პატარა შეხებები შეიძლება გახდეს რაღაც დიდის აფეთქების მიზეზი.
გაუაზრებელი მოძრაობებმა შეიძლება სხვებს იმედი მისცეთ ან სრულიად დააკარგვინონ შენზე წარმოდგენა.პატარა შეხებების გამო იქნა რომ მსოფლიოში ყველაზე დიდი მხარდამჭერების ჯგუფმა დაიწყეს ორი ადამიანის მეგობრობის ეჭვქვეშ დაყენება.
მათ მზერას და შეხებებს ხალხის ნაწილი მეგობრულს ვერ არქმევს, ამიტომ შეიქმნა ცალკე ჯგუფი სადაც კიმ თეჰიონისა და ჯეონ ჯონგუკის წყვილზე წერენ მოკლე გამოგონილ ისტორიებს, ან ქმნიან სხვადასხვა ვიდეოებს.
გაგიკვირდებათ და ბევრნი არიან ვინც ამ ,,წყვილს" მხარს უჭერს, ხალხის უმეტესობა ფიქრობს რომ ისინი ერთად რაღაც პიკს აღწევენ სექუალურობის.
(ვეთანხმები)შეშლილი ან ზედმეტად უდარდელი უნდა იყო ყურადღება არ მიაქციო ასეთ ვიდეოებს არა?
თუნდაც 100 %-ით ჰეტეროსექსუალი იყო ასეთი შინაარსის ვიდეოები დაგაფიქრებს საკუთარ ქმედებებზე.ჯონგუკს თავიდან ძალიან უჭირდა ოჯახისგან შორს უცხოებთან გახსნა მაგრამ კიმი ამაში დაეხმარა.
დაეხმარა საკუთარი თავის მეტად წარმოჩენაში და იმის მიხვდერაში რომ სირცხვილი არ იყო ჯგუფის წევრებთად დაახლოვება.აღმერთებდა თეჰიონს.
დიახ, ბევრი მიზეზი ჰქონდა ამისთვის, ვიზუალით დაწყებული ბიჭის ქმედებებით დამთავრებული, რომელიც ჯონგუკს ყოველთვის ღიმილს გვრიდა.
ვიზუალი... რა თქმა უნდა ის ხომ მსოფლიოს მაშტაბით ყველაზე სიმპათიურ მამაკაცად არის აღიარებული.
უბრალოდ აბოდებდა თეჰიონის ხალებზე სახეზე რომ ჰქონდა განთავსებული.
ტუჩს ქვემოთ, თვალს ქვემოთ და ლოყაზე.
ყოველთვის უნდოდა შეხებოდა მათ და მის იდეალურ სახის ნაკვთებს.
დიდი ხანი დასჭირდა გასააზრებლად თუ რას ნიშნავდა ეს გრძნობები სინამდვილეში მისთვის.მას შემდეგ რაც მათი ოფიციალური დებიუტი შედგა დაიწყო ვიდეოების შექმნა ამ ორ ბიჭზე რომლებიც მეგობრობისთვის შეუფერებლად იქცეოდნენ.
თავიდან არ აქცევდა ამ ვიდეოებს ყურადღებას რადგან დიდად ვერც ხვდებოდა რას წარმოადგენდნენ ისინი.
გაზრდასთან ერთად უფრო მეტი რამ გაიგო ამ ვიდეოების შესახებ და უფრო მეტადაც დაიწყო მათთვის ყურადღების მიქცევა.
ვერ იაზრებდა ისე ეცვლებოდა სახის მხიარული გამომეტყველება შეყვარებულის ეჭვიანი გამოხედვით, როცა თეჰიონს სხვა ეხებოდა, განსაკუთრებით კი ჯიმინი, რადგან კარგად იცოდა მათი ურთიერთგაგების შესახებ, ეჭვიანობდა საშინლად.
YOU ARE READING
პატარა შეხებები
Fanfictionსმათი, ვანშოთი და თეგუკი. თეჰიინის და ჯინგუკის პატარა ისტორია. ოღონდ ნამდვილი თეჰიონის და ჯონგუკის, ბითიესის წევრების.