Ah hadi ama Asrung yüzüme bakabilirsin."

Asrung başını dikleştirdi ve bakışlarını Prenses Arinya'ya çevirdi.

"Böyle daha iyi."Dedi Prenses cıvıltıyla.

"Bugün Saray epeyce kalabalık.Kutlama falan var da benim mi haberim yok."Dedi Prenses saçını geriye savururken.

Şövalyeler ciddiyetini koruyordu.

"Bu konuda sizi bilgi veremeyiz Prenses."

"Peki ya Miliwör .Belki sen bir şeyler söylersin ha?"

Prense bu sözü sözlerken Miliwör'e göz kırptı.Şaşkına dönen Miliwör saniyeler içinde eski suratsız ifadesine geri döndü.

"Hiç eğlenceli değilsiniz çocuklar."

Şövalyeler hala ifadesizliğini koruyordu.

"Ah tamam.Bari Kraliçe nerede onu söyleyin."Dedi Arinya göz devirerek.

"Kendisi de toplantıda ,babanıza eşlik ediyor."

"Madem aile toplantısı yapılıyor beni neden çağırmadılar çok ayıp."

Prenses toplantı salonuna doğru yöneldi.

"Prenses ,bekleyin!"

"Asrung, hiç yorma kendini.Neler döndüğünü öğreneceğim."

Prenses emin adımlarla yürürken Asrung,Prensesin önünü kesti.

"Çekil Asrung!"

"Buna izin veremem Prenses."

Prenses ileriye atılınca Asrung onu kucağına aldı ve odasına doğru yola koyuldu.

"Asrung hemen beni yeri indir!"

"Prenses,babanızın emrine karşı gelemem . Toplantı odasına girmeniz yasak."

"Benden ne saklıyorlar!"

"Emin olun bilmek istemezsiniz."

Bu cümle Prensesin iyice kafasını kurcalarken Asrung, Prensesin odasına gelince kızı kucağından indirdi.

"Odanıza geçin Prenses,ben burada olacağım."

"Asrung hava çok güzel en azından dışarı çıkayım.Hatta sen de benimle gel."Diyerek Asrung'u kolundan çekiştirerek merdivene yöneldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BUZLAR KRALİÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin