Olayın yaşandığı yer Paris'ti. 14 yaşındaki David her zaman olduğu gibi okuldan eve geliyordu. Eve vardığıda anne ve babasını aceleyle hazırlandığını gördü. "Yine mi iş yemeğine gidiyorsunuz." David'in annesi hiç gecikmeden"evet." Yani David yine gece yanlız kalacaktı. Zaten genelde de tek kalırdı. Çünkü annesi ve babası hep iş yemeğine giderdi. Aynı şekilde annesi ve babası evden ayrıldıktan sonra ödevlerini yaptı ve bilgisayarın karşısına geçti. Gece olacaklardan habersiz oyun oynuyordu. Epeyce bir zaman sonra David bilgisayarın başında uyuya kaldı. Birden kapıdan bir ses geldi. David yerinde fırlayarak ayağa kalktı saate baktı ama annesi ve babası bu saatte eve gelmezlerdi. Eee o zaman eve giren kimdi? Annesi veya babası değildi. İçeriye hiç tanımadığı birinin geldiğini biliyordu. Korkudan neredeyse kaskatı kesilen David hemen yorganın altına girdi saklandı. Biraz zaman sonra odasının kapısı açıldı ve içeriye bir seri katil girdi. David korkudan titriyordu ve bu yüzden yorganda titriyordu seri katil yorganı kaldırınca David'i buldu ve onu oracıkta öldürdü. Çok geçmeden anne ve babası eve geldi. Yerdeki kan izlerini görünce David'in odasına doğru koştular. İçeriye girdiklerinde David'in cesedini buldular. Annesi ve babası bu olaydan sonra bir dedektif tuttu ama bu da bir işe yaramadı. Yani David'in katili bulunamadı.
THE END