1. Úvod

101 4 0
                                    

,,Budeme sa brať!" oznámila Adaline nadšene so širokým úsmevom na tvári. Jeho pohľad smeroval okamžite mojím smerom, ktorý som mu okamžite nechápavo opätovala.

,,Adaline, dcérka, gratulujem! Veľmi sa s tebou teším. Elijah si nemohol lepšie vybrať." vyhŕkla mama so slzami v očiach. Predsa len, mama a otec netrpezlivo čakali na túto chvíľu dva roky, ba dokonca viac, ako samotná nevesta Adaline.
Avšak ja som ich nadšenie a šťastie nezdieľala. A Adaline a môj vraj budúci švagor veľmi dobre vedeli prečo.

,,Elijah, dávaj na našu Adaline pozor a postaraj sa o ňu, tak ako si zaslúži. Pretože ona si zaslúži len najlepšie." dodal k maminej gratulácii aj otec.
Otec sa však trochu snažil skryť tú radosť. Chcel si zachovať svoju tvár prísneho otca. A síce nechcel vyzerať ako hysterka, ale jeho modré, láskavé oči sa leskli a svietili od radosti, aj napriek tomu, že sa to snažil zakryť.

,,Teda, ja som ostala asi znova posledná. Adaline, Elijah gratulujem. Verím, že budete šťastní a že vám to vydrží celý, celučičký život." pogratulovala som a len jeden človek vedel, ako bola tá gratulácia myslená. Možno by som už teraz bola mŕtva, keby vedel jeho pohľad zabíjať. Problém bol v tom, že ja som na chybe nebola.
Vedel, že som na to mala svoje pádne a nepriestrelné dôvody.

,,Ďakujeme vám všetkým, veľmi si vážime, že sa úprimne tešíte s nami, však drahá?" prehovoril Elijah a po dlhých, vyčítavých, bodajúcich pohľadoch, konečne venoval pohľad a pozornosť svojej neveste.

FLASHBACK

,,Elijah, čo sa stalo? Prosím, rozprávaj sa so mnou." venovala som mu povzbudivý, ale zároveň veľmi ustarostený pohľad.
Za ten čas mi prirástol k srdcu viac, než by mal. Vidieť ho, ako sa mu skotúľala slza po líci, bolo veľké sústo aj pre mňa a hlavne, keď sa jednalo o neho.
Nikdy som nevidela žiadneho muža plakať, preto som ani presne nevedela ako reagovať.

,,Čo iné než Adaline. Tvoja sestra si nezaslúži, aby som sa na ňu vôbec ešte pozrel. Prepáč, ale neviem, či sa o tom chcem práve teraz rozprávať. " prehovoril skormútene, ale poznal ma veľmi dobre na to, aby vedel, že ho nenechám len tak.

,,Hovor so mnou prosím. Vieš, že mne môžeš povedať všetko a nemusíš sa báť, pretože to, čo tu odznie, tu aj zostane." nechcela som, aby ma od seba odohnal.
Chcela som vedieť, čo presne sa stalo s mojou sestrou Adaline. A hlavne, ako by som Elijahovi mohla pomôcť.

,,Daj mi trochu času a všetko ti poviem. No mám na teba menšiu prosbu, Madilyn." premiestnil svoj hnedooký pohľad z prázdnej zeme, na mňa.

,,Samozrejme, von s tým. Ako ti pomôžem?" snažila som sa na neho povzbudivo usmiať, nech sa nebojí ma poprosiť o čokoľvek.

,,Momentálne nemám kam ísť, mohol by som na nejaký čas bývať u teba?"

END OF FLASHBACK

,,Ja žiaľ ešte musím dokončiť jednu prezentáciu na zajtra, prídu nám dôležití sponzori. Každopádne ešte raz gratulujem, bavte sa. Mami, nezabudni, že zajtra cez obed ťa odveziem na to vyšetrenie." nasilu som sa pousmiala a rozlúčila sa so skupinkou nadšencov. Na ten deň bolo eufórie až až.

Nasadla som do auta a odviezla som sa do bytu na Staten Island, ktorý bol niekedy našťastie akoby cez pol sveta, ďaleko od problémov a starostí. Keďže môj byt bol najďalej od všetkých, vždy som chodila za rodinou ja.
No v tom čase, sa moje návštevy zakaždým len skracovali a skracovali. Nebolo to tak dávno, čo sa mi život obrátil naruby a nemohla som dovoliť, aby sa to zopakovalo.
Musela som sa opäť postaviť na nohy a začať žiť vlastný život, a nie žiť život niekoho iného.
Z myšlienok ma vytrhlo zvonenie telefónu, na ktorom svietilo meno Yasmin. Spolumajiteľka našej súkromnej nemocnice, špecializovanej na detskú onkológiu. Taktiež moja najlepšia priateľka.

,,Vrelo počúvam, Yasmin." zdvihla som hovor so slovami, pri ktorých som vedela, že sa zasmeje.
To bol zakaždým náš "humor" a veľa ľudí mu nerozumelo.

,,To by si nebola ty, drahá Madilyn" povedala s plnými ústami a prisahám, že od smiechu musela vyprsknúť jej obľúbené pistácie z úst.
,,Volám, lebo som zvedavá, z čoho robili dvaja "holúbkovia" taký rozruch. No hovor, čo nové?" zvedavo sa opýtala a popritom ďalej hltala pistácie.

,,Yasmine... Elijah a Adaline nám dnes oznámili, že sa idú brať." povedala som s úplnou vážnosťou v hlase a na druhej strane telefonátu zavládlo ticho.

Ahojte 😊
Po rokoch som sa rozhodla vrátiť sa sem, a teda že je načase, aby som prišla na iné myšlienky a začala sa venovať niečomu, čo ma veľmi baví.
Takže som sa rozhodla napísať túto knihu, ktorú si dúfam obľúbite. 😁

Budem rada ak zanecháte Vote, poprípade nejaký komentár ako spätnú väzbu. ❤️

Vaša
CHAROTKIV
❤️

Sister's husbandWhere stories live. Discover now