˚✧₊ Luku 7. "Kallisarvoinen yö" ˚✧₊
_________________________Luku sisältää kahden miehen välistä aktia välistä, sekä risoa kielenkäyttöä.
Jos koko ajatus tekee olosi epämukavaksi... Ehkä on vain hyvä, että skippaat luvun ja menet lukemaan jotain kivempaa, okei?Päästyäni ylös, kävelen nopeasti pojan huoneeseen hakemaan tavarani. Vien katseeni nuorempaan, joka on istahtanut sängylle ja pian tuo nappaa käsivarrestani kiinni.
"Älä mee, Taehyung mua pelottaa." Jungkook sanoo pitäen katseensa minussa.Vien katseeni nuorempaan, joka valuttaa kyyneliään vaaleansiniselle lakanalleen samalla pitäen katseena minussa kiinni. Jungkook vetää minut istumaan pehmeälle sängylle takaisin ja ottaa minut halaukseen.
"Mä en tiedä mitä meille tapahtuu, mutta voidaanko me viettää tää yö yhdessä?" Jungkook kysyy posket punaisina ja vie viattomat ruskeat silmänsä minun silmiini.
"Jungkook eikö sua häiritse tää yhtään?" kysyn pojalta viemällä käteni tuon sileälle poskelle, joka on kostea kyyneleistä.
"Taehyung mä en halua enää ajatella tätä, voidaanko me jatkaa siihen mihin me jäätii ennen kun lukitsit itses kylpyhuoneeseen." Jungkook sanoo kulmat kurtussa.
Tuon kuultuani naurahdan nolostuneena samalla hieroen niskaani. Hemmetti miks sekin piti tapahtua, tosi noloa Taehyung, tosi noloa.
Pian nuorempi työntää minut sängylle makaamaan ja painaa pehmeät huulensa omia huuliani vasten. Hetken mietin, että pitäisikö minun vain nuorempi torjua, mutta kuitenkin vastaan pojan suudelmaan, joka muuttuu kiihkeämmäksi ja kiihkeämmäksi. Vien käteni miehen paljaalle iholle paidan helman kautta.
Nostan nuoremman istumaan ja alan riisua tuon paitaa pois päältään. Poika puolestaan itse riisuu housunsa ongelmatta.
"Tarvitko apua?
Kun olen riisumassa omia vaatteitani tunnen päässäni jälleen viiltävää vihlontaa. Vien käteni pääni päälle samalla sulkien silmäni ja kuulen vaimeasti Jungkookin äänen;
"Taehyung? Taehyung?"Pian palaan todellisuuteen ja vien katseeni nuorempaan joka on säikähtänyt tilannetta.
"Mitä tapahtu?" Jungkook kysyy huolestuneena
"Unohda toi mitä just tapahtu." sanon ja työnnän pojan takaisin makamaan sängylle tuon ollessaan aivan hämmentynyt.Pyörähdän ympäri siten, että nuorempi on allani ja pääsen paremmin hyväilemään pojan vartaloa. Alan jättämään suudelmia pitkin nuoremman vartaloa ja pian nousen istumaan pojan päälle samalla sylkäisten sormiani kostutakseeni niitä, sillä liukkaria ei nyt tähän hätään kyllä löydy.
"Ootko sä varma, että sä haluat tätä?" ennen kun alan avaamaan nuorempaa epävarmuus valtaa kehoni ja päätän kysyä nolostuneena.
"M-mä haluan." Jungkook sanoo nyökäten posket punaisina.
"Sano jos sua sattuu sit." mutisen samalla pistäen ensimmäisen sormen nuoremman sisälle.Vien katseeni poikaan, joka makaa puolialastomana sängyllä pitäen käsiä kasvoillaan peittäen punaisuuttaan. Hymähdän pienesti ja pistän toisen sormen tuon sisälle samalla antaen suudelman pojan kädelle.
"Jungkook voitko olla piilottamatta kasvojas, täs ei oo mitään noloa." kysyn lempeästi samalla laskien kädet miehen kasvoilta. Kasvojen alta paljastuu kyynelten peitossa oleva nuorukainen.
Vien katseeni poikaan ja avaan jälleen suuni;
"Jungkook? Onks kaikki ok, me voidaan lopettaa kyllä tähän." Hätäännyn ja vien käteni nuoremman poskelle pyyhkien kyyneleitä.
"E-eiku mua vaan nolottaa ja jännittää liikaa." Jungkook kertoo ja peittää kasvonsa käsillään jälleen.Naurahdan pienesti ja vien huuleni pojan punaisille turvonneille huulille josta valuu kuolavana. Tämän jälkeen vien käteni pojan käsille ja alan suutelemaan niitä hellästi, nostaen katseeni nuorempaan.
"Jungkook mä aion olla herrasmies ja mä meen sun mukanas." Kerron ja silittelen nuoremman vatsaa samalla jatkaen valmistelua pistäen kolmannen sormen sisälle. Tunnen kuinka nuorempi tärisee, kun haavan lehti. Mietin, että pitäisikö tämä vain lopettaa tähän mutta tosin Jungkook on jo sanonut moneen otteeseen, että haluaa jatkaa ja niin myös minä itse.
"Jungkook mä oon valmis." Kerron pojalle samalla nostaen nuoremman jalkaa ylemmäs ja työntäen itseni pikku hiljaa miehen sisälle, mutta jostain syystä Jungkook on aivan liian jännittynyt.
"Jungkook koita olla jännittämättä." pyydään samalla silittäen pojan reittä hennosti.
"M-mä yritän..." Jungkook sanoo samalla pyyhkien kyyneleitään ja minä puolestani vien käteni jälleen pojan poskelle pyyhkien loputkin kyyneleet tuon upeilta kauniilta kasvoilta.Pian kuitenkin saan itseni kokonaan nuoremman sisälle ja kuulen pojan huudot, sekä vohkaisut. Selkeästi tämä on Jungkookin ensimmäinen kerta ja aion tehdä tästä yöstä mahdollisemman nautinnollisen, sekä herkän hyvän hetken meille kahdelle.
"Ngh~ Taehyung-." Jungkook sanoo haukkoen happea ja pian olen hiljentänyt nuoremman suudelmalla, joka pian muuttuu siihen malliin, että vien kieleni pojan suuhun, nuo löytävät toisensa ja alkavat tanssahdella, sekä taistelemaan yhdessä.
Poika allani näyttää helvetin hyvältä ja se saa minut aivan hulluksi ja viellä enemmän kiihottuneeksi. Voisin vaikka ikuisuuden viettää tätä kallisarvoista yötä tai jopa vain katsella pojan nautinnollisia kasvoja taikka kuunnelle tuon aneluja ja seksikästä voihkintaa.
Nopeennan hiukan tahtiani nuoremman pyynnöstä ja ei kulu kauaa, kun Jungkook laukeaa vatsalleen puristaen samalla sinisiä lakanoitaan. Eikä muuten siinäkään kestä kauaa, kun minä laukean perässä miehen sisälle. Vedän itseni ulos nuoremman sisältä ja siinä samalla vetäen ylimääräiset nesteet sisältä myös suoraan lakanoille. Huohotan posket punaisina ja nostan nuoremman ylös istumaan viimeisillä voimillani ja ottaen tuon halaukseen, samalla kuunnellen pojan raskasta hengitystä.
"Kiitos Taehyung." Jungkook kuiskaa korvaani ja ottaa minut kovaan halaukseen ja pian painaa huulensa huulilleni
"Enhän mä ollut liian raju...?" kysyn yskäisten ja irtaannun nuoremmasta samalla hieroen niskaani.
"Taehyung tää oli mun paras yö." Jungkook kertoo naurahtaen ja vetää minut uudelleen halaukseen onnellinen hymy huulillaan.
"Hyvä niin." halaan nuorempaa takaisin ja annan suukon tuon otsalle.Olen juuri kysymässä jotain Jungkookilta, mutta pian huomaan, että poikahan on nukahtanut käsivarsilleni. Vien katseeni nuorempaan, joka tuhisee tyytyväisenä ja se tuo minullekin väkisin hymyn kasvoilleni.
Hemmetti mä olen niin rakastanut.
_________________________
Ihanaa kevään alkua kaikille tässä teille vähän likaista lukua tarjolla, kun teki mieli tehdä tämmönen täyteluku pitkästä aikaan... 😳
☁️❤️~Kpoppari~
VOCÊ ESTÁ LENDO
Black Tiger [Taekook]
Fanfic"Elämä on kuin unta. Välillä tuntuu siltä, että olisi elänyt jo yhden elämän." Seitsemäntoistavuotias Kim Taehyung aloittaa lukion ja ystävystyy yhden luokkalaisensa olevan pojan kanssa, mutta Taehyung on sitä mieltä että he ovat tavanneet ennen jo...