Sabah uyandığımda kapı çalıyordu gidip kapıyı açtığımda ise karşımda Takım 7 duruyordu ne olduğunu sordum.
Sarada : Baka Boruto nerdesin sen seni arıyoruz kaç saattir Hokage-Sama seni çağırıyor.
Boruto : Sarada ben senin tanıdığın o eski Boruto değilim bunu bil ve hiç biriniz benim arkadaşım değilsiniz bunu bilin ben HOKAGE-SAMA'NIN yanına uğrarım şimdi gidin başımdan.
Kapıyı tam kapatırken Kawaki kapıyı tuttu ona baktım ve elimi kaldırdım elimde bir rüzgar oluştu ve Kawaki'yi geriye fırlattı ayağa kalkıp tam bana saldıracaktı ki Sarada ve Mitsuki onu tutmuştu o sırada kapıyı kapatıp hazırlanmıştım ve dışarı çıkıp onları izlemeye başladım sinirle hayıflanıp Hokage'nin yanına gittim.
Naruto : Hey Boruto Sanırım geçmiş zamandaki Kurama sende onu senden almam gerekiyor bı savaş durumunda onunla daha iyi anlaşabilirim.
Boruto : Kurama benim ve sana vereceğimi sanma Hokage isteseydi onu içime mühürlememe izin vermezdi ama bak şu anda bana mühürlü ve artık o benim dostum.
Kurama : Hey velet sen bana dostum mu dedin az önce bana tanıdık geliyorsun bir dakika sen Naruto'nun oğlumusun çok benziyorsunuz hmm diğer Naruto sadece gücümü kullanmak için istiyor beni senden değil mi ama artık sana yardım edeceğim bijuu modunu özgürce kullanabilirsin.
Boruto : Duyduğun gibi Hokage Kurama seni istemiyor ve artık o benim dostum.
umarım anlamışsındır her neyse ben çıkıyorum Hokage kalabalık yapma benim işlerim var.Naruto : Ne yani Kurama beni nasıl istemez kesin ona bişey yapmış olmalı Kurama hep beni savunurdu.
Boruto : Bugün baya bir yoruldum dinlenme gerek ve bijuular ve yeni gözleri dinlendirmeliyim ve alışmalıyım...
GENÇLER YENİ BÖLÜMLERDE MÜKEMMEL ŞEYLER PLANLIYORUM UMARIM GÜZEL OLUR İYİ OKUMALAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORUTO-Son Savaş (FİNAL)
FanfictionKendi hayal gücümle yazdığım hikayeme hoşgeldiniz. İYİ OKUMALAR...