0.1

48 4 12
                                    

Not:Kitap smut olacaktır. Rahatsız olanlar ve linçleyecekler okumasın!

Yeni bi fic ile geldim bu sefer gidişatı nasıl olur bilmem. Zaman buldukça bölüm atmaya çalışıcam.
.
.
.
.
.
.
.
Taehyung kızın üstündeyken bi anda telefonu çalmıştı. Buna anlam veremeyerek söylenmeye başlamıştı. Aniden kızın üstünden kalktı ve telefonu sinirle eline aldı.

"Jimin-sshi" arıyor...

"Ne var Jimin?"

"Taehyung acil içeri gelmen lazım burada sorun çıkaran bi deli var. "

"Aissh! Ben bu işi sikeyim! Kapat geliyorum. "

Kız arkadan " hadi artık sıkılmaya başladım ben" diye söylendiğinde Taehyung arkasını dönüp "Bekle beni güzelim küçük bi işim var halledip geliyorum." demişti.

Ve odadan hışımla çıkmıştı. İçeri gittiğinde ise ortalık dağılmıştı. Buda yetmezmiş gibi birde kaşı patlamış bir Jungkook, gözü morarmış bir G-Dragon vardı.

*G-Dragon Jae Eun'ın takma adıdır. Bigbang ile alakası yoktur. *

"Ne oldu burda!? " diye bağıran Taehyung'la ortalıkta kargaşa çıkaran kız duraksamıştı. Kızın arkası Taehyung'a dönüktü. Bu yüzden Taehyung kızın yüzünü seçemiyordu. Ama tanıdık gelmişti.

"Ne yaptığını sanıyorsun!? " diyen Taehyung'a dönmüştü kız. "Bana zorluk çıkardınız bende kolay yoldan hallettim." dedi.

Taehyung sinir küpüne dönmüştü. Kızın bu tavrı onu rahatsız etmişti. Tam ne ceza vereceğini düşünürken içeri hışımla giren Yoongi tüm dikkatini dağıtmıştı.

"Jae Eun'ın hali ne!?" diyerek Jae Eun'ın yanına gitti. "Biri bana hemen Jae Eun'ın nasıl bu hale geldiğini anlatıyor. Ben onu size emanet etmiştim!" diyip elini Jae Eun'ın kaşına götürdü.

Yoongi tam pansuman aletlerini almaya giderken o kızı fark etti. Kıza "Jae Eun'ı bu hale sen mi getirdin" diye bağırmıştı. Kız olumlu anlamda kafa salladığında Yoongi kıza okkalı bi tokat atmıştı. Kız yere düştüğünde Yoongi Jae Eun ve Jungkook'u alarak üst kata çıkmıştı.

Yoongi kızla konuştuğu sırada Taehyung kıza ne ceza vereceğini bulmuştu. Kızı yerden kaldırdı ve aşağı kattaki boş ve karanlık odaya götürdü.

"Önce senin asını öğrenelim küçük hanım... "



HOUSE OF CARDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin