The Devil Within, Digital Daggers.
Selam canımın içleri.
Burada mısınız?
Bölümü OYLAMAYI ve YORUM YAPMAYI unutmazsanız çok sevinirim.
*Deren olduğu için değil, Deren vibe verdiği için ekledim*
9. ❝KAYIP.❞
Ölmeyi çok istiyor olabilirim ama bu, beni öldürmek isteyen herkese fırsat vereceğim anlamına gelmez. Ben, sadece kendim istediğimde öleceğim.
Yanlış boğazdaki yanlış bıçak tuttuğunu bilse eli titrerdi ama düşmanlık duygusu ruhunu esir almıştı, Derya hiçbir şeyi göremiyordu. Nefes alışverişimdeki sakinlik, bıçağın olduğu yerde durmasını sağlıyordu ama sadece bir öfkeli kelime söylemem bıçağı ters çevirip keskin yüzeyini boğazıma yaslamasına sebep olabilirdi.
Dikiz aynasından birbirimizi izleyen gözlerimiz arasında saniyeler geçti ve Derya, söyledikleri üzerine hiçbir şey dememiş olmamdan rahatsızlık duyup dudaklarını araladı. "Yapacak mısın? Nil'i alıp İtalya'ya götürecek misin?"
"Neyden bahsettiğin hakkında bir fikrim yok," dedim.
"Var," dedi, başını iki kez sertçe sallayarak. "Nil'in sende olduğunu biliyorum, inkâr etme."
"Keşke öyle olsa, hemen götürüp ailesine verirdim," dedim, boynumdaki bıçağa küçümseyici bir bakış atarak.
Bıçağı tutan elini kıpırdatıp derime daha istekli bastırdı. "İnkâr etmen çok aptalca."
"Senin bir küçük kızın varlığından korkman kadar aptalca." Nil'e duyduğu nefrete karşılık ben de ona bir nefret duyuyordum, sanmasın ki onun bir baş belası olduğunu söylemesinin bedelini ödemeyecekti. "Hatta acizce."
Bu kelimeler ona dokunmamış gibiydi, belki kendisine bunu daha önce itiraf etmişti. Gözlerini bile kırpmadan, "O küçük kızı kaçırdın," dedi. "Gözlerimle görmedim ama biliyorum, senin daha önce onu izlediğini defalarca kez görmüştüm. Nil ortadan kaybolduğunda ve ifade vermeye geldiğinde senin bir parmağın olduğunu anladım." Bıçak olan elini hafifçe çekti, bıçağın ucuyla ileriki parkı gösterdiğinde Deren'in arabasının sokaktan ayrılmakta olduğunu gördüm. "Amacının ne olduğunu bilmiyorum ama onu kaçırdığına eminim. Mafya ailenin belki çocuk kaçırmak gibi işleri de vardır ve bu yüzden yapmışsındır..." gözlerini kısarak bana döndü. "Madem onu kaçırdın, neden tamamen alıp gitmiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİREN
Mystery / ThrillerGardiyan beni ters kelepçe yapmak üzereyken bir daha ileriye fırladım ve kafam Deren'in göğsüne denk geldiğinde, onu omuzlarından sertçe arkaya ittim. Yumruklarımı göğsüne doğru vurup tekmelerken saçlarım sürekli yüzüme düşüp duruyordu. Deren hâlâ a...