Evet millet bu filmde biricik Emma Watson umuz oynuyo ve şimşek hırsızı serisinden bildiğimiz Logan Lerman.
Film Stephen Chbosky'ın Perks of Being a Wallflower Romanından uyarlanmıştır. Aynı zamanda Filmin yönetmenide Stephen Chboskydir. Bu yüzden Filmde kitapta anlatılan duygular ve şarkıların anlamları çok iyi yansıltılmış. Ayrıca Filde Emma Watson'un hayran oldugumuz ingiliz aksanı yok. Bu sefer Amerikan Aksanı ile konuşuyor Yinede çok güzel. İbmd si oldukça yüsektir (8.1) ve sağlam bir oyuncu kadrosu vardır.
İyi İzlemeler
Filmin Konusu
Charlie, arkadaşları tarafından daima küçümsenen ve görmezden gelinen, kendi dünyasındaki kişisel sorunlarıyla boğuşmakta olan sorunlu bir gençtir. Gerek sınıf gerekse okul arkadaşlarının acımasızca alay ettiği Charlie, en yakın arkadaşının intihara teşebbüs etmesiyle iyice dibe batar. Aynı sene liseye başlar. Bu yeni okulda tanıştığı iki kardeş, Sam ve Patrick'in kendisini arkadaş olarak kabul etmeleri başlarda imkansız gibi görünse de kısa zaman içerisinde yakın arkadaş olurlar. İki kardeş, son derece çekingen bir genç olan Charlie'yi uyandırıp ona hayattan zevk almayı öğretmeye başlarlar. Charlie, her daim bir kenarda beklemekte olan çocukluk travmasıyla baş etmeye çalışacak; Sam ve Patrick aracılığıyla gerçek dünyayı tanımaya başlayacaktır.
Filmin Kadrosu
Logan Lerman - Charlie Kelmeckis
Emma Watson - Sam
Ezra Miller - Patrick
Mae Whitman - Mary Elizabeth
Paul Rudd- Mr. Anderson
Nina Dobrev - Candace Kelmeckis
Johnny Simmons - BradErin Wilhelmi -
AliceAdam Hagenbuch - Bob
Kate Walsh - Mrs. Kelmeckis
Dylan McDermott - Mr. Kelmeckis
Melanie Lynskey - Aunt Helen
Joan Cusack - Dr. Burton
Zane Holtz - Chris Kelmeckis
Reece Thompson - CraigNicholas Braun -
Ponytail DerekLandon Pigg - Peter
Tom Savini - Mr. Callahan
Benim Yorumum
Filmde Emma, Ezra ve Logan oyuncaklarını konuşturuyor. Bence herkesin kendinden bir şey bulabileceği bir film. Hadi ama kim lise yıllarında problemler yaşamadi ki. Bu yüzden beni çok etkilemiştir.
Özelllikle Logan filmin sonunda karakterin psikolojisini öyle guzel yansıtmış ki bize İnsanın boğazında bir şey düğümleniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potterdan Sonra
RandomHepimiz onlarla güldük onlarla eğlendik onlarla ağladık. Peki onlar simdi ne yapiyor ? Evet Millet Harry Potter yıldızlarının filmlerden sonra ne haltlar karıştırdığını merak eden HERKES buraya