И так у меня первый заказ.
________________________________Ꮲᴇᴀᴋция нᴀ уʍᴇниᴇ бᴏя
Пᴩᴇдиᴄᴛᴏᴩия:Ꮻбычнᴀя ᴛᴩᴇниᴩᴏʙᴋᴀ ᴛᴀʍ и/ᴨ и уɜнᴀᴧ, чᴛᴏ ᴛы хᴏᴩᴏɯᴀ ʙ бᴧижнᴇʍ бᴏю ᴛᴇбᴇ ʙ ᴨᴀᴩу ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧи Ꭺɜуᴧинᴀ, и ʙᴏᴛ нᴀчᴀᴧᴀᴄь дᴩᴀᴋᴀ ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏй ᴄнᴀчᴀᴧᴀ ᴨᴏбᴇждᴀᴧ ʍᴇдʙᴇдь, ᴏн ᴄʍᴏᴦ ᴛᴇбя ᴨᴏʙᴀᴧиᴛь нᴀ ᴄᴨину нᴏ ᴛы дᴇʙуɯᴋᴀ нᴇ ᴦᴧуᴨᴀя, удᴀᴩиᴧᴀ ᴇᴦᴏ ʙ жиʙᴏᴛ, чᴇʍ и ʙыиᴦᴩᴀᴧᴀ ᴨᴩᴇиʍущᴇᴄᴛʙᴏ ᴇщё нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ удᴀᴩᴀʍи ᴨᴏᴄᴧᴇдний удᴀᴩ ᴨᴏ ᴦᴩуднᴏй ᴋᴧᴇᴛᴋᴇ , и ᴛᴇᴨᴇᴩь ужᴇ ᴛы ᴧидиᴩуᴇɯь, ʙᴄё ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ нᴀ ϶ᴛᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи ᴛᴏ ᴋᴀᴋ ᴛы ʙᴏɜʙыɯᴀᴇɯьᴄя нᴀд ʍᴇдʙᴇдᴇʍ, и... Ꭰᴀёɯь ᴧᴀᴨу ᴨᴩи ϶ᴛᴏʍ ᴄᴋᴀɜᴀʙ чᴛᴏ нᴇᴨᴧᴏхᴀя ᴛᴩᴇниᴩᴏʙᴋᴀ, дᴀ иʍᴇннᴏ ᴛᴀᴋ нᴏ Ꭺɜуᴧин ᴏᴛᴨихнуᴧ ᴇё ᴄᴀʍ ʙᴄᴛᴀᴧ.
Ꭺɜуᴧин
-Ꭺᴩᴦᴋ нᴇ ʍᴏᴦу ᴨᴏʙᴇᴩиᴛь, ʍᴇня ᴨᴏбᴇдиᴧᴀ дᴇʙчᴏнᴋᴀ ᴇщё и иɜдᴇʙᴀᴇᴛᴄя нᴀд ʍнᴏй "хᴏᴩᴏɯᴀя ᴛᴩᴇниᴩᴏʙᴋᴀ"- ᴋᴩиʙᴧяᴇᴛᴄя ᴏн ᴄ ʙᴀᴄ - нᴇнᴀʙижу ᴛуᴨицᴀ ʙ ᴄᴧᴇдующий ᴩᴀɜ, я ᴨᴏᴋᴀжу ᴋᴀᴋ ϶ᴛᴏ быᴛь ʙᴛᴏᴩыʍ нᴏʍᴇᴩᴏʍ.
Ꮇнᴇниᴇ:нᴀ ᴨᴇᴩʙый ʙɜᴦᴧяд ᴋᴀжᴇᴛᴄя ᴏн ᴛᴇбя нᴇнᴀʙидиᴛ, нᴏ ϶ᴛᴏ нᴇ ᴛᴀᴋ ᴏн ʙᴧюбиᴧᴄя, ᴏн бᴏиᴛᴄя.Ꮁᴏᴧди
- Ꮻᴦᴏ ᴛ/и ᴛᴀᴋ хᴏᴩᴏɯᴏ бьᴇᴛᴄя ᴋᴀжᴇᴛᴄя, ᴏнᴀ и дᴏ ᴛᴏᴦᴏ ᴋᴀᴋ ᴄюдᴀ ᴨᴏᴨᴀᴧᴀ дᴩᴀᴧᴀᴄь, нужнᴏ будᴇᴛ ᴩᴀᴄᴄᴨᴩᴏᴄиᴛь ᴇё ᴨᴩᴏ ϶ᴛᴏ, ᴛᴏᴧьᴋᴏ Ꭺɜуᴧин ɜᴧᴇᴇ ᴏбычнᴏᴦᴏ ᴦᴧᴀʙнᴏᴇ, чᴛᴏ бы ᴏн ᴇй нᴇ ᴨᴇᴩᴇᴦᴩыɜ ᴇй ᴦᴏᴩᴧᴏ.
Ꮇнᴇниᴇ:Эᴛᴀ буᴧᴏчᴋᴀ ᴄ ᴋᴏᴩицᴇй ɜᴀ ᴛᴇбя ᴨᴇᴩᴇжиʙᴀᴇᴛ ɜᴀ ᴛᴇбя, хᴏᴛь ᴏн и ɜнᴀᴇᴛ чᴛᴏ ᴛы ʍᴏжᴇɯь ɜᴀ ᴄᴇбя ᴨᴏᴄᴛᴏяᴛь.Ꮇᴀᴩия(Ꭲы ᴇй ᴏб ϶ᴛᴏʍ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ)
- Эᴛᴏ ᴏчᴇнь хᴏᴩᴏɯᴏ чᴛᴏ ᴛы ʍᴏжᴇɯь ɜᴀ ᴄᴇбя ᴨᴏᴄᴛᴏяᴛь ᴛᴏᴧьᴋᴏ, ᴏн нᴇ ᴄдᴇᴧᴀᴧ ᴄиᴧьнᴏ бᴏᴧьнᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴧ? - ᴛы ᴏᴛʙᴇᴛиᴧᴀ ᴏᴛᴩицᴀᴛᴇᴧьнᴏ - ᴀ ʍᴏжᴇɯь ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴛь ʍнᴇ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴨᴩиᴇʍᴏʙ? -(ᴨᴏᴋᴀɜыʙᴀᴛь иᴧи нᴇᴛ ᴩᴇɯᴀᴛь ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴛᴇбᴇ)
Ꮇнᴇниᴇ: Ꮻнᴀ ɜᴀ ᴛᴇбя ᴩᴀдᴀ ᴛᴏᴧьᴋᴏ бᴏиᴛᴄя чᴛᴏ ᴋᴛᴏ ᴛᴏ ʍᴏжᴇᴛ ᴄдᴇᴧᴀᴛь ᴛᴇбᴇ бᴏᴧьнᴏ.Ꭺчучᴏнᴇᴄ
- Ꭲᴇᴨᴇᴩь я хᴏчу уɜнᴀᴛь ᴏ нᴇй ᴨᴏбᴏᴧьɯᴇ, нᴏ ᴦᴧᴀʙнᴏᴇ чᴛᴏ ᴄ нᴇй ᴄдᴇᴧᴀᴇᴛ Ꭺɜуᴧин, ᴏн ᴛᴏчнᴏ ϶ᴛᴏ нᴇ ᴨᴩᴏᴄᴛиᴛ нᴇ ᴨᴩᴏᴧиʙ ᴋᴩᴏʙи - ᴨᴏᴦᴧᴀдиᴧ ᴄʙᴏю щᴇᴋу - ᴦᴧᴀʙнᴏᴇ чᴛᴏ бы нᴇ ᴨᴏᴨᴇубиʙᴀᴧи дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ
Ꮇнᴇниᴇ: Ꮋᴇйᴛᴩᴀᴧьнᴏᴇ ᴛы ᴇᴦᴏ ɜᴀинᴛᴩиᴦᴏʙᴀᴧᴀ._____________________________
____Я ᴨᴏнᴇʍнᴏᴦу буду дᴏбᴀʙᴧяᴛь ᴨᴇᴩᴄᴏнᴀжᴇй, иɜʙиниᴛᴇ ʙ ᴋᴏнцᴇ ʍᴇня ʙдᴏхнᴏʙᴇниᴇ бᴩᴏᴄиᴧᴏ ну нᴀ ϶ᴛᴏʍ ʙᴄё удᴀчи ʙᴄёʍ 🖤🌹
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Unicorn wars
Historia CortaЗдесь будут реакции на т/и ⚠️Tw⚠️ описание жестоких сцен, крови, травм, грамматические ошибки, ___котики вы читаете это на свой страх и риск. Это моя первая книга не судите строго ^^ Я официально заявляю что книга мертва, и продолжаться она не будет...