Jeg sto sammen med Melina, Cameron og kjæresten min Kenny. Kenny, Melina og Cameron er de populære. Jeg er populær nå, men det er fordi jeg er sammen med Kenny. Nå står vi og ser på at Cameron skal gjøre noe sprell. Jeg merka en hånd rundt hoftene mine. Jeg så opp på Kenny og lo litt. "Nu skjer det" sa Melina med den bitch stemma si. "Ja dette blir bra ikke sant Kira?" Sa Kenny og så på meg. "Dette blir awsom." Sa jeg og så på Kenny. Kenny bøyde seg ned og kyssa meg på munnen. "Nå" Sa Melina og pakte mot Kiste alle på skolen mobber henne. Kenny vet at jeg ikke liker mobbing. Jeg og Kenny har kjent hverandre siden 1 klasse nå går vi i 10. "Vi kan gå hvis du vil." Hvisket Kenny til meg.
"Du Kira!" Ropte Melina bak meg. Jeg snudde meg og så på Melina. "Hva er det?" Spurte jeg. "Jeg lurte på om du ville ha vært med meg og resten I skogen?" Spurte Melina. "Ja seff!" Sa jeg før vi gikk hvert til oss.
"Kira Kenny er her!" Ropte mamma nedenfra. Jeg tok med meg en veske og gikk ned. "Hej" sa Kenny og smilte. "Hej" sa jeg og smilte. Vi sto og så på hverandre en stund. "Skal vi dra?" Spurte jeg. "Ja" Sa Kenny og fletta hendene våre sammen. Etter å ha gått et stykke inn I skogen så vi et bål. "Kira!" Ropte Cameron. "Cameron!" Ropte jeg tilbake.
Jeg reiste meg og gikk lenger ut I skogen. Plutselig kom noen bak meg. "Halla søta" Sa En stemme. "Serr Hazza. Du flørte med alle jentene du ser." Sa en annen stemme. "Jada Nialler" Sa en annen stemme. Plutselig merka jeg noe gå inn I naken min. Og alt ble svart.
Jeg våkna opp mit I skogen. "Hvor er jeg?"