𝐀 𝐍𝐞𝐰 𝐂𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐏𝐚𝐠𝐞

120 10 4
                                    

Yuki İtō ne kadar okula gitmek istemese de babasının harçlığından keseceğini bildiği için gitmek zorundaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuki İtō ne kadar okula gitmek istemese de babasının harçlığından keseceğini bildiği için gitmek zorundaydı. Bir de üstüne motoruna el koymuştu, kendini ne sanıyordu bu adam? Kan bağı ile olmasa da ağabeyinin ona verdiği hediyeye al sürmeye nasıl cüret eder?

"Aish!" Kız yine kendini boşu boşuna sinir ettiğini fark etti. Bunun üzerine yatağından kalktı ve üstünü giyindi. Aynanın karşısına geçti ve kızlar için verilen kravatı arkasına fırlattı. Daha sona erkekler için olanı aldı ve boynuna başladı.

"Bu daha iyi.." Kız çantasını aldı ve koşarak aşağı inmeye başladı. Dünden hazırladığı bentosunu aldı ve tekrardan babası ona bağırmadan kapıyı kapadı ve anahtarını alıp dışarı fırladı.

"Neden çok düşünüyorum ki! Okulun ilk gününden" Kız bir yandan saatine bakarken geç kaldığını fark etmişti bunun üzerine depar atarak okula koşuyordu.

Okula geldiğinde ona verilen kağıttan hemen sınıfını buldu ve kapıyı çaldı. İzin gelince yavaşça kapıyı açıp içeri girdi.

"Geç kaldığım için üzgünüm" eğilerek söyledi kız .

"Yeni olduğun için sorun değil tatlım! Kendini tanıtmak ister misin?" Kız tahtanın önüne geçti ve göğsüne bir eli ile kapatarak yine eğildi.

"Merhaba, adım İtō Yuki. Memnun oldum" ayağa kalktığında çoğu kişinin bacaklarına ve kollarına baktığını fark etti. Daha sonra buraya gelmeden önce son gün Baji ile yaktıkları araba sonucu olan ufak yanıklar ve son kavgasından kalan çizik ve morlukları kapatmayı unuttuğunu fark etti ve baygın bir şekilde gülümsedi.

"Seni nereye alsak acaba.." kadın gözlerini sıralarda gezdirirken söyledi

"Suna'nın yanına geçebilirsin. Suna el kaldır" arka sıralardan kafasını sıraya koyan bir el kaldırdı. Kız bunu görünce biraz kıkırdadı çünkü kafası görünmeden komik durduğunu fark etmesi uzun sürmedi. Kız sıraya geçti ve sandalyeye oturdu. Daha sonra dikkatli bir şekilde dersi dinlemeye başladı.

✧༺♡༻✧
Ders bitince kız öğretmeni tarafından yanına çağırıldı. Ne kadar gitmek istemese de iyi bir izlenim bırakmak adına öğretmeninin yanına yürüdü.

"Bir kulüp aktivitesi seçmen lazım" kadın dosyaların arasından 4 tane form çıkardı

"Bunlar şu anda boş olanların formları birini seçersen bana haber ver tamam mı?" Kız kafasını salladı ve yerine geçti. Kağıtları teker teker incelemeye başladı

"Resim? Bok gibiyim..." Kız mırıldandı ve diğer kağıda geçti

"Ekonomi? Bu Takashi'nin başkanı olduğu kulüp mü acaba? Oysa dikişte de bok gibiyim.." Kız tekrar mırıldanarak sonraki kağıda geçti.

𝐔𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐋𝐨𝐯𝐞 | 𝐌. 𝐀𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐱 𝐅𝐞𝐦!𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin