'Önceki Bölümden'
"Bebeğim, canımdan çok sevdiğim. Burada, tam kalbimde yerin o kadar büyük ki. Dört odacığın dördünün de sahibi sensin. Sana o kadar aşığım ki sen olmadan nefes almak çok zor geliyor. Yeni yaşın kutlu olsun bebeğim. İyi ki varsın, iyi ki doğdun."
Genç kız utanarak kızarırken etrafta bir alkış tufanı duyuldu. Genç adamın sözlerineydi bu alkış. Genç adam, genç kızı belinden kendisine çektiği sırada masanın etrafına geçti herkes. Masanın bir başında iki genç oturuyordu. Genç adam ayağa kalkarak arkada duran şampanyayı eline aldı ve herkesin kadehine doldurdu. Ardından kendi kadehini eline alıp hafifçe kaldırdı.
"Normalde bu kadehi sadece biricik eşim Marinette'in doğum günü için kaldıracaktım ama beklemediğimiz bir şey oldu."
Genç adam elini, genç kızın karnında gezdirdi.
"Biz bir bebek bekliyoruz!.."
Herkesin sevinci yüzünden belli olurken genç adam devam etti.
"Bu kadehi de hem biricik eşim için hem de karnında taşıdığı minik bebeğimiz için kaldırıyorum."
Genç adam daha da kaldırdı elindeki kadehi ve konuştu.
"Şerefe!"
Genç adam yerine oturduğunda bu sefer iki genci tebrik ediyordu herkes. O sırada Nino, genç kızın kulağına yaklaşarak konuştu.
"Sormaya fırsatım olamadı Adrien yüzünden ama artık çok da umurumda değil soracağım artık. Ne yaptın otelde kutlayabildin mi Adrien'ın doğum gününü?"
Genç kız gülümsedi.
"Kutladım evet."
Genç adamın kaşları çatıldı.
"Siz birlik mi olmuştunuz? Ben de diyorum, Marinette ne yaptı da ayarladı?.."
"Ama güzel olmamış mıydı Adrien?"
Bunu diyen Nino sırıtıyordu.
"Hmhm, çok güzeldi..."
Sırıtma sırası genç adama geçerken genç kız iyice kızarmıştı. Nino ve Adrien birbirlerine bakıp güldüler.
İki gencin etrafını saran huzur o kadar güzeldi ki. Bir de karnında Agrestelerin çocuğunu taşıyordu... Bu paha biçilemez bir onurdu. Karnında minik Agreste'i taşıyordu...
Genç kız bu sefer kendisine söz verdi. Bebeğini ne pahasına olursa olsun koruyacak ona zarar gelmesine izin vermeyecek ve onu kolları arasına alacaktı. Bebeğinin de onu bırakmayacağına inanıyordu çünkü hissediyordu, babası gibi güçlü bir erkek çocuğu doğuracağını düşünüyordu...
-- YAZAR --
Aradan iki buçuk ay geçmişti. Genç kızın karnı yavaş yavaş büyümüş ve belirgin olmaya başlamıştı. Genç adam ise bir an olsun genç kızı yalnız bırakamıyordu, korkuyordu ona bir şey olmasından çünkü.
Genç adam etraftaki koruma sayısını da iki katına çıkarmıştı. Genç kız gerek olmadığını söylese bile genç adam itiraz ediyordu.
"Marinette'im..." diye fısıldadı genç adam, genç kızın kulağına. Genç adamın eli, genç kızın saçlarında geziyor genç kızı uyandırmaya çalışıyordu.
"Elmas'ım... Hadi bebeğim, uyan."
Genç adam, genç kıza gülümseyerek bakarken genç kız, genç adama hızla döndü ve üstüne çıktı. Genç adam üstünde hissettiği baskıyla inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Hata | Adrienette Hikayesi 2. Sezon
Fanfiction^İlk önce bu hikayemi gördüyseniz mutlaka 1. sezonu okuyup gelin, yoksa bir anlamı olmaz.^ Bir kız, patronuna aşık olur bütün mücadelelere rağmen patronun kardeşiyle evlendirilirse ne olur? ~ "Elmas'ım." ~ "Zümrüt'üm." ~ "Tatlım." ~ "Mavişim." ~...